Iets zegt me dat er hier iets niet klopt!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:33 schreef kleinzusje het volgende:
2 x 37 = 69
De vrouw/ man verhouding is redelijk scheefquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er hier iets niet klopt!!!Maar wat ???
![]()
Oke dan is het goed!!!! Denk ik!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
De vrouw/ man verhouding is redelijk scheef![]()
Mooie OP en coole TTquote:
Mm blonT momentje, klik op ut filmpje maar deed ut nietquote:
Een samenvatting van de vorige SC is wel gewenstquote:
Hen je een banquote:
soury veeg alles maar in de hoekquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:40 schreef Ian_Nick het volgende:
MOD allert.
Die fiets doet zijn rondes!![]()
Verstop je pr0npics!
Er kan best wel meer in gepropt wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:41 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hmm...ik vind de OP wat magertjes aandoen eerlijk gezegd.![]()
![]()
Aan alle fronten schuldigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Wat hebben jullie gedaan![]()
Topic vol gespamt...![]()
Spotten met het koningshuis![]()
Niet kunnen rekenen![]()
Foei![]()
quote:
Gaat ie dat zeggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
doe niet zo... alles wordt in een keer zo banaal
![]()
Schuldig aan het laatstequote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Niet kunnen rekenen![]()
Foei![]()
Ieks Doe wegquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, goed.
Even dan.
Gewoon omdat 'ie fecking kek is.
zooo een weekje zonnebank jou je goed doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, goed.
Even dan.
Gewoon omdat 'ie fecking kek is.
Ik ben van mijn leven niet zo bruin geweest.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zooo een weekje zonnebank jou je goed doen![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Veulen het volgende:
Niet kunnen rekenen![]()
Foei![]()
doe niet zo... alles wordt in een keer zo banaalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Er kan best wel meer in gepropt worden![]()
Ik roep het toetsenbord op als getuigenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:47 schreef Polonium-120 het volgende:
ik was mijn wastoetsenbord in onschuld
dat wordt een banquote:
Tis wel magertjesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
doe niet zo... alles wordt in een keer zo banaal![]()
het toetsenbord beroept zich op zwijgplichtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik roep het toetsenbord op als getuigen![]()
Wip de toetsen eruit tot hij toegeeft!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:50 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het toetsenbord beroept zich op zwijgplicht![]()
halen ze hier de scripts door elkaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
doe niet zo... alles wordt in een keer zo banaal![]()
Je middelvinger geeft licht, hoe komt dat?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben van mijn leven niet zo bruin geweest.![]()
Motie Afgewezenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:50 schreef Polonium-120 het volgende:
het toetsenbord beroept zich op zwijgplicht![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:53 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je middelvinger geeft licht, hoe komt dat?![]()
Sjee zo desperate!!!! Dat je toetsen gaat wippen ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wip de toetsen eruit tot hij toegeeft!
-1 voorspelbaarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee zo desperate!!!! Dat je toetsen gaat wippen ?![]()
als die billen konden pratenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
OP is klaar
Who knows!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als die billen konden praten![]()
Kwam er een hoop stront uitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:55 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
als die billen konden praten![]()
quote:
Pff Ik HAAT scriptsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
halen ze hier de scripts door elkaarwaar is scanman als je hem nodig hebt
![]()
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
haar vader is zeker bakker want ze heeft van dit lekkere kadetjes
![]()
Moooooooooooooooooooooi, denk jij maar dat ik voorspelbaar ben!!!!quote:
Jij niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooi, denk jij maar dat ik voorspelbaar ben!!!!![]()
ik ga lekker voorspelbaar in mijn bed liggenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Moooooooooooooooooooooi, denk jij maar dat ik voorspelbaar ben!!!!![]()
Volgens mij gebruikte ze die uitdrukking al in de tijd van me overgrootmoederquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:57 schreef Polonium-120 het volgende:
haar vader is zeker bakker want ze heeft van dit lekkere kadetjes
![]()
hadden ze toen ook een muizenplaagquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikte ze die uitdrukking al in de tijd van me overgrootmoeder![]()
Dat zei je een uur geleden ook alquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ga lekker voorspelbaar in mijn bed liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat dat een wijze les zijn... af en toe schoonmaken en je leven is als een stralende dagquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
Ik moest gvd me pc rebooten die kon het allemaal niet meer aan, en zat super vast![]()
Mammiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat dat een wijze les zijn... af en toe schoonmaken en je leven is als een stralende dag![]()
Nee een varkensplaag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:00 schreef Polonium-120 het volgende:
hadden ze toen ook een muizenplaag![]()
Was jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:02 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
laat dat een wijze les zijn... af en toe schoonmaken en je leven is als een stralende dag![]()
ik weet niet of een poesje daar wel blij mee isquote:
Je ging voorspelbaar naar je nest, Hoepel op danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik weet niet of een poesje daar wel blij mee is![]()
een beetje borstvoeding geeft je net dat beetje meer energiequote:
Duizenden vrouwen doen het er mee dus waarom niet?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:04 schreef Polonium-120 het volgende:
ik weet niet of een poesje daar wel blij mee is![]()
met een varkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Duizenden vrouwen doen het er mee dus waarom niet?
Drink het nu wel uit een pak .. Ben er iets te oud voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
een beetje borstvoeding geeft je net dat beetje meer energie![]()
Lijkt talpa Tien welquote:
en ik maar denken dat dit de SC was van de teletubbiesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Drink het nu wel uit een pak .. Ben er iets te oud voor![]()
![]()
Maakt de pakkans wel minder (comfortabel)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Drink het nu wel uit een pak .. Ben er iets te oud voor![]()
![]()
Uhhhquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en ik maar denken dat dit de SC was van de teletubbies![]()
een vierkant halfvolle tiet is ook niet allesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt de pakkans wel minder (comfortabel)
Niks mis mee als ze maar geen Oin oink roepenquote:
trek eens aan mijn staartquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee als ze maar geen Oin oink roepen![]()
En dan laat je een scheetquote:
mijn liefdesvocht moet je niet zo luchtig nemenquote:
voor vrouwen is het de slagroom onder de spermaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn liefdesvocht moet je niet zo luchtig nemen![]()
Ik ben 2 x geprikt door de dokter vanochtend!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Ik ben gebeten door een mug. Op me teen![]()
Daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Ik ben gebeten door een mug. Op me teen![]()
*bibber*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Ik ben 2 x geprikt door de dokter vanochtend!!!!![]()
Wat een smeerlapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben 2 x geprikt door de dokter vanochtend!!!!![]()
Muggen bijten (ze zuigen het bloed uit je) en wespen stekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef PC eend het volgende:
Daar voel je niks van![]()
Ze moeten alleen niet geen steken
DKTP en Hepatitus A. Ik ga naar Turkije op vakantie. En dat mens zei van dktp krijg je een stijve arm, maar ik heb 2 stijve armen!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
*bibber*
Sorry, ik ben bang voor dokters en voor naalden.
Waar was het voor?
Je man ook gepriktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
DKTP en Hepatitus A. Ik ga naar Turkije op vakantie. En dat mens zei van dktp krijg je een stijve arm, maar ik heb 2 stijve armen!!!!!![]()
Als ik een man zou hebben wel!!quote:
Ja tis wellicht een schot voor open doel maar ik word nooit door muggen geprikt. Ze kunnen me wel ergeren door gezoem maar ik ben niet te pruimen voor ze ??? Ze moeten me nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Muggen bijten (ze zuigen het bloed uit je) en wespen steken![]()
Oh ... dan kan je iig met je stijve armen languit liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik een man zou hebben wel!!Me kids zijn geprikt!!!
![]()
Leugenaarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
DKTP en Hepatitus A. Ik ga naar Turkije op vakantie. En dat mens zei van dktp krijg je een stijve arm, maar ik heb 2 stijve armen!!!!!![]()
Prijs je gelukkig. Ik word leven opgevreten op het moment. Kijk zem ogen best een beetje van me drinken: maar waarom moeten die plekken zo jeuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
Ja tis wellicht een schot voor open doel maar ik word nooit door muggen geprikt. Ze kunnen me wel ergeren door gezoem maar ik ben niet te pruimen voor ze ??? Ze moeten me niet![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik word leven opgevreten op het moment. Kijk zem ogen best een beetje van me drinken: maar waarom moeten die plekken zo jeuken.
Ja tis maf maar ze landen wel op me en soms is het raak dat ik die kl... mug doodmep. Ik weet nog dat mijn (ex) hier sliep en die was dan compleet lek geprikt. Zelfs een klamboo gekocht, en dan lag zijn been tegen die klamboo aan en dan zaten daar 38 muggenbulten op een vierkante cmquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik word leven opgevreten op het moment. Kijk zem ogen best een beetje van me drinken: maar waarom moeten die plekken zo jeuken.
Neuh dat gaat niet, want sinds ik me ex de deur uit heb gezet, heeft de jongste bedacht dat mijn bed wel erg lekker ligt!!! En tis een groot bed maar dat kreng lig steeds boven op me lip.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ... dan kan je iig met je stijve armen languit liggen![]()
WTF is een klaboo!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis maf maar ze landen wel op me en soms is het raak dat ik die kl... mug doodmep. Ik weet nog dat mijn (ex) hier sliep en die was dan compleet lek geprikt. Zelfs een klaboo gekocht, en dan lag zijn been tegen die klaboo aan en dan zaten daar 38 muggenbulten op een vierkante cm.. Ooeps
![]()
Mmmm dat moet je toch oplossen. In zijn/haar eigen bed ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat gaat niet, want sinds ik me ex de deur uit heb gezet, heeft de jongste bedacht dat mijn bed wel erg lekker ligt!!! En tis een groot bed maar dat kreng lig steeds boven op me lip.![]()
Als het kan moet je echt de dvd een keer huren. Ik denk dat je hem wel kunt waarderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo fruitig na een kudt dag op de zaak heb je me echt aan het lachen gemaakt, fucking fruity echt![]()
![]()
![]()
Hallo kijk eensch naar mijn COS op is die niet geweldig!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
Er zouden meer OP's zoals deze moeten zijn..
Sjesus niet een keer he?quote:
Complimentjes over de SC OP doen we in CODOPVDSCquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
idd maar gelieve met foto'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
Neuh doet ze echt niet meer!!! Maar OOIT gaat het me wel lukken!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmm dat moet je toch oplossen. In zijn/haar eigen bed ...![]()
die text was echt grappig, maar heb ie een eigen site ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het kan moet je echt de dvd een keer huren. Ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
Goffer en ik trapte er nog in ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Complimentjes over de SC OP doen we in CODOPVDSC![]()
Echt associaal zulke mensen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
Ja tis maf maar ze landen wel op me en soms is het raak dat ik die kl... mug doodmep. Ik weet nog dat mijn (ex) hier sliep en die was dan compleet lek geprikt. Zelfs een klamboo gekocht, en dan lag zijn been tegen die klamboo aan en dan zaten daar 38 muggenbulten op een vierkante cm.. Ooeps
![]()
Hahahhaquote:
Misschien moet je gaan snurken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
Neuh doet ze echt niet meer!!! Maar OOIT gaat het me wel lukken!!!![]()
Jaloers!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt associaal zulke mensen.
*kijkt jaloers*
Jazeker, je kunt er een paar nummers beluisteren (geen video).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
die text was echt grappig, maar heb ie een eigen site ?
Watjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh doet ze echt niet meer!!! Maar OOIT gaat het me wel lukken!!!![]()
Ik wil ook niet gebeten wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaloers!?
Jij wil ook graag 38 muggenbulten op 1 vierkante cm?![]()
Have funquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Maarre ik ga me bed in, heb de kids beloofd morgen de film van 10.45 te pakken Ratatouille ofzoiets enne kaartjes gereserveerd die moeten half uur van tevoren worden opgehaald. Ik moet naar de KUIP is normaal gesproken 15 min. rijden, maar die Kl*te file altijd dus ik moet verrot vroeg op!!!!
Dus zwaai zwaai baai baai![]()
![]()
![]()
![]()
Ratatouille Leukkkkkkkk leukkkkkkk , ik wil ook !!!! Goeie recenties... Ga jij ook plezier van hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Maarre ik ga me bed in, heb de kids beloofd morgen de film van 10.45 te pakken Ratatouille ofzoiets enne kaartjes gereserveerd die moeten half uur van tevoren worden opgehaald. Ik moet naar de KUIP is normaal gesproken 15 min. rijden, maar die Kl*te file altijd dus ik moet verrot vroeg op!!!!
Dus zwaai zwaai baai baai![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat het nummer fout was alleen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Hallo kijk eensch naar mijn COS op is die niet geweldig!!!!!![]()
Ik vind van wel namelijk![]()
Waarom keek je dan in fucksnaam jaloers!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil ook niet gebeten worden![]()
Ik heb inmiddels, 1 beet op me teen, 3 op me linker enkel en 2 op me rechter onderbeen. En 2 dode muggen, maar volgens mij zit hier een heel leger![]()
Zij werd nooit gebeten, hij wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom keek je dan in fucksnaam jaloers!?
Das Kutquote:
mzzl billekijkertquote:
Kun je dat vliegje een waarschuwing geven dat hier loopt te trollen? De laatste keer dat ik het zag (nu, eigenlijk) zat het in m'n rechterooghoeke te klooien. Bedankt!quote:
De vlieg hier aanwezig heb ik gebanned met mijn tennisracket-onderstroom-vliegemepperquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun je dat vliegje een waarschuwing geven dat hier loopt te trollen? De laatste keer dat ik het zag (nu, eigenlijk) zat het in m'n rechterooghoeke te klooien. Bedankt!![]()
![]()
Ik heb de doorbitch lopen uithangen...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:53 schreef Petre het volgende:
Hier ook goed jah, lange vergadering gehad (18.30-22.00u) maar verder lekker vrij
Je hebt hem regelrecht in mijn berichtje gemept!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:56 schreef Petre het volgende:
[..]
De vlieg hier aanwezig heb ik gebanned met mijn tennisracket-onderstroom-vliegemepper.
Het klinkt dodelijk vermoeiend, als ik eerlijk mag zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb de doorbitch lopen uithangen...
- Hoe oud ben je??
- 16....
- Dan heb je vast je ID kaart wel bij je??
- Oh... vergeten...
- Goh, jammer... vanavond een stempeltje dan (ipv een bandje waarmee ze wel alcohol kunnen bestellen) morgen je ID kaart meenemen hè....
Ik heb voor volgend jaar al om 4 tietenshirts met de text "Doorbitch" erop gevraagd
Laat je broertje met rust danquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:58 schreef seekfaM het volgende:
Raar, dat mensen het leuk vinden om naar mensen te kijken die elkaar bijna 24/7 zitten te pesten...
Is het ook, maar ik denk dat nog geen 15% twijfelachtig is qua leeftijd, dus dan valt het reuze meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt dodelijk vermoeiend, als ik eerlijk mag zijn![]()
Wat een eerlijke jonkies.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik denk dat nog geen 15% twijfelachtig is qua leeftijd, dus dan valt het reuze mee
Niet zo erg als mijn dag morgen:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 02:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinkt dodelijk vermoeiend, als ik eerlijk mag zijn![]()
Neuh.. ook gewoon een hoop ouderen, dus dan is het maar een kleine groep waarbij je twijfelt...quote:
Okee, jij wint het van Leandra. Ik zou het niet kunnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Niet zo erg als mijn dag morgen:
ik: Goedemorgen, XX helpdesk, met peter, wat kan ik voor u doen?
kl: Mijn internet doet het niet en dat is jullie fout!
ik: Mag ik uw postcode en huisnummer?
kl: 9999xx69
ik: En ik spreek met de heer xxx?
kl: ja, en ik ben het helemaal zat nu. bla bla bla, geld betalen, slechte service, al 2 dagen offline, ebay veiling, bla bla bla
ik: welke lampjes branden er op het modem?
kl: Standby en power.
ik: druk eens op de knop bovenop?
kl: Alle lampjes branden weer.
ik: probeert u eens op internet te komen?
kl: hij werkt weer.. tuut tuut tuut
X 8 uur lang
Bij UPC??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:03 schreef Petre het volgende:
[..]
Niet zo erg als mijn dag morgen:
ik: Goedemorgen, XX helpdesk, met peter, wat kan ik voor u doen?
kl: Mijn internet doet het niet en dat is jullie fout!
ik: Mag ik uw postcode en huisnummer?
kl: 9999xx69
ik: En ik spreek met de heer xxx?
kl: ja, en ik ben het helemaal zat nu. bla bla bla, geld betalen, slechte service, al 2 dagen offline, ebay veiling, bla bla bla
ik: welke lampjes branden er op het modem?
kl: Standby en power.
ik: druk eens op de knop bovenop?
kl: Alle lampjes branden weer.
ik: probeert u eens op internet te komen?
kl: hij werkt weer.. tuut tuut tuut
X 8 uur lang
Neej alsjeblieft niet. Ik werk bij een provider die een 7.7 scoort voor telefonie. en dat is kpn en upc niequote:
Ik zou daar ook gillend gek van worden trouwens... ongeacht wat voor helldesk (ons koosnaampje voor de helpdesk van UPC) het zou zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, jij wint het van Leandra. Ik zou het niet kunnen.
Dat scheelt... krijg je mij nooit bitchend aan de lijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:07 schreef Petre het volgende:
[..]
Neej alsjeblieft niet. Ik werk bij een provider die een 7.7 scoort voor telefonie. en dat is kpn en upc nie
Ons ook niet. Wij hebben al in geen eeuwigheid problemen gehad met @home en dat is maar goed ook, want vice versa kun je je ook wel eens ergeren aan de simpelheid van sommige helpdeskersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat scheelt... krijg je mij nooit bitchend aan de lijn![]()
@home is een bedrijf waar we mee gefuseerd zijn sinds 1 juliquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ons ook niet. Wij hebben al in geen eeuwigheid problemen gehad met @home en dat is maar goed ook, want vice versa kun je je ook wel eens ergeren aan de simpelheid van sommige helpdeskers![]()
Heel wat anders hoor, maar wat ik vroeger ook verschrikkelijk vond (bijbaantje) was drank en vreten verzorgen voor beschonken partijen in een evenementenhal. Nooit zoveel gezeik als van mensen die vinden dat ze ergens recht op hebben. Als ik dat nu zou moeten doen, zou ik gillend weglopen of gaan gooien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou daar ook gillend gek van worden trouwens... ongeacht wat voor helldesk (ons koosnaampje voor de helpdesk van UPC) het zou zijn.
Idd.... daar heb ik hele blogjes over volgeschreven... zelfs m'n nerd kreeg de boel toen niet meer online..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ons ook niet. Wij hebben al in geen eeuwigheid problemen gehad met @home en dat is maar goed ook, want vice versa kun je je ook wel eens ergeren aan de simpelheid van sommige helpdeskers![]()
Ik weet ongeveer waar je het over hebtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel wat anders hoor, maar wat ik vroeger ook verschrikkelijk vond (bijbaantje) was drank en vreten verzorgen voor beschonken partijen in een evenementenhal. Nooit zoveel gezeik als van mensen die vinden dat ze ergens recht op hebben. Als ik dat nu zou moeten doen, zou ik gillend weglopen of gaan gooien.
Oh? Wij hebben ook telefonie van ze en geen problemen. Dus het kan nog beter, begrijp ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:11 schreef Petre het volgende:
[..]
@home is een bedrijf waar we mee gefuseerd zijn sinds 1 juliEn die hadden idd veel gezeik met hun telefonie. Ik mag hopen dat ze de systemen van ons gaan gebruiken daarvoor.
Gezellig op de helldesk de afgelopen maand?? Of krijgen jullie die klachten nog niet??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:11 schreef Petre het volgende:
[..]
@home is een bedrijf waar we mee gefuseerd zijn sinds 1 juliEn die hadden idd veel gezeik met hun telefonie. Ik mag hopen dat ze de systemen van ons gaan gebruiken daarvoor.
Oh zielquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer waar je het over hebt![]()
Neuh... ik merk ieder jaar 4 dagen lang wel hoe arrogant mensen kunnen zijn...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Heel wat anders hoor, maar wat ik vroeger ook verschrikkelijk vond (bijbaantje) was drank en vreten verzorgen voor beschonken partijen in een evenementenhal. Nooit zoveel gezeik als van mensen die vinden dat ze ergens recht op hebben. Als ik dat nu zou moeten doen, zou ik gillend weglopen of gaan gooien.
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een aantal klanten had vorig jaar nogal last van het uitvallen van de telefoon. herstarten van modem en dn dagen (quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh? Wij hebben ook telefonie van ze en geen problemen. Dus het kan nog beter, begrijp ik![]()
Dat is knap van jouw nerd, de mijne is dat ook wel eens gelukt. Als vrouw kun je ze beter niet bellen want dan beginnen ze met de vraag of het knopje wel is ingedrukt en het stekkertje wel in de doos zit en of je een lampje ziet brandenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd.... daar heb ik hele blogjes over volgeschreven... zelfs m'n nerd kreeg de boel toen niet meer online..
Was wel leuk om hem binnen 2 minuten zo'n helldeskmedewerker onder tafel te horen lullen
Idd.... zelfs in de gemiddelde garage zijn ze niet meer zo onbeschoft als je ze komt vertellen dat er wat mis is met je auto... maar misschien is dat omdat ik er ook nogal eens bij kan vertellen wat er mis isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is knap van jouw nerd, de mijne is dat ook wel eens gelukt. Als vrouw kun je ze beter niet bellen want dan beginnen ze met de vraag of het knopje wel is ingedrukt en het stekkertje wel in de doos zit en of je een lampje ziet branden![]()
ik ook.. kinderspeelparadijs..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
de helpdesken zijn nog gescheidenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gezellig op de helldesk de afgelopen maand?? Of krijgen jullie die klachten nog niet??
Vier dagen is te doen... denk ik. Zelf heb ik de pest aan mensen die eisen en zelfs de meest basale beleefdheid vergeten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh... ik merk ieder jaar 4 dagen lang wel hoe arrogant mensen kunnen zijn...
We hebben een entreekaart, dus we kunnen wel doorlopen hè?! Ieder jaar hetzelfde gezeik, en ieder jaar weer dezelfden die vergeten dat ze toch eerst langs mij moeten... en dus gewoon moeten aansluiten in de rij.
Daarna kun je in en uit lopen met je bandje of stempel![]()
Dat standaardverhaal kreeg ik als vrouw ook per definitie, en dat is inderdaad hemeltergendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:18 schreef Petre het volgende:
[..]
Een aantal klanten had vorig jaar nogal last van het uitvallen van de telefoon. herstarten van modem en dn dagen () moeten wachten tot het weer werkt..
Maargoed, boze klanten zijn alleen maar leuk. Als ze terecht boos zijn, dan ga ik ze helpen, zijn ze onterecht boos, dan ga ik heel stoïcijns door met mijn standaardverhaal van dingen nakijken en testenOok bij mensen die haast hebben en me al onderbreken voor ik goedemiddag heb afgemaakt
.
Absoluut, afgezien van het feit dat het vier verschrikkelijk lange en drukke dagen zijn is het wel te doen, ik zou er echt niet aan moeten denken om dag in dag uit zo bezig te moeten zijn...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vier dagen is te doen... denk ik. Zelf heb ik de pest aan mensen die eisen en zelfs de meest basale beleefdheid vergeten.
Als tijd-rekker vraag ik standaard of ze het modem hebben gereset (helft van de gevallen werkt het dan weer) en welke lampjes er branden (gelijk een indicatie of het modem goed werkt). Zo raar is het dus niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is knap van jouw nerd, de mijne is dat ook wel eens gelukt. Als vrouw kun je ze beter niet bellen want dan beginnen ze met de vraag of het knopje wel is ingedrukt en het stekkertje wel in de doos zit en of je een lampje ziet branden![]()
Dan nog bel je niet vooriets iemand die er veel vanaf weetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat standaardverhaal kreeg ik als vrouw ook per definitie, en dat is inderdaad hemeltergend![]()
Toevoeging: ter verdediging van gehaaste klanten wil ik nog wel vermelden dat het niet meevalt meer dan een half uur in de wacht te zitten.
Ja, dat schijnen van die dingen te zijn waaraan je niet kunt ontsnappenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:25 schreef Petre het volgende:
[..]
Als tijd-rekker vraag ik standaard of ze het modem hebben gereset (helft van de gevallen werkt het dan weer) en welke lampjes er branden (gelijk een indicatie of het modem goed werkt). Zo raar is het dus niet.
Dan check ik het modem zelf, waardes van het signaal, pc op aangesloten? dataverkeer, pingtijden, wanneer voor het laatst een ip-adres aangevraagd? etc. etc. Krijg je gelijk al een goed beeld. + een router zie je dan ook gelijk
Hoe zit dat nou met die routers?? Mag dat gewoon? Of is dat per provider verschillend?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:25 schreef Petre het volgende:
[..]
Als tijd-rekker vraag ik standaard of ze het modem hebben gereset (helft van de gevallen werkt het dan weer) en welke lampjes er branden (gelijk een indicatie of het modem goed werkt). Zo raar is het dus niet.
Dan check ik het modem zelf, waardes van het signaal, pc op aangesloten? dataverkeer, pingtijden, wanneer voor het laatst een ip-adres aangevraagd? etc. etc. Krijg je gelijk al een goed beeld. + een router zie je dan ook gelijk
Snap ik. Maar als usenet plat ligt is zo'n vragenrijtje een beetje overbodig, en dat heb ik desondanks wel eens mogen meemakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:28 schreef Petre het volgende:
[..]
Dan nog bel je niet vooriets iemand die er veel vanaf weet. en bij wachtrijen ga ik ook veel sneller door de vragen heen dan wanneer het rustig is. maar ik moet nu eenmaal dingen vragen, anders mag ik geen nieuw modem sturen of een monteur inplannen, simpel.
Router mag wel, alleen ondersteunen we die niet. voor problemen moet je niet bij ons zijn. pc direct op modem werkt? mooi, klaar..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die routers?? Mag dat gewoon? Of is dat per provider verschillend?
Hier moet de nerd nog ff langskomen om de PC van de kid weer online te krijgen want die wilde opeens geen IP adres meer vernieuwen... heb alles al geprobeerd maar krijg t zelf niet meer voor elkaar![]()
En ik was nog wel zo trots dat ik het met die nieuwe router destijds helemaal zelf gefixed had...![]()
Mailvragen krijg ik nu ook vaak. "ik krijg een foutmelding maar ik ben mijn wachtwoord vergeten" of "ik heb norton geinstalleerd en mijn e-mail werkt niet meer" (norton verwijderen domme doos).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen van die dingen te zijn waaraan je niet kunt ontsnappenAls wij iets hadden, hadden we zelf al alles geprobeerd. Als je de hele helpdesk van @home erbij krijgt, wen er dan trouwens alvast maar aan dat algemene klachten als 'email ligt plat' pas heel laat tot jullie doordringen
![]()
usenet ondersteun ik niet. nieuwsservers nog maar net, ik geef aan wat het adres is en wat je als inlog moet gebruiken en wat iemands limiet is, en de rest mot ie zelf uitzoeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als usenet plat ligt is zo'n vragenrijtje een beetje overbodig, en dat heb ik desondanks wel eens mogen meemaken![]()
Dat vind ik bij UPC ook zo geweldig... moet je eerst door zo'n vragentoetsverhaal aangeven dat je belt omdat je problemen hebt met internet, en ik bel dus alleen maar als ik al tig dingen heb geprobeerd en echt geen verbinding heb (met de PC die direct, bekabeld, aan de modem hangt) en wat krijg je dan iedere keer te horen terwijl je in de wacht staat? Ga naar www.upc....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat schijnen van die dingen te zijn waaraan je niet kunt ontsnappenAls wij iets hadden, hadden we zelf al alles geprobeerd. Als je de hele helpdesk van @home erbij krijgt, wen er dan trouwens alvast maar aan dat algemene klachten als 'email ligt plat' pas heel laat tot jullie doordringen
![]()
Heb je een dosbox tot je beschikking? Ik weet niet of je het langs deze weg al eens hebt geprobeerd: ipconfig /release en dan ipconfig /renewquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die routers?? Mag dat gewoon? Of is dat per provider verschillend?
Hier moet de nerd nog ff langskomen om de PC van de kid weer online te krijgen want die wilde opeens geen IP adres meer vernieuwen... heb alles al geprobeerd maar krijg t zelf niet meer voor elkaar![]()
En ik was nog wel zo trots dat ik het met die nieuwe router destijds helemaal zelf gefixed had...![]()
Lijkt me logisch dat jullie niet iets ondersteunen wat niets met jullie te maken heeft...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:34 schreef Petre het volgende:
[..]
Router mag wel, alleen ondersteunen we die niet. voor problemen moet je niet bij ons zijn. pc direct op modem werkt? mooi, klaar..
[..]
Mailvragen krijg ik nu ook vaak. "ik krijg een foutmelding maar ik ben mijn wachtwoord vergeten" of "ik heb norton geinstalleerd en mijn e-mail werkt niet meer" (norton verwijderen domme doos).
Maargoed, ik ga zo slapen![]()
Geprobeerd, doet ie niet....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je een dosbox tot je beschikking? Ik weet niet of je het langs deze weg al eens hebt geprobeerd: ipconfig /release en dan ipconfig /renew
[afbeelding]
Dan zal het waarschijnlijk toch iets met de router zijn. Misschien vraag ik het mijn personal nerd morgen wel eensquote:
Netwerkkaart opnieuw installerenquote:
Ach... het wordt wel geregeld, het is alleen ff wachten tot meneer een keer tijd heeft, en die heeft ook tig andere dingen te doen, dus.......quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk toch iets met de router zijn. Misschien vraag ik het mijn personal nerd morgen wel eens![]()
Netwerkkaart zelfs fysiek verwijderd.... echt al zo ongeveer alles gedaan wat een beetje handige "leek" kan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:44 schreef Petre het volgende:
[..]
Netwerkkaart opnieuw installeren
( bureaublad, rechtermuis op deze computer, eigenschappen, hardware, apparaatbeheer, netwerkadapters/controllers/kaarten, rechtermuis, installatie ongedaan maken, bevestigen, PC hertstarten.
Windows nieuwe hardware gevonden, volgen, klaar. Fout bij het volgen? Pak de CD van de pc-fabrikant (moederbord-cd met drivers e.d. en gebruik die.)
Als de andere pc's die aangesloten zijn ook niet werken is het de router jah, al eens een andere kabel gebruikt trouwens? (dat is het eerste wat je zou kunnen doen). en een andere poort van de router gebruiken, kijken of er een lapje op de netwerkkaart van de pc brand (bij de stekker), nee? netwerkkaart herinstallen, nogsteeds niet? Netwerkkaart vervangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk toch iets met de router zijn. Misschien vraag ik het mijn personal nerd morgen wel eens![]()
Bovenstaand nog ff checken (ander poort, kabel en lampjes).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Netwerkkaart zelfs fysiek verwijderd.... echt al zo ongeveer alles gedaan wat een beetje handige "leek" kan doen
Oei, nou. Ik houd mijn nerd stevig dicht bij me. De tijd dat ik alles van computers wist ligt heeeeeeeeel ver terugquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... het wordt wel geregeld, het is alleen ff wachten tot meneer een keer tijd heeft, en die heeft ook tig andere dingen te doen, dus.......
Het is nu m'n personal nerd niet meer... anders was het al lang geregeld
PC van zoonlief moet draadloos... ik zit bekabeld (nu zonder router ertussen maar toen met router ertussen)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef Petre het volgende:
[..]
Bovenstaand nog ff checken (ander poort, kabel en lampjes).
Ik kondigde geruime tijd geleden in de COS ook al aan dat ik ging slapenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:46 schreef Petre het volgende:
[..]
Als de andere pc's die aangesloten zijn ook niet werken is het de router jah, al eens een andere kabel gebruikt trouwens? (dat is het eerste wat je zou kunnen doen). en een andere poort van de router gebruiken, kijken of er een lapje op de netwerkkaart van de pc brand (bij de stekker), nee? netwerkkaart herinstallen, nogsteeds niet? Netwerkkaart vervangen.
Ja dat is uit mijn hoofd en ja ik ga slapen
Toen ik mijn nerd ook nog voor andere zaken had, was zo'n probleem dan ook altijd heel snel opgelostquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oei, nou. Ik houd mijn nerd stevig dicht bij me. De tijd dat ik alles van computers wist ligt heeeeeeeeel ver terugMaar ik heb m'n nerd natuurlijk ook voor andere zaken.
poezen die op de standbyknop drukkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kondigde geruime tijd geleden in de COS ook al aan dat ik ging slapen![]()
Wij hebben geen routerproblemen hoor, da's alleen die arme Leandra en haar offspring. Maar kabel- en connectieprobleempjes met de router hebben we inderdaad wel gehad (staat op de grond, poezen).
Een goed contact naderhand is prijzenswaardig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen ik mijn nerd ook nog voor andere zaken had, was zo'n probleem dan ook altijd heel snel opgelost
Ik ben al lang blij dat we nog zo goed met elkaar omgaan dat ik hem wel om hulp kan vragen
LOL... En jij maar lol hebben op een of ander helldeskmedewerkersforum....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:52 schreef Petre het volgende:
[..]
poezen die op de standbyknop drukken
truste
Leandra, geen idee zo zonder beeld, bel de fabrikant van de draadloze netwerkkaart.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:52 schreef Petre het volgende:
[..]
poezen die op de standbyknop drukken
truste
Daarom.. en we mogen elkaar nog steeds wel, dat scheelt ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Een goed contact naderhand is prijzenswaardig.
Ik heb het alweer in de COS geroepen, en nu doe ik het hier: ik moet echt naar bed. Al zal ik lang niet zo moe zijn als jij. Slaap lekker en sukses met de rijen morgen![]()
Ik moet nog 3 wekenquote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
Ik zal even wat wereld nieuws met jullie delen![]()
http://frontpage.fok.nl/video/17551
Ga ff de zon in en als het dan toch komkommertijd is![]()
Het is wel heel erg komkommertijd als je jezelf al gaat quoten hèquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Errug he ? maar ik heb ook een nieuw linkjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel heel erg komkommertijd als je jezelf al gaat quoten hè![]()
komkommertijdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is wel heel erg komkommertijd als je jezelf al gaat quoten hè![]()
nu ga je met dequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Errug he ? maar ik heb ook een nieuw linkje![]()
Nee !!! ik ga hier niet op inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
komkommertijdik dacht aan pruimentijd
![]()
Wrom vind je het niet grappig ? Ik lag in een deukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
nu ga je met de [afbeelding] bloot![]()
ik ben aan het rellen in DGK hooligansquote:
sinds natasja heb ik geen geluid meer... artsen zeggen dat ik een schade claim in moet dienenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Wrom vind je het niet grappig ? Ik lag in een deuk![]()
Aquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben aan het rellen in DGK hooligansmijn eerste rel is een beetje liefjes
![]()
En nuquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Tanden gebleekt, Haren gekruld... Teennagels gelakt .. Pleisters vervangen. Verse tampon in. Plaatsvervangende schaamte opzij gezet.![]()
ga je schoonmakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Tanden gebleekt, Haren gekruld... Teennagels gelakt .. Pleisters vervangen. Verse tampon in. Plaatsvervangende schaamte opzij gezet.![]()
spelt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:44 schreef Veulen het volgende:
*gooit een spelt het kanaal op*
*hoort hem met een plok op de grond vallen*
Hmm![]()
Ik speltquote:
wij hebben gespeltquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik spelt
Hij spelt
Wij spelten?
Geen idee eigenlijk![]()
Ooooooooooh! Je bedoelt "spelt".quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:04 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik spelt
Hij spelt
Wij spelten?
Geen idee eigenlijk![]()
What everquote:
Daar had ik juist wel zin in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
What everHet is veel te laat op de avond om te spellingneuken
![]()
Oook niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:20 schreef Talitha het volgende:
Daar had ik juist wel zin in.![]()
Miereneuken dan?![]()
Ja mevrouw.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oook niet.
D'r word hier helemaal niet geneukt begrepen![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
Ik denk dat ik beter voor straf naar bed kan gaan.![]()
![]()
![]()
ben ik niet goed genoeg ? ofzeauquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:04 schreef Pavement het volgende:
ja
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Zijn er hier nog eerlijk en oprechte gevoelsmensen?
Mot je niet bij mij zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
quote:
Omdat je niet netjes gekleed bent.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
![]()
volk
waarom als ik hier kom praat niemand tegen mij![]()
![]()
leuk he ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
Jullie ava's zijn verwarrend!!
En de jouwe niet, nee? Elke dag een ander pakkie!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef mootie het volgende:
Jullie ava's zijn verwarrend!!
Maaaaaaaaar t groen blijft herkenbaar! (vind ik zelf)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
En de jouwe niet, nee? Elke dag een ander pakkie!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Omdat je niet netjes gekleed bent.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Maaaaaaaaar t groen blijft herkenbaar! (vind ik zelf)
Ik irl ja. Hoezo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef mootie het volgende:
Vlinder = zonnestraal met vrijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:59 schreef Pavement het volgende:
Vlinder zonnestraal met vrij, wat bedoel je hiermee te zeggen ?
Vogelgriep in oost-europa.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:19 schreef PC eend het volgende:
Het vogelgriepvirus slaat eendelijk om zich heen
Ik ben bezig jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:20 schreef Pavement het volgende:
zo wakker ?
ben je een hippie ?quote:
Nee hoor, hoezo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:33 schreef Pavement het volgende:
ben je een hippie ?
gewoon, ik vind het zo'n hippie uitspraak,quote:
Wat is er nou hippie aan die uitspraak?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:37 schreef Pavement het volgende:
gewoon, ik vind het zo'n hippie uitspraak,
ben wel pro hippie hoor,
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Wat is er nou hippie aan die uitspraak?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |