heb je OPM nog zien zwaaienquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Ff bijgelezen, kenkergarpig joh![]()
Dat ga je idd niet oplossen met die boutquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:52 schreef -XX- het volgende:
Zo van het midden.
[afbeelding]
Maar oke
Zo zit hij bevestigd!...
[afbeelding]
Whoops, zie ik daar een schaamrandje? Jep
Shhh..
Dus hij raakt het op 1 mm na niet ofzo!
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Voldoende pix jep jep
Jaaa met fohn wilde het ook niet echt werken. Had me vader ook geprobeerd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:09 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Dat ga je idd niet oplossen met die boutding is halverwege krom (naar binnen) getrokken.
Iets tussen de brug en die hugger stoppen als opvulling kan niet want dan is hij scheef
als je er van achter op kijkt.
Tis wel een wat zachtere kunstof dus wat je zou kunnen proberen is met een fohn die echt
heet wordt, het gedeelte over een cm of 10-15 heet maken op het gedeelte waar hij tegen de band zit
en dan wat naar buiten buigen.
Niet je band heet maken![]()
Verffohn is ook een mogelijkheid, maar dan moet je wel weten wat je doetquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaa met fohn wilde het ook niet echt werken. Had me vader ook geprobeerd.
Maar die fohn was dan misschien niet echt heet genoeg!
En een verffohn? Dat is zeker weer te heet!
En een avond een klem er op, op een of andere manier. Of buigt het gewoon weer terug?
Iig thanks for tips![]()
Wattequote:
Niet geprobeerd (teveel werk om weer terug te lopen), maar wat denk je zelfquote:Als je de bougie ff los draait...vonkt hij wel ?
Dat ding lijkt wel van gewoon standaard kunststof dat je kan aanduwen en dat het vanzelf terug veert. Als dat zo is dan kun je het met een verf fohn proberen - is zeker heet genoeg - misschien zelfs wel te heet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Jaaa met fohn wilde het ook niet echt werken. Had me vader ook geprobeerd.
Maar die fohn was dan misschien niet echt heet genoeg!
En een verffohn? Dat is zeker weer te heet!
En een avond een klem er op, op een of andere manier. Of buigt het gewoon weer terug?
Iig thanks for tips![]()
ziet er uit als vette bougiesquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Watte
[..]
Niet geprobeerd (teveel werk om weer terug te lopen), maar wat denk je zelf
[img=578xnull]http://www.fatuus.nl/Fok/IMG_6836.jpg[/img]
Ding zuipt meer dan een in de Gall&Gall opgesloten alcoholist ja:{quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
ziet er uit als vette bougies
olie slurper die bike van je?
Dat je lui bentquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Watte
[..]
Niet geprobeerd (teveel werk om weer terug te lopen), maar wat denk je zelf
[afbeelding]
quote:
He, het valt niet mee hoor, die motor moet de tuin uit, dan door de poort en 1 kant op is dat altijd omhoog hequote:
quote:
SPOILER: bummerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door bvvt op 05-08-2007 20:58:30 ]Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Wil dat zeggen dat je een goede polis op hem hebt afgesloten ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Vind ik jullie terug, is ie alweer bijna vol.
Mopper.
Vriendlief is niet verongelukt.
Ga dan zelf ook je rijbewijs halen, wordt het vanzelf minderquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee, dat ik me daar nog steeds een beetje zorgen om maak.
Wordt wel minder denk ik (hoop ik)
vanaf 3 of 4 tientjes heb je al een draaistoel op wieltjesquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
HAAAAA ik zit tegen een boosterleuning.Fucking lekker, na wat ik gewend ben!
[afbeelding]![]()
Hehe:
[afbeelding]
![]()
![]()
Maar deze had ik in de schuur gevonden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Gawaine het volgende:
[..]
vanaf 3 of 4 tientjes heb je al een draaistoel op wieltjes![]()
Ach, de auto was toch aan vervanging toequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:54 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik vind het rijden op zivch niet eng, maar ik heb 1 keer een ongelukje gehad en ik werd nou niet bepaald met open armen ontvangen (kuch).
Het gaat me er dus meer om dat ik beng ben om gezeik te krijgen, das vervelend genoeg.
En ikkan dus niet over drempels heen, je wilt niet weten hoe lastig dat rijden is in een stad als Eindhoven.
Ik ben een pauper en vrij ! --> moet ik nog even zienquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej![]()
zijn er morgen paupers vrij--> rijden ofzeauw
![]()
ik ook ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:59 schreef ikookhier het volgende:
Ik ben een pauper en vrij ! --> moet ik nog even zien![]()
mooiquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:03 schreef -XX- het volgende:
Ik ga morgen ook rijden!
Mac Alkmaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooidus jullie komen naar G'dome
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
KBHquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef ikookhier het volgende:
Morgen laaste dag dat ik van m'n ZR-7 kan genietendus ik ga zeker rijden
waar en wanneer is nog de vraag
![]()
eindje rijden is voor mij geen probquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef ikookhier het volgende:
Mac Alkmaarje bent een pauper of niet
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
eindje rijden is voor mij geen probmaar dan ga ik wel om te [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
OK OK de Mac dan @ G'domequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:13 schreef -XX- het volgende:
Gdome:') ?
Welks van wiequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
Als jullie meeten in Alkmaar!
Kom ik ook even langs kijken.
( wel in de middag )
Kga morgen ook even de blade bekijken die de bodem had onderzocht!
Alleen kijken dan hequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef -XX- het volgende:
Als jullie meeten in Alkmaar!
Kom ik ook even langs kijken.
( wel in de middag )
Als moeder mee gaat bel ik Rib-iquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Morgen wel vrij
Maar denks ff de tijd nemen alles op een rijtje te zetten
Daarna de bike eens kijken oftie nog start, twordt toch ook schijtweer of niet?
[..]
Alleen kijken dan he
Met je moeder zeker![]()
![]()
Jonge!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Morgen wel vrij
[..]
Alleen kijken dan he
Met je moeder zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen morgen nog goed weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef worldpimber het volgende:
Morgen wel vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |