DIe pantalon kan ook niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Vette helm ja, maar die pantalon kon echt niet(
)
Geen last van wapperende capuchon?
en het komt niet door die phátte kneedownactie @ Apeldoornquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:42 schreef Rib-i het volgende:
Op de terugweg een paar steentjes ofzo tegenaan gehad, zitten nu gaten in
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
DIe pantalon kan ook niet meer
Op de terugweg een paar steentjes ofzo tegenaan gehad, zitten nu gaten in
Kratjuh zat op je spatbord?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef hicham het volgende:
[..][afbeelding]
Ik vind het wel raar dat nog niemand respect heeft betuigd voor het feit dat ik op het filmpje mooi ff zo'n 450 kilo aan massa vooruit duw alsof het niks is![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Hej, laat de grote mensen ff praten en drink je Fristi op [afbeelding]
Ander filmpie [afbeelding]
komt door supervoedsel natuurlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef hicham het volgende:
Ik vind het wel raar dat nog niemand respect heeft betuigd voor het feit dat ik op het filmpje mooi ff zo'n 450 kilo aan massa vooruit duw alsof het niks is![]()
In het brommertopique of lessers haden ze het vast wel geloofdquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en het komt niet door die phátte kneedownactie @ Apeldoorn
Damn, als je het zo zegt voel ik me net een zeekoequote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef hicham het volgende:
[..][afbeelding]
The Muscles from Brussels Tilburgquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Damn, als je het zo zegt voel ik me net een zeekoe
Maar wel ene met spierballen![]()
http://download.ktm-sommer.de/SP_PDF_07/03_superm_22-37.pdfquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef hicham het volgende:
[..]
The Muscles from Brussels Tilburg
@Pepijn alstie uitgekroeld is met z'n chickaof Snelwagen, weet jij of er van die standaard Supermotard overloop-opvangbakjes worden verkocht (of Snelwagen). Wel handig als het kant en klaar te koop is
Ook last van sinds je weer een vriendin hebt? Tjeh krijg je op die leeftijd hequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib-i,,,,, Was da nou?
Start problemen???
Ja kweets, maar als er toevallig wat goedkoops en hendigs te vinden is dan liever dat heHquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
http://download.ktm-sommer.de/SP_PDF_07/03_superm_22-37.pdf
Pagina 15....
Er zijn er vast wel meer in de omloop hoor.
Wat je ook kan proberen is zelf ff een bakje in elkaar te bakken met een paar nippels eraan.
Want om nou te zeggen dat dit een mooie prijs is voor een kunstof bakkie![]()
KBA = KBB = Klaverblad Beekbergen = Klaverblad Apeldoorn ofzoquote:
even eenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ook last van sinds je weer een vriendin hebt? Tjeh krijg je op die leeftijd heZwemmen
![]()
Nee precies, blikjes zie ik ook weleens op de circuitsquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Ja kweets, maar als er toevallig wat goedkoops en hendigs te vinden is dan liever dat heHMaar ik heb hier en daar ook al opvangbakjes in de vorm van een red bull blikje gezien dus de hoop is nog niet vervlogen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zow, verslagje KBH&KBA:
hicham moest eerder weg, ging namelijk wat ophalen pour moi![]()
[afbeelding]
setje stalen slidershelaas blijken die balletjes er wel es uit willen vallen..dat wist ik niet
vandaar op weg naar KBH met pakketje voor Hiesj:
[afbeelding verwijderd]
geen zin in leuren hele dag met tanktas
Rib was iets later dus wij maar alvast begonnen met het enige echte FOK!MC voedsel
[afbeelding]
Even later aangekomenff bijgekletzt enzow
plan bepaald en op weg
......M&M's & Choco Pinda's moesten toch mee
![]()
[afbeelding]
Hiesj had nog een beetje ruimte onder zen buddyja..dat zat er dus in het pakketje
En dus KBH opna een paar rondjes maar gestopt
renkerdruk @ KBH
besloten binnendoor ri. Beekbergen te gaan
Rib voor op met nav en gáán
route was grotendeels rechtdoorrijden
en tja wat doe je dan..
handschoentjes uit, camera pakken, camera uit hoesje, filmen maar![]()
Hiesj
Hiesj&Rib
daarna bij de mac tijd voor food&drinksRib moest daarna weer ri. Tilburg, helaas wilde hij weinig starten
[afbeelding]
Hiesj & ik zijn daarna KBA opgegaan1e sessie was zo'n 50 km KBA
![]()
![]()
lekker rustig, goed weer, mooi strak wegdek, kenkerlekker gewoon
![]()
--> resultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn sliders (zie bovenaan) zien er nu zo uit![]()
[afbeelding]
Tot slot
[afbeelding]
Rijd je naar huis, via dijkje tussen Heteren-Arnhem..plakken der inene twee moto's aan je staartdacht eerst pliesie
maar al snel bleek van niet
![]()
Gasten bleven me volgen en hielden me toch aan met de vraag waar in de buurt mooie dijkwegen waren. Dus ik: ja dat is daar en daar![]()
zij:
![]()
Ben toen maar voor gaan rijden naar de betreffende dijk ri. Nijmegen, jongens waren van MF (R6-topic)..ff piccie gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
vandaar dat ik iets later waszow ff hun topic zoeken en piccies posten..
Zoals ik al zei: was weer zeer geslaagd![]()
@Hiesj: welke zijn nu beter: AH of Aldi's
quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:16 schreef bvvt het volgende:
Hey Rib-i,,,,, Was da nou?
Start problemen???
Hmm... waar ken ik die naam toch vanquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee precies, blikjes zie ik ook weleens op de circuits![]()
Maar redbull blikje is niet origineel, doe dan red devil. Ziet dr mooier uit![]()
Ah... kouwtje gevatquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Motor heeft de afgelopen weken buiten gestaan zonder zeil. Begon al 'smorgens toen ik vertrok. Verder de rest van de dag geen last gehad, pas na de stop bij de Mc Donalds weer problemen. Vrijdag maar eens op de brug gooien
quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef hicham het volgende:
[..][afbeelding]
Kijk eens in cross&sm op MF.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:06 schreef hicham het volgende:
@Pepijn alstie uitgekroeld is met z'n chickaof Snelwagen, weet jij of er van die standaard Supermotard overloop-opvangbakjes worden verkocht (of Snelwagen). Wel handig als het kant en klaar te koop is
Dank uquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Whahahaha, geniaal
de spanningsopbouwde actie
![]()
Steppies zitten een cm of 3 lager bij een Z plus het slijtboutje is bij de Z in niet versleten toestand denk ik een cm of 2 en bij een SS 1 cm. Thats all. Echt geen reden om achteraan te rijden op een dijk ofquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Viel wel mee deze meet toch![]()
[..]
Lag dat niet aan zijn houding?Lijkt me sterk dat jullie zo snel op de dijk hebben gereden dat je grondspeling tekort komt, vraag Gawaine maar [afbeelding]
Vertel dan gewoon meteen waarvanquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:01 schreef BazzieK het volgende:
Kenker ik voel me oudVerbrand en overal spierpijn
O..... oowwwwwwwww....quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
Nette foto's heren![]()
![]()
![]()
Leuke helmet rib i![]()
hihi!
WOoot Me moeder gaat rijden, en wie gaat ook rijden? Me PAna hoeveel jaar
? 30 jaar?
Lachen![]()
Dodemansknop ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:46 schreef stinkie het volgende:
FF een vraagje van technische aard:
Kreng start nog steeds niet dus. Acuu volledig dood, maar op de autoaccu werkt alles prima. Startmotor gaat als een gek, maar aanslaan of zelfs maar de indicatie dat ie het probeerd, ho maar.
Bougies eruit, krengen warenvolledig verkoold. Dus, buiten de bougies, nog meer mogelijke punten waar aan kan liggen???
Zo nee, dan morgen maar eens langs de motortoko. Heb er tegenwoordig 1 hierin het centrum zitten
omhoog halen vast draaienquote:
Gewoon dikke bouten eronder doen ofzoquote:
Met handoplegging welquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gewoon dikke bouten eronder doen ofzo?
Anders komtie toch niet omhoog![]()
Al gedaan!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:44 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Met handoplegging wel![]()
Als je er een dikkere bout in doet heb je geen speling meer om hem omhoog te doen. Vandaar
dat hij er een groter gat in heeft gemaakt.
Dus zou je hem los moeten draaien en dan omhoog drukken en weer vast draaien.
Dat was het sowieso wel, een duwtje kon er nog wel bijquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]en nog met leer aan en helm op je kop.... zal wel lekker warm geweest zijn
Had ik al gedaan, niets bruikbaars kunnen vindenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:51 schreef -XX- het volgende:
Ernstig zonder dit kapje rijden?
Hij zit wel erg dicht op me achterwiel.
Maar de vorige eigenaar heeft hem al eens proberen te verstellen door het gaatje groter te maken waar hij in bevestigd zit. Maar dat mocht ook niet baten.![]()
Of het kapje is gewoon misvormd.
Smilies???quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:33 schreef -XX- het volgende:
Nee die kabel drukt er niet op.
Ik zal even wat foto's schieten met de camera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |