quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat zegt veel over de smaak van het Nederlandse volk
Helaas welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Of over de non-smaak van jou...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat wil ik niet zeggen. Maar blijkbaar vond een groot gedeelte van Nederland het nummer toch de moeite waard. Over smaak valt natuurlijk niet te twisten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Je hebt gelijk Jeroen van der Boom is een klasse apart
Neemt niet weg dat het een leuk nummer is toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Z het volgende:
Het is een cover toch?
Wat koop jij dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef Darklight het volgende:
"mensen" die deze shit kopen
Achterlijk volk
Je kunt beter zeggen wanneer hij niet op 3fm te horen isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:26 schreef amaranta het volgende:
Nu op 3fm!
Laat ons niet langer in spanning, deel met ons uw 'oh zo geweldige' voorkeur voor muziek...quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen wanneer hij niet op 3fm te horen is![]()
Ik zeg niet dat mijn muzieksmaak geweldig is, maar ik vind wel dat dit nummer echt enorm overrated is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Frasier het volgende:
[..]
Laat ons niet langer in spanning, deel met ons uw 'oh zo geweldige' smaak voor muziek...
Wel een grote bek, die Jeroen fansquote:
Jeroen wordt uitsluitend gedraaid in volksbuurtjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
Wel een grote bek, die Jeroen fans
Wel dieptriest dat jij iets zegt over mensen die platen kopen, terwijl je dat zelf niet doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jeroen wordt uitsluitend gedraaid in volksbuurtjes![]()
Ik koop geen platen nee, laatste is zo'n beetje 10jaar geledenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:02 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel dieptriest dat jij iets zegt over mensen die platen kopen, terwijl je dat zelf niet doen.
Ik heb een hele grote bek ja.
Noem je dat muziek? Met de computer opgeschoonde confectieshit!*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:00 schreef Darklight het volgende:
[..]
edit Laatste cd die ik heb gekocht was van Madonna, Ray of Light![]()
Dan spreken we over muziek
idd, kader Frans en Driesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jeroen wordt uitsluitend gedraaid in volksbuurtjes![]()
Jeroen is idd tof, lekker coveren, knap hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Noem je dat muziek? Met de computer opgeschoonde confectieshit!*
In dezen ben ik het met amaranta eens: Je moet gewoon je g*re k*t bek dichthouden!![]()
(* = Wel een prima album overigens)
Dan heb je ook geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:03 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik koop geen platen nee, laatste is zo'n beetje 10jaar geleden
Ik download ze wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |