ROFLS IK WOON IN HET NOORDEN EN IK NOEMDE HET FRIET AHAHH!!!!!!!!11111111111@@@2AT@@2tweequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:17 schreef zarGon het volgende:
Hier zijn diverse topics over geweest.
Noord-Nederland en het westen noemen het patat en het zuiden friet.
Whatever.
Fine. Whatever.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ROFLS IK WOON IN HET NOORDEN EN IK NOEMDE HET FRIET AHAHH!!!!!!!!11111111111@@@2AT@@2twee
ROFFLS!!! IK WOON IN HET NOORDEN EN IK NOEM ZE PIEPERS!!!111111EINS11HAHHA!!11oquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Fine. Whatever.
Aardappelen. Niet zeiken, maar eten.
das dus dikke onzin. in belgie betekent patat aardappelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:20 schreef JufJoop het volgende:
Juist.. friet!
PatatDas bels, daar eten ze patattekes..
Zoals jij bedoel je? Posten in een topic dat je niet nuttig vindt, nee DA'S lekker nuttigquote:
Ja, en friet is een bereidingswijze....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef AcidBurner het volgende:
Tis Friet. of Frietjes of Frut...
Patat is een aardappel.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:39 schreef AcidBurner het volgende:
Tis Friet. of Frietjes of Frut...
Patat is een aardappel.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en friet is een bereidingswijze....
Erg slim zijn ze niet in het zuiden he?.
Ja, duidelijk niet de mijne, ik probeer een beetje logica in mijn taal te houden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef AcidBurner het volgende:
[..]Nee domme belgen zijn we!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaa
jajajajaja
Maar hier zeggen ze wel... friet... ik zou als ik jullie was geen echte Belgische frietkraam binnenstappen en vragen achter een patatje... want dan krijg je een frietje met extra speeksel denk ik![]()
Ach ieder volk zijn cultuur he... hier zeggen we FRIET![]()
die vette slappe rommel uit Nederland kan je inderdaad patat noemen, aangezien die kwalitatief inferieur is aan de echte (Vlaamse) Frietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:44 schreef PeZu het volgende:
patat stelletje gordelroosdieren, patat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |