quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat zegt veel over de smaak van het Nederlandse volk
Helaas welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Of over de non-smaak van jou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat wil ik niet zeggen. Maar blijkbaar vond een groot gedeelte van Nederland het nummer toch de moeite waard. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt gelijk Jeroen van der Boom is een klasse apart
Neemt niet weg dat het een leuk nummer is toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Z het volgende:
Het is een cover toch?
Wat koop jij dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef Darklight het volgende:
"mensen" die deze shit kopen
Achterlijk volk
Je kunt beter zeggen wanneer hij niet op 3fm te horen isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef amaranta het volgende:
Nu op 3fm!
Laat ons niet langer in spanning, deel met ons uw 'oh zo geweldige' voorkeur voor muziek...quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen wanneer hij niet op 3fm te horen is![]()
Ik zeg niet dat mijn muzieksmaak geweldig is, maar ik vind wel dat dit nummer echt enorm overrated is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Laat ons niet langer in spanning, deel met ons uw 'oh zo geweldige' smaak voor muziek...
Wel een grote bek, die Jeroen fansquote:
Jeroen wordt uitsluitend gedraaid in volksbuurtjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wel een grote bek, die Jeroen fans
Wel dieptriest dat jij iets zegt over mensen die platen kopen, terwijl je dat zelf niet doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jeroen wordt uitsluitend gedraaid in volksbuurtjes![]()
Ik koop geen platen nee, laatste is zo'n beetje 10jaar geledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel dieptriest dat jij iets zegt over mensen die platen kopen, terwijl je dat zelf niet doen.
Ik heb een hele grote bek ja.
Noem je dat muziek? Met de computer opgeschoonde confectieshit!*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
edit Laatste cd die ik heb gekocht was van Madonna, Ray of Light![]()
Dan spreken we over muziek
idd, kader Frans en Driesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jeroen wordt uitsluitend gedraaid in volksbuurtjes![]()
Jeroen is idd tof, lekker coveren, knap hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Noem je dat muziek? Met de computer opgeschoonde confectieshit!*
In dezen ben ik het met amaranta eens: Je moet gewoon je g*re k*t bek dichthouden!![]()
(* = Wel een prima album overigens)
Dan heb je ook geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik koop geen platen nee, laatste is zo'n beetje 10jaar geleden
Ik download ze wel
Hij mag vinden wat hij wil. Maar als mensen die plaat kopen en die plaat komt daardoor op nr 1 moet hij niet mauwen. Als hij een ander nr op nr1 wilt kan hij platen gaan kopen, maar daar is hij te goed voor, want hij doet niet aan platen kopen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef pekel het volgende:
*Gaap*
Mensen die andere meningen niet kunnen waarderen. Sneu zeg.. Maar ach. [afbeelding]
ja beetje jammer...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef SunChaser het volgende:
Van der Boom mag wel een betere host zoeken voor zn site, die ligt nu al een tijdje plat.
Ik vind Jannes 3x niks, maar vind Jeroen zn nummer echt wel leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:44 schreef OldJeller het volgende:
Ik las iets over dat hij Jannes voorbij was.. dat zegt wel weer genoeg over de muziek.
Ja! Val dood jij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:59 schreef spacemangraig het volgende:
KAN HET NOU GODVERDEGODVER IS AFGELOPEN ZIJN MET DIE NEDERLANDSTALIGE TERINGHERRIE!!!!
Stuk plebs. Je moest je doodschamen met je VWO!quote:
Vraag het Wendy van Dijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef Strooper het volgende:
De nieuwe Xander de Buisonjé is opgestaan?
Het klinkt gewoon lekker en blijf in je hoofd hangenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:28 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat vind iedereen er eigenlijk zo leuk aan dat het op 1 staat?
Ja wat is 'gewoon lekker' dan weer voor iets. Ik vind het geen kutnummer ofzo, maar echt geweldig is het ook niet. Waarom niet? Beetje teveel van hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:45 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon lekker en blijf in je hoofd hangen
Ja het is inderdaad wel een beetje eentonigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja wat is 'gewoon lekker' dan weer voor iets. Ik vind het geen kutnummer ofzo, maar echt geweldig is het ook niet. Waarom niet? Beetje teveel van hetzelfde.
Heeft hij hiervoor niet allemaal netniet-prestaties gehad? Koppensnellers, paar baggerdingen op SBS6?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja het is inderdaad wel een beetje eentonig
Ik weet ook niet of ik het een nummer 1 waard vind
Maar ik vind het wel oke
Ik zag vandaag HollandHits op Tien, hilarisch.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat (dit soort)Nederlandse muziek ineens zo populair is?
Het begon met Frans Bauer (zeer geinig trouwens, frans, en bauer wat duits is voor boer)
Ik haat deze "piraten" zangers.
Er is echt wel goede Nederlandstalige muziek, maar dit hoort er echt niet bij!
En dan ook nog TV-Oranje ofzoiets![]()
Volgens mij heeft het allemaal te maken met Pim Fortuyn. Sinds die tijd nemen de mensen geen blad meer voor de mond en is het tevens tokkiemuziek wat de klok slaat. Ik weet nog dat vroeger iedereen lachte om Jantje Smit. Nu hoor je diezelfde mensen zonder schaamte verkondigen dat ze Jan Smit luisteren of hun telefoon gaat en ze hebben een Jan Smit ringtone. Nederland verloedert, en de top40 is daar een mooie afspiegeling van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:
Het begon met Frans Bauer (zeer geinig trouwens, frans, en bauer wat duits is voor boer)
En dat komt door Pim? Lijkt me een beetje vergezocht, al heb ik niet bijgehouden sinds wanneer men Jan Smit tof vond en het ook niet erg was om Jan Smit tof te vinden. Maar inderdaad, de Top 40 is tegenwoordig echt bagger, met die Nederlandstalige meuk of Jumpstyle herrie. Het lijkt nu ook wel alsof er meer naar de artiest wordt gekeken, Marco Borsato komt altijd op 1, terwijl het echt niet van die goede nummers zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het allemaal te maken met Pim Fortuyn. Sinds die tijd nemen de mensen geen blad meer voor de mond en is het tevens tokkiemuziek wat de klok slaat. Ik weet nog dat vroeger iedereen lachte om Jantje Smit. Nu hoor je diezelfde mensen zonder schaamte verkondigen dat ze Jan Smit luisteren of hun telefoon gaat en ze hebben een Jan Smit ringtone. Nederland verloedert, en de top40 is daar een mooie afspiegeling van.
Ik denk dat je ons Pimmetje hier toch iets teveel krediet geeft hoor, het is net als de zwarte cross, hoe is dat in godesnaam een populair evenement geworden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het allemaal te maken met Pim Fortuyn. Sinds die tijd nemen de mensen geen blad meer voor de mond en is het tevens tokkiemuziek wat de klok slaat. Ik weet nog dat vroeger iedereen lachte om Jantje Smit. Nu hoor je diezelfde mensen zonder schaamte verkondigen dat ze Jan Smit luisteren of hun telefoon gaat en ze hebben een Jan Smit ringtone. Nederland verloedert, en de top40 is daar een mooie afspiegeling van.
Songfestival nummerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef SunChaser het volgende:
Origineel is precies hetzelfde maar dan overstaanbaar http://nl.youtube.com/watch?v=SVoNefPBoL0
Ik denk dat dit 2 aparte zaken zijn, tenzij je de "piraten muziek" het soort status wil geven dat punk ooit hadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik reken het hem natuurlijk niet direct aan, maar sinds zijn opkomst regeren de kampbewoners over Nederland. LPF werd de grote politieke winnaar, en Frans Bauer (en alle Wesleys na hem) werden de grote artiesten.
Hokjes.... ik haat hokjes!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:20 schreef DrDentz het volgende:
In principe wel; Piratenmuziek is de klank van de verloedering. Mensen schamen zich nergens meer voor.
Nee, je kleren pas in de winkel zelf is handig. Doe mij maar hokjes.quote:
Misschien is een topic over de opkomst van de "neue welle" van de nederlandstalige muziek een goed ideequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Nee, je kleren pas in de winkel zelf is handig. Doe mij maar hokjes.
Verder gaat het hier dus totaal niet meer over Jeroen van der Boom, de nieuwe ster![]()
Ja, wie weet. Zul je zien dat ze veel liever in het Jeroen van der Boomtopic posten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Misschien is een topic over de opkomst van de "neue welle" van de nederlandstalige muziek een goed idee![]()
![]()
Wat een 13 in een dozijn nummer zeg...:rquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:27 schreef amaranta het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A
Jeroen van der Boom, jij bent zo!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het origineel.
http://www.youtube.com/watch?v=SVoNefPBoL0
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef amaranta het volgende:
En de mix van beide liedjes
http://www.youtube.com/watch?v=_6IFVcqC3V0
Nou, persoonlijk kan ik een aardig woordje Spaans. En als ik eerlijk ben, is het net zo goed te verstaan voor mij als die versie van Jeroen van der Boomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:09 schreef SunChaser het volgende:
Origineel is precies hetzelfde maar dan overstaanbaar http://nl.youtube.com/watch?v=SVoNefPBoL0
dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:05 schreef Arcee het volgende:
WTF? Ken heul die knakker niet. En dat nummer ook niet. Staat-ie zo maar op 1.
Jeroen van der Boom is gewoon een mindere versie van Marco Borsato. Dat is geen piratenartiestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:
Stef Ekkelquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Jeroen van der Boom is gewoon een mindere versie van Marco Borsato. Dat is geen piratenartiest
Echte piraten zijn: Lucas & Gea, Jannes, Charlene, Vader Abraham, De Wuko's, Grad Damen, Henk Damen, Frank van Etten en Stef Ekkel etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |