Hee, ik ben een newbie, zit me helemal suf te peinzen op die OP ja!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Slechte OP! (tot nu toe)
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik nu ik evy's lessen uitgelopen heb niet meer behoor tot degenen met een kutconditie![]()
En zo is het maar net!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Slechte OP! (tot nu toe)
Ik wilde nog wel even zeggen dat ik nu ik evy's lessen uitgelopen heb niet meer behoor tot degenen met een kutconditie![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
ies schoon nieuw topic
Charming! Bij mij zijn broeken juist in de taille (lees: boven mijn kont) altijd te groot.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik heb trouwens een paar broeken die bij de taille nog wel redelijk zitten, soms iets aan de ruime kant, maar das ook wel eens prettig, maar die dan onder de taille, zeg maar bij de rits, dus ergens tussen navel en kruisopeens veel te ruim zijn.
Alsof je tijden een luier om hebt gehad in die broek en daarmee gestopt bent oid. Herkent iemand dat?
(zo niet, dan delete ik deze post geloof ik maar weer)
Ik ga heel erg hard voor hem (en jou!) duimen!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef Levitation het volgende:
Wat ik nog wilde posten in 't vorige topic:
V. belde net: Over een kwartiertje gaan ze hem opereren. Heb een knoop in mijn maag.![]()
Soms heb ik een plooi t.h.v. m'n dijbeenuitsteekselsbot , bedoel je dat? Wat er aan te doen is weet ik niet maar het is niet echt heel mooi nee...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef freecell het volgende:
Hoi
Ik heb trouwens een paar broeken die bij de taille nog wel redelijk zitten, soms iets aan de ruime kant, maar das ook wel eens prettig, maar die dan onder de taille, zeg maar bij de rits, dus ergens tussen navel en kruisopeens veel te ruim zijn.
Alsof je tijden een luier om hebt gehad in die broek en daarmee gestopt bent oid. Herkent iemand dat?
Topic gefixed en een dikke knuffel voor Leviquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef Levitation het volgende:
De OP staat in de FOK-wiki (zie OP vorige topic) en 't nummer is 185 !![]()
V. belde net: Over een kwartiertje gaan ze hem opereren. Heb een knoop in mijn maag.![]()
Ben ik toch nog iemand's heldinquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Isabeau, je bent mijn heldin! Wil je nu nog even het nummer wijzigen?
Hier precies hetzelfde jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef freecell het volgende:
Hoi
Zolang ze er niks AF snijden komt het goedquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef Levitation het volgende:
ehm, weet ik niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Soms heb ik een plooi t.h.v. m'n dijbeenuitsteekselsbot , bedoel je dat? Wat er aan te doen is weet ik niet maar het is niet echt heel mooi nee...
Oei, succes, ik snap wat je bedoelt met de knoop!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef Levitation het volgende:
Als je nog meer mijn heldin wilt zijn, mag je me in CUL even helpen om hapjes-recepten te vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben ik toch nog iemand's heldinNog meer wat ik kan doen?
Dragen jullie allemaal van die hoge broeken?! Vind dat echt voor geen meter zitten. Mijn broekrand stopt op de navel (nadeel is wel dat als ik opgezwollen ben er een rand over m'n broek heen hangtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef freecell het volgende:
Hoi
Zul je altijd net zien, vet flauw van je lijfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef freecell het volgende:
[..]
ehm, weet ik niet.
Even denken voor duidelijkere uitleg
Als ik nu een stukje broek beetpak, ongeveer halverwege mijn rits en ik trek dat naar voren (an mijn buik af) dan kan ik dat zo 10 CM aantrekken.
Deze broek pastte vroeger uitstekend.
Ik heb net trouwens ontdekt dat, als k mijn broek bij mijn kont van me af trek, dat hij dan voor weer beter zit, dus misschin krijg ik gewoon minder kont.
Zou wel oneerlijk zijnik ben vriendjes met mijn kont! Mijn buik en taille moeten er af! Niet mijn kont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |