echt welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan komt die heul niet voorbij. Expres.![]()
het oplaadpunt is dit jaar in handen van http://www.festivalsop3.nl/quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:44 schreef rubbereend het volgende:
ja nu zit het oplaadpunt bij de 3FM studio, dan zal het er wel niet groter op worden
Vorig jaar 2,10, zal nu dus wel 2,20 zijn. Dat is dan gelijk ook de prijs van een biertje of colaatje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een paar topics terug nog gepost wat het op Fields of Rock kostte, zo'n muntje. Maar ik twijfel nu tussen 2,10 en 2,20. Maar zoiets dus.
Dan hoop ik toch dat het een keer flink gaat regen en zonnneschijn tegelijk en dat we met zijn allen een schat aan het eind van die regenboog vinden, om dit weer te financieren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar 2,10, zal nu dus wel 2,20 zijn. Dat is dan gelijk ook de prijs van een biertje of colaatje.
moet je naar die llowzone zwemmen of zo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kleinere, die als afbeelding in de OP kan (eventueel linkend naar de grote, omdat het op deze afmetingen toch wat onduidelijk is).
Ok, dan was FoR inderdaad 2,20, want ik weet wel nog dat het duurder was dan op LL vorig jaar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vorig jaar 2,10, zal nu dus wel 2,20 zijn. Dat is dan gelijk ook de prijs van een biertje of colaatje.
ik denk wel dat het er gaaf uit gaat zien met die waterbakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:05 schreef Ascaroth het volgende:
Ben wel benieuwd wat ze van de 'tunnel', op de plattegrond ook wel 'de hemelpoort' genoemd, hebben gemaakt.
je moet ook een beetje inventief zijn. ik loop altijd met mn "spa blauw" door de ingang, giet vervolgens de vodka over in zo'n beker, en koop een paar sinasjes om te mixen. dat bier daar is sowieso nep, wordt je niet gaar genoeg van. zo om de beurt iedereen vodka halen (duurt niet eens zoveel langer als bier halen) en je komt de dag goed door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch dat het een keer flink gaat regen en zonnneschijn tegelijk en dat we met zijn allen een schat aan het eind van die regenboog vinden, om dit weer te financieren.
Bootje. Schijnt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
moet je naar die llowzone zwemmen of zo?
quote:De laatste Lowlandskaarten!!!!
Er is echt geen enkele reden om te wachten met inzenden, want alle kaarten zijn uitverkocht. Info.
Uit welk jaar stamt de eerste Lowlandssite en hoeveel jaar verschil zit er tussen dat jaar en het jaar dat 3VOOR12 haar eerste Lowlands festivalsite maakte?
Alleen antwoorden binnen voor maandag 11.57 uur dingen mee. Vergeet niet je naam, adres en telefoonnummer te vermelden. Mail het antwoord naar 3voor12-prijsvraag@vpro.nl.
Ik neem altijd genoeg groen spul mee, daar kom ik de dag ook wel mee door.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je moet ook een beetje inventief zijn. ik loop altijd met mn "spa blauw" door de ingang, giet vervolgens de vodka over in zo'n beker, en koop een paar sinasjes om te mixen. dat bier daar is sowieso nep, wordt je niet gaar genoeg van. zo om de beurt iedereen vodka halen (duurt niet eens zoveel langer als bier halen) en je komt de dag goed door.
Hmmm, en een blokkenschema update misschienquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postte ik hier niet net dat ik de plattegrond toegevoegd heb aan de OP? Nou ja, dat dus, en omdat ik toch bezig was staat ook dit topic er alvast in, en heb ik achtendertig vervangen door negenendertig in de eerste regel.
Dus volgens mij kan degene die de volgende opent 'm zonder aanpassingen kopiėren en plakken.
Goede voorbereiding, jij dacht het weekend komt eraan dan loopt dit topic binnen de kortste keren vol. Ik help even mee.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Postte ik hier niet net dat ik de plattegrond toegevoegd heb aan de OP? Nou ja, dat dus, en omdat ik toch bezig was staat ook dit topic er alvast in, en heb ik achtendertig vervangen door negenendertig in de eerste regel.
Dus volgens mij kan degene die de volgende opent 'm zonder aanpassingen kopiėren en plakken.
Wie houdt je tegen? Ik moet nodig avondeten gaan maken denk ik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:41 schreef mindgames het volgende:
[..]
Hmmm, en een blokkenschema update misschien?
Vandaar de knipoogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wie houdt je tegen? Ik moet nodig avondeten gaan maken denk ik.
En ik ben totaal niet handig met afbeeldingen bewerken, heb geen Photoshop en heb er ook het geduld niet voor.
Waterbakken? Heb ik iets gemist? waarschijnlijk wel maar it topic was voor mij niet bij te hoduen op mijn werk, vandaag althansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk wel dat het er gaaf uit gaat zien met die waterbakken
Ze gaan iets met waterbakken doen, met licht dat reageert op de mensen die er voorbij lopen. Stond in de Volkskrant bijlage.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waterbakken? Heb ik iets gemist? waarschijnlijk wel maar it topic was voor mij niet bij te hoduen op mijn werk, vandaag althans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |