Ja, ga ik ook doen. Morgen even langs de gamma, ben alleen zo a-technisch als het maar kan op dat vlak, dus dat word mooi stunten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:29 schreef Burdie het volgende:
Bouw een hangslot op je koelkast. Triest, maar zo moest het in mijn eerste studentenhuis ook, anders was je gegarandeerd je ham en/of kaas kwijt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:28 schreef nattermann het volgende:
Wat een klootzak, die huisgenoot van je.
Hahaha ja zo ernstig dat het eigenlijk wel cool is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Wat een naaistreek, de complete inhoud van een koelkast jatten. En dat ie het dan ook zichtbaar op z'n kamer opstelt
Ik vrees dat ze dat de afgelopen paar jaar een beetje vergeten zijn, z'n kamer is compleet leeg, op 1 tafel, stoel en bed na. En de hoeveelheid troep die hij op de grond heeft liggen. Ik gok dat hij gewoon huisvuil als vloerbedekking heeft gekozenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:41 schreef OA het volgende:
zijn paps en mams hadden zijn toelage zeker nog niet overgemaakt...![]()
Whehe...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:48 schreef Hmail het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze dat de afgelopen paar jaar een beetje vergeten zijn, z'n kamer is compleet leeg, op 1 tafel, stoel en bed na. En de hoeveelheid troep die hij op de grond heeft liggen. Ik gok dat hij gewoon huisvuil als vloerbedekking heeft gekozen
denk dat het een gevalletje " daaag" is ... voor hem 10 anderen die wel onder contract willen wonen daarquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:47 schreef Hmail het volgende:
Ik heb vanmorgen al wel met een steen klaar gestaan, maar daar ben ik te lief voor (of: ik ben niet zo breed als hij), zelfde met deur intrappen enzo.
Ik ben dit weekend toch weg, en er staat nu alleen nog een pak Optimel. Maar als hij dat drinkt heeft ie de komende tijd nog even wat last van z'n maag
Het stond niet in een tas, bonnetje heb ik volgens mij niet meer. Maar de huisbaas zou het wel regelen, die gast woont er zonder contract, dus als die gast niks betaalt dan is ie weg
Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe... [afbeelding]
Wat een zielig figuur dan zeg... [afbeelding]
btw: wat zit er echt in het pak "optimel"?
Net m'n huisbaas weer aan de telefoon gehad, die gozer schijnt niet helemaal lekker te zijn, "en dan weet ie gewoon niet meer wat ie doet". Huisbaas heeft hem al aan de telefoon gehad, en hij gaat of 30 euro overmaken naar mij, of hij is z'n kamer kwijtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:51 schreef Schlumberger het volgende:
Wat een klotestreek zeg... echt vervelend dat je mensen in je eigen huis niet eens kunt vertrouwen...
Laat even weten hoe het afloopt
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Hmail het volgende:
[..]
Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peuk
Goed geregeld!quote:[..]
Net m'n huisbaas weer aan de telefoon gehad, die gozer schijnt niet helemaal lekker te zijn, "en dan weet ie gewoon niet meer wat ie doet". Huisbaas heeft hem al aan de telefoon gehad, en hij gaat of 30 euro overmaken naar mij, of hij is z'n kamer kwijt
such as. Hoe hij aan z'n kamerhuur komt, geen idee, maar ik heb wel wat vermoedens nu ik z'n losse vingers in actie heb gezienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:01 schreef TomTancr3do het volgende:
Wat is dat voor tuig dan, die huisgenoot van je? Een junk ofzo?
Zou die huisgenoot echt zo dom zijn om niet naar de houdbaarheidsdatum te kijken en even aan het pak te ruiken voordat hij een slok neemt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:03 schreef Yankee_One het volgende:
Hehe, die Optimel actie is wel strak![]()
Je moet maar zien "wat er van je kop terecht komt"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:05 schreef Hmail het volgende:
[..]
such as. Hoe hij aan z'n kamerhuur komt, geen idee, maar ik heb wel wat vermoedens nu ik z'n losse vingers in actie heb gezien
Hij kwam pas al geld lenen, geweigerd, en in eerste instantie was ik een eikel, vervolgens kwam ie nog een keer, en als ik hem dan geen geld had dan moest ik maar zien wat er van m'n kop terecht kwam. Verder niks meer van gehoord, maar ik voorzie nog een leuke relatie met hem
De houdbaarheidsdatum heb ik nog gechecked, 11-08, dus het zou nog goed moeten zijn... als er optimel in zat. Ik gok niet dat ie er aan gaat ruiken, zo slim is ie niet. Per slot van rekening had hij heel lang dingen van me kunnen jatten zonder dat ik het had gemerkt. Maar hij pakt het gelijk groots aan, en rooft gelijk die hele koelkast leeg. Dus echt slim, nah neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:06 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Zou die huisgenoot echt zo dom zijn om niet naar de houdbaarheidsdatum te kijken en even aan het pak te ruiken voordat hij een slok neemt?
Dat incident heb ik ook meteen maar gemeld, en de huisbaas is niet zo heel erg over hem te spreken. Zodra er weer zo'n incident zou komen moest ik het hem direct melden, dan vliegt-ie eruit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:10 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Je moet maar zien "wat er van je kop terecht komt"Sommige mensen...
Kun je niet beter die huisbaas een ultimatum geven en anders gewoon zelf verhuizen?
Nee, je klinkt juist niet als een watje. Maar probleem is wel dat als die gast echt gestoord is, hij ook erg onvoorspelbaar is. En dan kun je de raarste dingen verwachten. Ik zou me er zelf niet zo lekker bij voelen in elk geval, heb ook wat minder fijne ervaringen op dit gebied.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Hmail het volgende:
of ik ben natuurlijk gewoon een watje, dat kan ook nog
true, true, maarja, wat moet TS anders doen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nee, je klinkt juist niet als een watje. Maar probleem is wel dat als die gast echt gestoord is, hij ook erg onvoorspelbaar is. En dan kun je de raarste dingen verwachten. Ik zou me er zelf niet zo lekker bij voelen in elk geval, heb ook wat minder fijne ervaringen op dit gebied.
Ik weet wel dat hij onvoorspelbaar is, maar ik voorzie eigenlijk niet zo heel veel problemen. Het is meer het type grote mond - klein hartje. Ik hou hem donders goed in de gaten, en de deur is dan ook standaard op slot. Gewoonweg omdat hij te onvoorspelbaar is. Ik voorzie ook niet dat hij lang daar blijft wonen, maar hoe dan ook: ik verhuis daar echt niet. iig de komende 2 jaar niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef TomTancr3do het volgende:
[..]
Nee, je klinkt juist niet als een watje. Maar probleem is wel dat als die gast echt gestoord is, hij ook erg onvoorspelbaar is. En dan kun je de raarste dingen verwachten.
Ik persoonlijk trek hier eigenlijk een heel andere conclusie uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef Hmail het volgende:
zo slim is ie niet. Per slot van rekening had hij heel lang dingen van me kunnen jatten zonder dat ik het had gemerkt.
Die opgerookte peuk doet et emquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef Hmail het volgende:
[..]
Van alle pakken drinken die ik in m'n prullenbak kon vinden het laatste restje + het laatste restje koffie, scheut zout en een opgerookte peuk
[..]
Wtfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:05 schreef Hmail het volgende:
[..]
such as. Hoe hij aan z'n kamerhuur komt, geen idee, maar ik heb wel wat vermoedens nu ik z'n losse vingers in actie heb gezien
Hij kwam pas al geld lenen, geweigerd, en in eerste instantie was ik een eikel, vervolgens kwam ie nog een keer, en als ik hem dan geen geld had dan moest ik maar zien wat er van m'n kop terecht kwam. Verder niks meer van gehoord, maar ik voorzie nog een leuke relatie met hem
Medelijden????? Fuck that. Zulke mensen moeten tegen de muur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:00 schreef Yozzz het volgende:
Met zulke mensen kan je eigenlijk alleen maar medelijden hebben.
Handig, een a-technische developerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:30 schreef Hmail het volgende:
[...] ben alleen zo a-technisch als het maar kan op dat vlak [...]
Ik had al een hip authorisatietooltje erom heen gedevt, maar dat kon hij vrij makkelijk omzeilenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:38 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Handig, een a-technische developer
Is dat een doodsverwensing tegen jezelf?quote:
Daar ligt nog aardig wat op tafel, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Adfundum het volgende:
Zo, die is flink aan het snuiven geweest als ik die attributen op tafel zo zie.
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot.
Dat is inderdaad een punt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
Totale tafel onder de harddrugs en meneer let op z'n optimel
witte poederquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Hmail het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat eruit zietNog nooit aan die zooi gezeten, vandaar dat ik dat dus ook niet wist. Hoe zie je dan dat er harddrugs ligt?
Ligt wit poeder coke / speed en een cd hoes en een lege pen zeg maar enkel de buis. (of een buisje van iets anders)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Hmail het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat eruit zietNog nooit aan die zooi gezeten, vandaar dat ik dat dus ook niet wist. Hoe zie je dan dat er harddrugs ligt?
Achter nummer 3 vloeitjes voor de jointjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Hmail het volgende:
Oke, dus met onderstaande foto is dus:
1. Iets om de coke (of speed?) op te leggen?
2. Om het op te snuiven
3. De restanten van die zooi?
[afbeelding]
Overigens wist ik niet dat het bezit van harddrugs verboden was, dacht dat dat oogluikend toe werd gelaten, of is dat met softdrugs?
Ik ben die gast natuurlijk liever kwijt dan rijk, ondanks dat ik net m'n volledige keukenvoorraad afgesloten heb, dus dan zou ik dit gewoon als anonieme klacht kunnen doen? Niet dat hij een gewone klacht rechtstreeks naar me door kan leiden, mijn andere buurman (die wel gewoon netjes en beschaafd is) heeft ook een pesthekel aan hem, maar anoniem voelt wat veiliger imo.
Yep ik zou hier gewoon melding van maken....zeg gewoon dat je er veel overlast door hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Hmail het volgende:
Oke, dus met onderstaande foto is dus:
1. Iets om de coke (of speed?) op te leggen?
2. Om het op te snuiven
3. De restanten van die zooi?
Idd, de anonieme tiplijn vond het niet zo bijzonder, hooguit dat ik iets met de diefstal zou kunnen, maar dat harddrugs konden ze niet zoveel mee. Sowieso konden ze het niet anoniem houden omdat ik de enige was die het wist. Dan moest ik maar de gewone politie bellen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:16 schreef Adfundum het volgende:
Coke voor eigen gebruik zal de politie ook niet wakker van liggen. Met diefstal (hij heeft immers bekend bij je huisbaas want hij zou het terugbetalen) heb je meer kans op succes.
Hij heeft het van het weekend opgeruimdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:25 schreef D-Devil het volgende:
Tering. wat een kankerzooi in die kamer zeg
.
.
Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
[..]
Hij heeft het van het weekend opgeruimd
Ik kwam thuis, en hij was nogal pissed dat ik de huisbaas had gebeld, dus hij kwam even "verhaal halen".
Hij: "Dus jij vind het wel stoer om even de huisbaas te bellen?"
Ik: "Tja, als jij met je tengels aan mijn spullen zit, dan breng ik daar even de huisbaas van op de hoogte"
Hij: "Maar ik heb helemaal niks gejat, kijk maar!"
En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
eerder licht mengenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:57 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Of vervang het met waspoeder of poedersuiker. Ook leuk.
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:33 schreef Hmail het volgende:
En idd, de spulletjes, op het pak Optimel na was alles weg. Had hij een doorzichtig plastic zakje gepakt en daar alles in gedumpt
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:05 schreef Ravage het volgende:
[..]
Heb je 'm niet met je foto geconfronteerd?
Als het zo'n erge gast is, is het inderdaad tijd om hem het huis uit te werken. Ik kan me voorstellen dat je jezelf thuis niet meer op je gemak voelt zo..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:10 schreef Hmail het volgende:
edit: en sowieso confronteer ik hem niet met de foto, voor hetzelfde geld jat hij de telefoon uit m'n handen, en verkoopt hij die voor een volgend snuifje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |