Rommedahl en Bakircioglu zijn gewoon goede aankopen, over Colin heb ik nog mijn twijfels. Al kostte hij ook geen drol en is hij voor de breedte best bruikbaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:32 schreef Beschouw het volgende:
Overbodige aanschaf die Colin. Trouwens, de meeste aankopen van Ajax zijn overbodig.
Vooral het middenveld van gisteren vond ik een probleem. Heitinga, Maduro en Emanuelson bieden zich te weinig aan voor de verdedigers en als ze de bal wel krijgen is de combinatie vaak niet goed. Een ploeg als Ajax heeft dat wel nodig in de topwedstrijden. Die Donald deed het wel goed en uiteraard kunnen Davids en Gabri het wel, maar het zijn wel sleutelposities waarbij een beperkte voetballer als Heitinga niet zomaar de rol van Davids of Gabri kan overnemen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Er mag overigens wel eens een keer een speler met voetbalintelligentie gekocht worden. Het gebrek daaraan is schrijnend.
Zonder meer eensch.. k vond Arsenal gister in positieve zin zeker opvallen..quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:11 schreef Chivu het volgende:
Toch raar, hier gewoon te bereiken.
En Mooi_boy, heb je de wedstrijden van 't AT wel gezien? Delorge zat op de bank en die andere twee deden het gewoon prima. Niet alle 11 spelers van Ajax kunnen topspelers zijn. Bovendien zie je aan Arsenal hoeveel je kunt bereiken met voetballers die stuk voor stuk niet zo heel erg veel beter zijn.
Natuurlijk zijn dat allemaal prima voetballers, met hier en daar een echte topper, maar daardoor was Arsenal niet zo goed. Ajax is gisteren in elk geval niet op individuele kwaliteit afgetroeft, maar door geweldig positiespel. Zeker in het eerste half uur.
Bij Liverpool heeft volgens mij ook wel een beetje een cultuuromslag plaatsgevonden mbt jeugdige spelers... en dat beleid bij Arsenal valt of staat natuurlijk met Wenger... als die vertrekt moet ik ook nog maar zien of de jeugd de kans krijgt daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:15 schreef DeSiever het volgende:
Als Babel naar Arsenal was gegaan, was hij binnen twee/drie jaar ook een vedette van wereldklasse.
Ik zie dat nu niet per se gebeuren.
leuk gegokt maar helaasquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef DeSiever het volgende:
Jack DeGier!
Ik vind het ook wel prettig dat we eindelijk een elftal met een meerderheid aan Nederlanders op kunnen stellen. En dat de meeste uit de eigen jeugd komen is natuurlijk helemaal mooi meegenomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?
Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.
De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
Dan moeten ze wel bijdragen aan kwaliteit wat je je bij deze 2 maar moet afvragen. Opstellen voor het opstellen (t zijn Nederlanders) is geen goede reden imo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:49 schreef DeSiever het volgende:
Die Hoyte is wel Engels neem ik aan?
Ik herinner me in Amsterdam (voor de doorbraak van Heitinga/Sneijder/De Jong) dat Grim en/of van der Vaart ook een tijd lang vaak de enige Nederlander(s) waren.
De ontwikkeling in Nederland vind ik goed. Zelfs PSV koopt tweederangs spelers (Leegte, Zonneveld) om ook wat Nederlanders op te kunnen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |