Wat ben jij goed zegquote:Op donderdag 27 september 2007 00:23 schreef Doc het volgende:
Tweede looiersdwarsstraat
(of is het de eerste?)
Ik heb jaren om de hoek gewoond op de Elandsgracht, waar alweer meer dan 100 jaar familie van me woont ...quote:Op donderdag 27 september 2007 00:26 schreef vronie het volgende:
[..]
Wat ben jij goed zeg![]()
![]()
.
Jij mag een foto plaatsen
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:59 schreef APK het volgende:
Barleus, maar daar loopt toch wel een tram voor de deur?
Edit: Truste.
quote:Op donderdag 27 september 2007 00:40 schreef Doc het volgende:
Dit is een redelijk prominent gebouw in het centrum - er gaan tramlijnen langs en ik denk dat bijna iedere Amsterdammer het gebouw wel eens gezien heeft ....
Het Barleaus Gymnasium (niet collegequote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef Grumpey het volgende:
idd barleus college, dat maakt de straat weteringschans
Ik fiets er drie keer per week langsquote:
Dammmmm, moeilijkquote:
Adamse stijl, kerk, uitvaart ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:13 schreef Grumpey het volgende:
mooi gebouw, en ik ken het wel, ik ga even hard nadenken..
Als je de achterkant herkent is het iets makkelijker om de straat waar de voorkant aan gelegen is te vinden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 02:35 schreef vronie het volgende:
Het is raad de straat en niet het gebouw toch![]()
Achterkant lijkt op Entrepodok/ oostelijke eilanden van af het water, voor lijkt op Zuidquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:23 schreef APK het volgende:
[..]
Als je de achterkant herkent is het iets makkelijker om de straat waar de voorkant aan gelegen is te vinden.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:31 schreef kleinzusje het volgende:
Achterkant lijkt op Entrepodok/ oostelijke eilanden van af het water, voor lijkt op Zuid![]()
Close.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:11 schreef vronie het volgende:
Jacob van lennepkade?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |