Ik fiets er drie keer per week langsquote:
Dammmmm, moeilijkquote:
Adamse stijl, kerk, uitvaart ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef Grumpey het volgende:
mooi gebouw, en ik ken het wel, ik ga even hard nadenken..
Als je de achterkant herkent is het iets makkelijker om de straat waar de voorkant aan gelegen is te vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:35 schreef vronie het volgende:
Het is raad de straat en niet het gebouw toch![]()
Achterkant lijkt op Entrepodok/ oostelijke eilanden van af het water, voor lijkt op Zuidquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als je de achterkant herkent is het iets makkelijker om de straat waar de voorkant aan gelegen is te vinden.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
Achterkant lijkt op Entrepodok/ oostelijke eilanden van af het water, voor lijkt op Zuid![]()
Close.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef vronie het volgende:
Jacob van lennepkade?
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 02:04 schreef vronie het volgende:
Ik verspeel hier mijn energie niet aan
weet jij het nogquote:Op zondag 30 september 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
De naam werd veranderd door / in deze voetballer en het is niet de Van Bastenstraat.
Misschien is er een paralelle matrixwereld in de maag van San Marcoquote:
zo iets zal het wel zijnquote:Op zondag 30 september 2007 02:11 schreef APK het volgende:
[..]
Misschien is er een paralelle matrixwereld in de maag van San Marco
Noord moeten ze sowieso af laten drijven naar Rotterdam.quote:Op zondag 30 september 2007 02:17 schreef vronie het volgende:
[..]
zo iets zal het wel zijnmaar ik kom hier niet uit
![]()
Eiland ligt in Nederlandquote:Op zondag 30 september 2007 03:06 schreef Grumpey het volgende:
balistraat...
ik noem maar even een willekeurig eiland
Was mijn eerste idee ookquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat moet wel in Noord zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |