Ik heb bij patat een associatie met Rotterdammersquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:51 schreef MrDrako het volgende:
Patat is voor die dozen van 2babes op rtl 5 ofzo?? amsterdamse hoeren zo onder de rode lampen weggetrokken.
Fatsoenlijk volk noemt het friet![]()
Friettentquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:28 schreef vosss het volgende:
[..]
99,9% van de mensen die friet zggen halen het niet bij de snackbar, maar bij de "frituur" of "frietkraam" etc.
Ja, dat had ik ook al gepost, en Google heeft altijd gelijk...quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:38 schreef PeZu het volgende:
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=patat&word2=friet
ooh gemist zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook al gepost, en Google heeft altijd gelijk....
Mee eens.. Mensen die vol blijven houden dat het patat is mogen inderdaad een permban krijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Oud kuttopic, waarin ik op de vorige pagina's de discussie in 2007 al volledig heb gewonnen hoor, ik snap niet dat er nog steeds zo dom over gedaan wordt.
teruglezen, toegeven dat het patat is en permban op de volgende die deze nutteloze discussie weer aanzwengelt vanaf nu.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Oud kuttopic, waarin ik op de vorige pagina's de discussie in 2007 al volledig heb gewonnen hoor, ik snap niet dat er nog steeds zo dom over gedaan wordt.
teruglezen, toegeven dat het patat is en permban op de volgende die deze nutteloze discussie weer aanzwengelt vanaf nu.
quote:friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
zoals ik al zei: het is 1 pot natquote:pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
Dat dus.quote:
Ik heb net friet gegeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:34 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mee eens.. Mensen die vol blijven houden dat het patat is mogen inderdaad een permban krijgen
en nu ga ik friet eten
en ik noem het patatquote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:33 schreef MrDrako het volgende:
Aviko, die producent van FRIET noemt het op hun website en producten ook FRIET.
En er staat echt geen PATAT op een zak die in amsterdam in de supermarkt ligt.
Oh, en MCCAIN noemt het ook landelijk FRIET!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 17:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Oplossing voor de patat-roepers: Blijf in Nederland, nooit meer naar België gaan.
Oplossing voor de friet-roepers: Ga naar België, nooit meer naar Nederland gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |