ze heeft er ook wel meer gemaakt, maar vind het best oke met een goedkope canon ixus 70 (of 75 oid)quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:08 schreef Schanulleke het volgende:
Tof beest! Maar daar moet meer uit te halen zijn hoor.
dan komt hij niet tot zijn recht, zal het de volgende keer doenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:59 schreef BaggerUser het volgende:
live vanuit Bolivia (net gehad van mijn vriendin)
heeeeeel veeeeeel te groot plaatje
:edit: Zou je zo vriendelijk wille zijn deze foto op 610pix breed formaat terug te brengen![]()
dan maak je m toch clickablequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:41 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
dan komt hij niet tot zijn recht, zal het de volgende keer doen
quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:34 schreef Isegrim het volgende:
Wat is die laatste? Schimmeldraden?
Dat ziet er goed uit.quote:Op woensdag 27 februari 2008 18:31 schreef Elefes het volgende:
#1:
[ afbeelding ]
#2:
[ afbeelding ]
#3:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi, vind alleen de rode 'blob' op de voorgrond een beetje storend.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:35 schreef Elefes het volgende:
[..]Niet echt voor de "mooi", maar wel voor de apart
Kon het nog redelijk goed vastleggen..
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat was de aardbei waar de schimmel mede op groeidequote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, vind alleen de rode 'blob' op de voorgrond een beetje storend.
Mooie platen..de #1 en #2 zijn mooi zacht. Ik had bij #1 een vierkante crop gedaan. Nu is er teveel boven wat geen inhoud heeft. Mijn mening dan hequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:31 schreef Elefes het volgende:
#1:
[ afbeelding ]
#2:
[ afbeelding ]
#3:
[ afbeelding ]
Had ik 'm toch goed herkend, ik vermoedde al dat het een aardbei was.quote:Op donderdag 28 februari 2008 09:43 schreef Elefes het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat was de aardbei waar de schimmel mede op groeide
wow, die ziet er geweldig uit. Prachtig scherp ook.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:49 schreef Ouwesok het volgende:
Blijdorpse sprinkhaan
[ afbeelding ]
nee, niet met de spiegeltele, gewoon met de 90
quote:
Mooiquote:Op maandag 17 maart 2008 20:43 schreef prupke het volgende:
ook een poging gedaan heeft
[ afbeelding ]
dank jequote:Op maandag 17 maart 2008 22:05 schreef Elefes het volgende:
[..]
[..]
MooiHeb je nog aardig scherp gekregen, met statief gewerkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |