trek eens aan mijn staartquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee als ze maar geen Oin oink roepen![]()
En dan laat je een scheetquote:
mijn liefdesvocht moet je niet zo luchtig nemenquote:
voor vrouwen is het de slagroom onder de spermaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:18 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mijn liefdesvocht moet je niet zo luchtig nemen![]()
Ik ben 2 x geprikt door de dokter vanochtend!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Ik ben gebeten door een mug. Op me teen![]()
Daar voel je niks vanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef Veulen het volgende:
Ik ben gebeten door een mug. Op me teen![]()
*bibber*quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
Ik ben 2 x geprikt door de dokter vanochtend!!!!![]()
Wat een smeerlapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik ben 2 x geprikt door de dokter vanochtend!!!!![]()
Muggen bijten (ze zuigen het bloed uit je) en wespen stekenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:24 schreef PC eend het volgende:
Daar voel je niks van![]()
Ze moeten alleen niet geen steken
DKTP en Hepatitus A. Ik ga naar Turkije op vakantie. En dat mens zei van dktp krijg je een stijve arm, maar ik heb 2 stijve armen!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
*bibber*
Sorry, ik ben bang voor dokters en voor naalden.
Waar was het voor?
Je man ook gepriktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
[..]
DKTP en Hepatitus A. Ik ga naar Turkije op vakantie. En dat mens zei van dktp krijg je een stijve arm, maar ik heb 2 stijve armen!!!!!![]()
Als ik een man zou hebben wel!!quote:
Ja tis wellicht een schot voor open doel maar ik word nooit door muggen geprikt. Ze kunnen me wel ergeren door gezoem maar ik ben niet te pruimen voor ze ??? Ze moeten me nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Muggen bijten (ze zuigen het bloed uit je) en wespen steken![]()
Oh ... dan kan je iig met je stijve armen languit liggenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik een man zou hebben wel!!Me kids zijn geprikt!!!
![]()
Leugenaarsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:27 schreef petraa het volgende:
DKTP en Hepatitus A. Ik ga naar Turkije op vakantie. En dat mens zei van dktp krijg je een stijve arm, maar ik heb 2 stijve armen!!!!!![]()
Prijs je gelukkig. Ik word leven opgevreten op het moment. Kijk zem ogen best een beetje van me drinken: maar waarom moeten die plekken zo jeuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Soury het volgende:
Ja tis wellicht een schot voor open doel maar ik word nooit door muggen geprikt. Ze kunnen me wel ergeren door gezoem maar ik ben niet te pruimen voor ze ??? Ze moeten me niet![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik word leven opgevreten op het moment. Kijk zem ogen best een beetje van me drinken: maar waarom moeten die plekken zo jeuken.
Ja tis maf maar ze landen wel op me en soms is het raak dat ik die kl... mug doodmep. Ik weet nog dat mijn (ex) hier sliep en die was dan compleet lek geprikt. Zelfs een klamboo gekocht, en dan lag zijn been tegen die klamboo aan en dan zaten daar 38 muggenbulten op een vierkante cmquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Prijs je gelukkig. Ik word leven opgevreten op het moment. Kijk zem ogen best een beetje van me drinken: maar waarom moeten die plekken zo jeuken.
Neuh dat gaat niet, want sinds ik me ex de deur uit heb gezet, heeft de jongste bedacht dat mijn bed wel erg lekker ligt!!! En tis een groot bed maar dat kreng lig steeds boven op me lip.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ... dan kan je iig met je stijve armen languit liggen![]()
WTF is een klaboo!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja tis maf maar ze landen wel op me en soms is het raak dat ik die kl... mug doodmep. Ik weet nog dat mijn (ex) hier sliep en die was dan compleet lek geprikt. Zelfs een klaboo gekocht, en dan lag zijn been tegen die klaboo aan en dan zaten daar 38 muggenbulten op een vierkante cm.. Ooeps
![]()
Mmmm dat moet je toch oplossen. In zijn/haar eigen bed ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh dat gaat niet, want sinds ik me ex de deur uit heb gezet, heeft de jongste bedacht dat mijn bed wel erg lekker ligt!!! En tis een groot bed maar dat kreng lig steeds boven op me lip.![]()
Als het kan moet je echt de dvd een keer huren. Ik denk dat je hem wel kunt waarderen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zo fruitig na een kudt dag op de zaak heb je me echt aan het lachen gemaakt, fucking fruity echt![]()
![]()
![]()
Hallo kijk eensch naar mijn COS op is die niet geweldig!!!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
Er zouden meer OP's zoals deze moeten zijn..
Sjesus niet een keer he?quote:
Complimentjes over de SC OP doen we in CODOPVDSCquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
idd maar gelieve met foto'squote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
Neuh doet ze echt niet meer!!! Maar OOIT gaat het me wel lukken!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmmm dat moet je toch oplossen. In zijn/haar eigen bed ...![]()
die text was echt grappig, maar heb ie een eigen site ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het kan moet je echt de dvd een keer huren. Ik denk dat je hem wel kunt waarderen.
Goffer en ik trapte er nog in ookquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Complimentjes over de SC OP doen we in CODOPVDSC![]()
Echt associaal zulke mensen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
Ja tis maf maar ze landen wel op me en soms is het raak dat ik die kl... mug doodmep. Ik weet nog dat mijn (ex) hier sliep en die was dan compleet lek geprikt. Zelfs een klamboo gekocht, en dan lag zijn been tegen die klamboo aan en dan zaten daar 38 muggenbulten op een vierkante cm.. Ooeps
![]()
Hahahhaquote:
Misschien moet je gaan snurken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
Neuh doet ze echt niet meer!!! Maar OOIT gaat het me wel lukken!!!![]()
Jaloers!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Echt associaal zulke mensen.
*kijkt jaloers*
Jazeker, je kunt er een paar nummers beluisteren (geen video).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
die text was echt grappig, maar heb ie een eigen site ?
Watjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuh doet ze echt niet meer!!! Maar OOIT gaat het me wel lukken!!!![]()
Ik wil ook niet gebeten wordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaloers!?
Jij wil ook graag 38 muggenbulten op 1 vierkante cm?![]()
Have funquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Maarre ik ga me bed in, heb de kids beloofd morgen de film van 10.45 te pakken Ratatouille ofzoiets enne kaartjes gereserveerd die moeten half uur van tevoren worden opgehaald. Ik moet naar de KUIP is normaal gesproken 15 min. rijden, maar die Kl*te file altijd dus ik moet verrot vroeg op!!!!
Dus zwaai zwaai baai baai![]()
![]()
![]()
![]()
Ratatouille Leukkkkkkkk leukkkkkkk , ik wil ook !!!! Goeie recenties... Ga jij ook plezier van hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:50 schreef petraa het volgende:
Maarre ik ga me bed in, heb de kids beloofd morgen de film van 10.45 te pakken Ratatouille ofzoiets enne kaartjes gereserveerd die moeten half uur van tevoren worden opgehaald. Ik moet naar de KUIP is normaal gesproken 15 min. rijden, maar die Kl*te file altijd dus ik moet verrot vroeg op!!!!
Dus zwaai zwaai baai baai![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje jammer dat het nummer fout was alleen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Hallo kijk eensch naar mijn COS op is die niet geweldig!!!!!![]()
Ik vind van wel namelijk![]()
Waarom keek je dan in fucksnaam jaloers!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wil ook niet gebeten worden![]()
Ik heb inmiddels, 1 beet op me teen, 3 op me linker enkel en 2 op me rechter onderbeen. En 2 dode muggen, maar volgens mij zit hier een heel leger![]()
Zij werd nooit gebeten, hij wel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom keek je dan in fucksnaam jaloers!?
Das Kutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |