Idd, de anonieme tiplijn vond het niet zo bijzonder, hooguit dat ik iets met de diefstal zou kunnen, maar dat harddrugs konden ze niet zoveel mee. Sowieso konden ze het niet anoniem houden omdat ik de enige was die het wist. Dan moest ik maar de gewone politie bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Adfundum het volgende:
Coke voor eigen gebruik zal de politie ook niet wakker van liggen. Met diefstal (hij heeft immers bekend bij je huisbaas want hij zou het terugbetalen) heb je meer kans op succes.
Hij heeft het van het weekend opgeruimdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef D-Devil het volgende:
Tering. wat een kankerzooi in die kamer zeg
.
.
Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
[..]
Hij heeft het van het weekend opgeruimd
Ik kwam thuis, en hij was nogal pissed dat ik de huisbaas had gebeld, dus hij kwam even "verhaal halen".
Hij: "Dus jij vind het wel stoer om even de huisbaas te bellen?"
Ik: "Tja, als jij met je tengels aan mijn spullen zit, dan breng ik daar even de huisbaas van op de hoogte"
Hij: "Maar ik heb helemaal niks gejat, kijk maar!"
En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
eerder licht mengenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?
Als het zo'n erge gast is, is het inderdaad tijd om hem het huis uit te werken. Ik kan me voorstellen dat je jezelf thuis niet meer op je gemak voelt zo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Hmail het volgende:
edit: en sowieso confronteer ik hem niet met de foto, voor hetzelfde geld jat hij de telefoon uit m'n handen, en verkoopt hij die voor een volgend snuifje.
Als ie de pc van TS heeft gejat zeker...quote:
allebei is nog leuker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:10 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik zag hier de suggestie om een laxeermiddel in de Optimel te stoppen, zelf zou ik liever voor een goed braakopwekkend middel gaan.
atropine?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:12 schreef Sirtalis het volgende:
Laat eens ergens onopvallend een ponypakje/ziplock zakje met wat wit poeder vallen, maar dan niet de soort die hij graag neust. Fijngestampte gootsteenontstopper ofzo
Neen, doe dat maar niet, maar er is vast wel iets te verzinnen wat niet schadelijk maar wel pijnlijk is.
Ik zou hem gruwelijk hard te grazen nemen inderdaad, en wel op zo'n manier dat het allemaal ook nog toeval kan zijn. Prima labiel menneke om eens een beetje gek te maken. Studeer je niet toevallig psychologie? Ik ruik een dijk van een paper!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:16 schreef Hmail het volgende:
wat ben ik blij voor die gast dat hij mij als huisgenoot heeftAls het aan jullie had gelegen was ie allang dood geweest
mwoa. een kabouterpostje met atropine heeft nog wel enig effect. zelfs op de meest doorgewinterde snuiver.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar als ie al coke snuift... is 't niet zo een goed idee om hem stiekem drugs te gaan voeren.....
Nee, ik studeer geen psychologie, ben professioneel nerdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:30 schreef Sirtalis het volgende:
[..]
Ik zou hem gruwelijk hard te grazen nemen inderdaad, en wel op zo'n manier dat het allemaal ook nog toeval kan zijn. Prima labiel menneke om eens een beetje gek te maken. Studeer je niet toevallig psychologie? Ik ruik een dijk van een paper!
of allebeiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:43 schreef ook_gek het volgende:
hem laten schijten of kotsen lijkt me ook geen leuk idee.
Als ze de keuken samen delen zal dat ook wel zo zijn voor de badkamer en wc![]()
kom je thuis ligt de hele wc vol met kots of schijt![]()
![]()
![]()
alsof je atropine zo kan krijgenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:44 schreef Hmail het volgende:
[..]
Nee, ik studeer geen psychologie, ben professioneel nerd
Hij hoeft van mij echt niet dood, ik zou het niet verschrikkelijk vinden, maar wel als ik dat veroorzaakt zou hebben. Gek mag hij best worden, dat is ie ook al wel, en even een paar weken met flink last van z'n maag ook wel, maar dood, neh, daar ben ik te christelijk voor opgevoed
Alsof ik verstand van die dingen hebquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alsof je atropine zo kan krijgen
Ach, het is wel leuk om te lezen, en leuk dat er zo meegeleefd word, en toen ik erachter kwam dat m'n koelkast volledig leeggeroofd was nadat ik uitgebreid boodschappen had gedaan heb ik ook wel even een hoop zaken hem toegewenst waarvan mijn moeder spontaan een hartinfarct van zou krijgenquote:nee doe maar relaxed idd. en zorg dat je het verder aan je huisbaas overlaat. je moet niet tussen dat soort dingen in komen te staan als je met iemand op een verdieping leeft.
Dus een flesje cola met dat spul vullen moet voldoende zijn?quote:Atropine wordt in de moderne geneeskunde echter nog steeds toegepast, met name bij hartritmestoornissen waarbij het hart te langzaam klopt, in noodsituaties bijvoorbeeld bij reanimaties. De gebruikte dosering is hierbij - afhankelijk van de indicatie - fracties van een milligram tot maximaal 4 milligram.
ik vind een slot wel het beste teken om te laten zien: "blijf met je klauwen van mijn voer".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:50 schreef Hmail het volgende:
[..]
Alsof ik verstand van die dingen heb
[..]
Ach, het is wel leuk om te lezen, en leuk dat er zo meegeleefd word, en toen ik erachter kwam dat m'n koelkast volledig leeggeroofd was nadat ik uitgebreid boodschappen had gedaan heb ik ook wel even een hoop zaken hem toegewenst waarvan mijn moeder spontaan een hartinfarct van zou krijgen
yep. je hoeft er niet zo veel van in te doen heur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef Hmail het volgende:
[..]
Dus een flesje cola met dat spul vullen moet voldoende zijn?
de gemiddelde snuiver, met zijn spuitpoep, merkt daar niet eens wat van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
kan je geen laxeermiddel door je melk gooien? heel veel?
En dan 's morgens met een slaperige kop per ongeluk zelf opdrinken zeker...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
kan je geen laxeermiddel door je melk gooien? heel veel?
Krijg je spuitpoep van het snuiven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de gemiddelde snuiver, met zijn spuitpoep, merkt daar niet eens wat van.
dan verdient 'ie het ook, alsie zo dom is dat hij dat doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:10 schreef Adfundum het volgende:
[..]
En dan 's morgens met een slaperige kop per ongeluk zelf opdrinken zeker...
is dat zo? was niet het tegenovergestelde? Obstipatie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de gemiddelde snuiver, met zijn spuitpoep, merkt daar niet eens wat van.
Coke wordt vaak versneden met Manitol (laxeermiddel voor babies). Dat wil wel op het toilet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
is dat zo? was niet het tegenovergestelde? Obstipatie?
hij is nog aan het oefenen en gebruikt poedersuiker.. maar je weet hoe het werkt met poedersuikerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef tonja het volgende:
Coke is toch hardstikke duur spul? Op die foto lijkt de hele tafel wel ondergesneeuwd.
mwoa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat zo? was niet het tegenovergestelde? Obstipatie?
Ik ook. Coke-restjes laat je niet in zo'n hoeveelheid achter als je dan toch bezig bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het speed is.
Pauperquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het speed is.
da bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Coke-restjes laat je niet in zo'n hoeveelheid achter als je dan toch bezig bent.
jeez wat ziek. zeker weten dat ik er nooit aan begin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Coke wordt vaak versneden met Manitol (laxeermiddel voor babies). Dat wil wel op het toilet.
Dat vind ik alvast heel prettig om te wetenquote:Klachten van regelmatige gebruikers zijn chronische vermoeidheid, lusteloosheid en neerslachtigheid. Het seksuele vermogen mindert drastisch.
Bang voor Bubba praktijken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef Hmail het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speed_%28drugs%29
[..]
Dat vind ik alvast heel prettig om te weten
Of misschien het idee dat er minder kans is dat die mafkees zich gaat voortplanten.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Of misschien het idee dat er minder kans is dat die mafkees zich gaat voortplanten.
Dude je typt als een vrouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Hmail het volgende:
Disclaimer: mijn eerste topic in Klaagbaak, wees lief voor me
Gisteren lekker even boodschappen gedaan, behoorlijk wat ingeslagen, alles lekker in m'n koelkast gedumpt zodat ik vanmorgen een lekker ontbijtje kon hebben.
Vanmorgen half bewusteloos koelkast open... leegIk dacht dat ik gek was, en dat ik gewoon alles nog in m'n kamer had laten staan... niet dus
Dus even via het binnenplaatsje bij m'n huisgenoot naar binnen gespiekt, die staat nogal bekend om z'n losse handjes.. staat alles daar![]()
Helaas was ie al weg, anders had ik meteen even mijn spulletjes terug geeist, maar nu mocht ik heerlijk naar mijn boodschapjes blijven kijken![]()
Zojuist even m'n huisbaas gebeld, die is er ook niet zo blij mee en gaat erachter aan, maar wat een klootzak is die huisgenoot zeg
"Lekker, welke smaak was het? Gek genoeg hoefde ik daarna geen sigaretje meer. Topspul!!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Lllaura het volgende:
Leuk topic.![]()
Heeft ie trouwens niets meer over die optimel gezegd?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Hmail het volgende:
Zojuist even de huisbaas aan de telefoon gehad, maar die werkt niet zo makkelijk mee als ik had gedacht.
"Ja, ik weet dat hij medicijnen heeft, en dat zit in een papiertje verpakt, verder weet ik er niets van. Ik bel z'n begeleider wel even."
Foto heb ik even aan hem doorgestuurd, de beste man heeft totaal geen idee wat het is.
"Speed? Dat is toch niet zoiets als hennep?"
Schiet lekker op, maar even wachten wat die begeleider van die gast terug zegt
En die snuift ie op met een stuk pen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Hmail het volgende:
Over de optimel heb ik hem niet meer gehoord, ik denk dat ie donders goed doorhad dat dat geen gewoon spul was
Zojuist even de huisbaas aan de telefoon gehad, maar die werkt niet zo makkelijk mee als ik had gedacht.
"Ja, ik weet dat hij medicijnen heeft, en dat zit in een papiertje verpakt, verder weet ik er niets van. Ik bel z'n begeleider wel even."
Foto heb ik even aan hem doorgestuurd, de beste man heeft totaal geen idee wat het is.
"Speed? Dat is toch niet zoiets als hennep?"
Schiet lekker op, maar even wachten wat die begeleider van die gast terug zegt
Mjah, ik kan me toch niet voorstellen dat zo'n begeleider zegt: "Oh, dat ie snuift? Ja, dat is heel normaal".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:17 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En die snuift ie op met een stuk pen.![]()
Feit dat ie een begeleider heeft zegt ook al genoeg natuurlijk. Die zal hem wel niet zo snel uit z'n woning laten zetten. Ben benieuwd wat er uit dat gesprek tussen je huisbaas en die begeleider komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |