Kut. En dat laatste jaar kwam ik er pas op zondagavond achter..eerste keer dus helemaal gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En enkele jaren daarvoor ook. Maar dat zal wel wegbezuinigd zijn.![]()
Dat was nog geodkoop zat worden daar zat tenminste nog wel alcohol in het bier.
jaren terug hadden ze Das op Lowlandsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef De Wouzeraar het volgende:
[..]
Op de "Witbier op Lowlands"-petitie astublieft. ( http://www.witbieroplowlands.tk , moet nog wel even aangemaakt worden)
Wordt vervolgens aangeboden aan de Lowlands-organisatie.
Mijn voorkeur gaat uit naar Korenwolf.Hoegaarden mag ook. Desnoods Wieckse Witte.
En als ik een Duits biertje mag voorstellen: Weihenstephaner Kristallweissbier![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Dupje het volgende:
Volgens Pukkelpop is Tanya Stephens haar tour gecanceld..
Geen idee, maar ik zal 'm ook niet missen als 'ie er niet is hoor..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Roellio het volgende:
@newbie
Wie regelt de partytent dit jaar? Marloes staat niet op de buslijst.
Kutmuziek. Maar toch ben ik er te vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En niet zomaar een vrijdag; het begin van Rabo Popweekend in Schagen, Jippie, feest.
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:39 schreef Roellio het volgende:
Het Lowlandstopic moet toch een soort culturele vrijplaats blijven, Nosh?
quote:
Nou, dank je welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden..
Vandaar. De tenten-broodjes-weer-OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-witbier-maagdelijke geneugten-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Zolang je er maar niet meer zin in hebt als ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja, maar de Norger feestweek? Ik wíl niet eens weten wat het is, laat staan dat het hier besproken moet worden..
Vandaar. De OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Als ik dat zie, word ik toch weer benieuwd naar de Llowzone. Al is het maar voor het uitzicht op de Alpha.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een kleinere, die als afbeelding in de OP kan (eventueel linkend naar de grote, omdat het op deze afmetingen toch wat onduidelijk is).
We zijn veels te goed voor jullie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, dank je wel.
grapje. grapjeeeeee
Ik ben vooral benieuwd wat voor futuristisch hip iets de "Hemelpoort" precies isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik dat zie, word ik toch weer benieuwd naar de Llowzone. Al is het maar voor het uitzicht op de Alpha..
En dan komt die heul niet voorbij. Expres.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Byte_Me het volgende:
damn wat is yellow brick van noisia een vet nummer. dat wordt vast mn hoogtepunt op lowlands. ik zie me daar al staan in de bravo met mn gare kop.
Ik kan het je precies vertellen, dat is een poort waar een meneer genaamd Petrus te wachten staat om je op te nemen in de hemel als deaud bent.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd wat voor futuristisch hip iets de "Hemelpoort" precies is. Ja, met lampjes en geluid en dingen enzo, maar toch.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zolang je er maar niet meer zin in hebt als ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef frame-saw het volgende:
[..]Dat ook iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Norger feestweek is eigenlijk geen feestWEEK. Het is vier dagen feest in het plaatsje Norg (Drente). Elke avond staat er een bandje te spelen (meestal coverbandjes) en is er volop bier te verkrijgen. Tevens is er een groot spel met allerlei teams, bijvoorbeeld van restau.......Ow wacht, je wou het níet weten...Verder over de feestweek hier dan maar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:42 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vandaar. De tenten-broodjes-weer-OHGODHEBBENJULLIEERNOGSTEEDSZININ-witbier-maagdelijke geneugten-discussies mogen natuurlijk wel hier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |