abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52109651
Overbodige aanschaf die Colin. Trouwens, de meeste aankopen van Ajax zijn overbodig.
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:34:40 #252
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52109714
Er mag overigens wel eens een keer een speler met voetbalintelligentie gekocht worden. Het gebrek daaraan is schrijnend. We hebben nou voornamelijk waterdragers en opportunistische voetballers.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52109803
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Overbodige aanschaf die Colin. Trouwens, de meeste aankopen van Ajax zijn overbodig.
Rommedahl en Bakircioglu zijn gewoon goede aankopen, over Colin heb ik nog mijn twijfels. Al kostte hij ook geen drol en is hij voor de breedte best bruikbaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52110448
2de helft was best aardig vandaag trouwens..
pi_52110626
Wat een redding van Steek op Van Persie !
pi_52113461
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 00:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er mag overigens wel eens een keer een speler met voetbalintelligentie gekocht worden. Het gebrek daaraan is schrijnend.
Vooral het middenveld van gisteren vond ik een probleem. Heitinga, Maduro en Emanuelson bieden zich te weinig aan voor de verdedigers en als ze de bal wel krijgen is de combinatie vaak niet goed. Een ploeg als Ajax heeft dat wel nodig in de topwedstrijden. Die Donald deed het wel goed en uiteraard kunnen Davids en Gabri het wel, maar het zijn wel sleutelposities waarbij een beperkte voetballer als Heitinga niet zomaar de rol van Davids of Gabri kan overnemen.
pi_52114378
Er is nog niet veel uit het schaduwelftal van Van Geel gekomen!
pi_52114502
Ajax is eigenlijk wel verplicht om met versterkingen te komen. Rommedahl, Delorge en Collin is geen Ajax materiaal. Voor de breedte vind ik ze zelfs te zwak. Kwa selectie is Ajax er op achteruit gegaan is mijn mening.
pi_52114515
Ik kom al een dag niet op Ajax Netwerk
pi_52114571
Toch raar, hier gewoon te bereiken.

En Mooi_boy, heb je de wedstrijden van 't AT wel gezien? Delorge zat op de bank en die andere twee deden het gewoon prima. Niet alle 11 spelers van Ajax kunnen topspelers zijn. Bovendien zie je aan Arsenal hoeveel je kunt bereiken met voetballers die stuk voor stuk niet zo heel erg veel beter zijn.

Natuurlijk zijn dat allemaal prima voetballers, met hier en daar een echte topper, maar daardoor was Arsenal niet zo goed. Ajax is gisteren in elk geval niet op individuele kwaliteit afgetroeft, maar door geweldig positiespel. Zeker in het eerste half uur.
pi_52114898
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:11 schreef Chivu het volgende:
Toch raar, hier gewoon te bereiken.

En Mooi_boy, heb je de wedstrijden van 't AT wel gezien? Delorge zat op de bank en die andere twee deden het gewoon prima. Niet alle 11 spelers van Ajax kunnen topspelers zijn. Bovendien zie je aan Arsenal hoeveel je kunt bereiken met voetballers die stuk voor stuk niet zo heel erg veel beter zijn.

Natuurlijk zijn dat allemaal prima voetballers, met hier en daar een echte topper, maar daardoor was Arsenal niet zo goed. Ajax is gisteren in elk geval niet op individuele kwaliteit afgetroeft, maar door geweldig positiespel. Zeker in het eerste half uur.
Zonder meer eensch.. k vond Arsenal gister in positieve zin zeker opvallen..
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:45:10 #262
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52115024
Ik ben in ieder geval erg blij met de relatief makkelijke loting voor de voorronde.

Twee Nederlandse ploegen in de CL, een hele rits in de Uefa Cup, laat maar komen dat seizoen..
je moeder is m'n broer
pi_52115498
Steek is in vorm, Goeie zaak. Dat ze hebben verloren doet er niet toe, ze zijn redelijk in vorm aan t komen als ik t zo zie.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52115554
pi_52115592
tsja.. Babel leuke voetballer.. maar nooit weg van geweest..
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:15:56 #266
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52115619
Als Babel naar Arsenal was gegaan, was hij binnen twee/drie jaar ook een vedette van wereldklasse.

Ik zie dat nu niet per se gebeuren.
je moeder is m'n broer
pi_52116108
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef DeSiever het volgende:
Als Babel naar Arsenal was gegaan, was hij binnen twee/drie jaar ook een vedette van wereldklasse.

Ik zie dat nu niet per se gebeuren.
Bij Liverpool heeft volgens mij ook wel een beetje een cultuuromslag plaatsgevonden mbt jeugdige spelers... en dat beleid bij Arsenal valt of staat natuurlijk met Wenger... als die vertrekt moet ik ook nog maar zien of de jeugd de kans krijgt daar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:39:18 #268
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52116165
Klopt, Jack DeGier! Wenger is een naar mannetje, maar wat hij met Van Persie heeft gedaan, daar heb ik diep respect voor.

De volgende trainer van Arsenal heeft ook een behoorlijke last op 'z'n schouders. Adriaanse heeft wel de voetbalkunde, maar niet de persoonlijkheid om het in de absolute top te redden. Ik zie geen Nederlandse kandidaten. (Van Gaal uiteraard, maar hij zit goed bij AZ).
je moeder is m'n broer
pi_52116180
Wat een triest vreemdelingenlegioen is dat arsenal zeg.

Jens Lehmann, Gael Clichy, Emmanuel Eboue, Kolo Toure, William Gallas, Bacary Sagna (Justin Hoyte '86), Denilson, Mathieu Flamini, Alexander Hleb, Tomas Rosicky (Eduardo Da Silva '62), Robin Van Persie, (Armand Traore '90)

Daar kun je je als Engelse supporter toch niet mee identificeren?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:49:19 #270
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52116392
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?

Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.

De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
je moeder is m'n broer
pi_52116398
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef DeSiever het volgende:
Jack DeGier!
leuk gegokt maar helaas
pi_52116472
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:

Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.

De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
Ik vind het ook wel prettig dat we eindelijk een elftal met een meerderheid aan Nederlanders op kunnen stellen. En dat de meeste uit de eigen jeugd komen is natuurlijk helemaal mooi meegenomen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  zondag 5 augustus 2007 @ 12:56:02 #273
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_52116541
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef TheVulture het volgende:

[..]

leuk gegokt maar helaas
Emilio dan?
je moeder is m'n broer
pi_52116563
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:

Dan moeten ze wel bijdragen aan kwaliteit wat je je bij deze 2 maar moet afvragen. Opstellen voor het opstellen (t zijn Nederlanders) is geen goede reden imo.
pi_52116590
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:56 schreef DeSiever het volgende:

[..]

Emilio dan?
ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')