dus dat gaan we hier dan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:38 schreef jogy het volgende:
het is dus niet de bedoeling om een heel topic vol te gooien met een wellus nietus spelletje.
okquote:
Tof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef osho het volgende:
[..]
ok
dan trap ik maar af:
graancirkels zijn onzin
chemtrails zijn gewoon contrails
god bestaat niet
ufo's zijn niet meer dan hetgeen de naam al zegt
etc...
Je vergeet orbs en loch ness monster.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:51 schreef osho het volgende:
[..]
ok
dan trap ik maar af:
graancirkels zijn onzin
chemtrails zijn gewoon contrails
god bestaat niet
ufo's zijn niet meer dan hetgeen de naam al zegt
etc...
En reďncarnatie, intentievelden, uittreden, Karma en karma, geesten, voorspellende dromen etc etc.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je vergeet orbs en loch ness monster.
Dat dikgedrukte vind ik wel interessant. Ik zou juist het feit dat wanneer meerdere mensen hetzelfde meemaken los van elkaar zonder enige kennis dat het bestaat als aanwijzing kunnen zien dat er dus ook daadwerkelijk meer is. Minstens een gedeeld bewustzijn waardoor een idee zonder tussenspraak van twee of meerdere mensen tot stand kan komen. Dan heb ik het over bijvoorbeeld uittreden oid en dan op een manier dat qua ervaring en beelden vergelijkbaar is met elkaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Het merendeel van wat hier beweerd wordt is een waanvoorstelling?
Vaker heb ik het idee dat het niets meer is dan een ziekelijke waan of een hallucinatie. Of een gegeven dat het menselijke wezen wel eens dingen ziet of denkt die apart kunnen zijn. Dat het dus mens eigen is dat er onreeele zaken naar voren gehaald worden die niet kloppen. Dat het menselijke bestaan en de wereld zo complex in elkaar zit dat je wel eens kunt gaan zweven omdat je de realiteit verliest. Het feit dat meer mensen hetzelfde meemaken komt dan doordat meer mensen niet met beide benen op de grond staan.
het dikgedrukte vind ik het meest interessantquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:03 schreef jogy het volgende:
Ik zou juist het feit dat wanneer meerdere mensen hetzelfde meemaken los van elkaar zonder enige kennis dat het bestaat als aanwijzing kunnen zien dat er dus ook daadwerkelijk meer is.
die topics kunnen gewoon in WFL toch ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:15 schreef jogy het volgende:
Oh trouwens, het is dus niet zo dat elke wel/niet discussie in TRU hierheen gesleept wordt, soms is het doel van een topic zelf om over het mogelijke waarheidsgehalte van iets te praten en die blijven dan ook gewoon gevoerd worden in het desbetreffende topic.
Ten eerste is er dus wel contact, immers er is op tv zo vaak wel een docu te zien over dit soort onzin. Als ik het echt zou willen zou ik er zelf ook wel eentje kunnen meemaken. Net zoals die touristen die elke week weer "vet high" worden van boerenkool. Wow man i can totally feel it dude... i am sooo high right now.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat dikgedrukte vind ik wel interessant. Ik zou juist het feit dat wanneer meerdere mensen hetzelfde meemaken los van elkaar zonder enige kennis dat het bestaat als aanwijzing kunnen zien dat er dus ook daadwerkelijk meer is. Minstens een gedeeld bewustzijn waardoor een idee zonder tussenspraak van twee of meerdere mensen tot stand kan komen. Dan heb ik het over bijvoorbeeld uittreden oid en dan op een manier dat qua ervaring en beelden vergelijkbaar is met elkaar.
Reincarnatie is for real!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:08 schreef jogy het volgende:
En reďncarnatie, intentievelden, uittreden, Karma en karma, geesten, voorspellende dromen etc etc.
Als je daar oprecht in gelooft hč, heb je daar dan nog iets aan in dit leven?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Reincarnatie is for real!
Ik spreek uit ervaring!![]()
Hij kan nu vast harder rennen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:18 schreef Auticia het volgende:
[..]
Als je daar oprecht in gelooft hč, heb je daar dan nog iets aan in dit leven?
Ik ook! Een vriend van mij heeft voor het bestaan van internet dus zoiets meegemaakt (uittreding, gouden draad en kijkt naar zichzelf enzo ) en wist pas dat het vaker voorkwam toen ik het zei. Hij heeft er nog steeds 0.0 interesse in trouwens maar heeft het wel meegemaakt. Een wit licht aan een einde van een tunnel kan ik op zich nog bij een standaard reactie van een stervend brein zetten omdat je bijvoorbeeld ook een wit licht ziet als het licht uit je ogen wordt geslagen, sterretjes zien enzo, tja het kan een aanwijzing zijn van een normale reactie van je brein die zegt 'ik kan het allemaal even niet meer aan' maar een specifieke ervaring die toch meer met zich meebrengt dan een zuurstoftekort of een trauma ( omdat het zo uitgebreidt is etc) vind ik dus interessant en zou ik niet zondermeer scharen onder een natuurlijk systeem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:13 schreef osho het volgende:
[..]
het dikgedrukte vind ik het meest interessant
Betrouwbare bron. Zo beweren ook een hoop zieken van geest dat ze Jezus zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:29 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Reincarnatie is for real!
Ik spreek uit ervaring!![]()
Misschien zitten er ook wel een paar niet zieken tussen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:53 schreef 1299 het volgende:
[..]
Betrouwbare bron. Zo beweren ook een hoop zieken van geest dat ze Jezus zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |