Ja, zo ben ik ook bezig! Anders wordt het me gewoon te duur.. maar ik heb al wel door dat je met heel veel dingen gewoon heel lang kunt doen. Aangezien je er telkens maar kleine stukjes van mag hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:21 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Ik koop de yoghurtdrink van de AH ipv optimel
Ik koop Euroshopper musli etc ipv an die A merken die zij noemt!
Idd eerste keer even zoeken wat van de andere merken overeenkomt met wat SB voorschrijft
Maar eenmaal gevonden wordt boodschappen stuk makkelijker en sneller
Ik zou gewoon wachten op het tussendoortje. Na een paar dagen ben je er aan gewend. De truc is juist om niet aan je trek toe te gevenquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ook bezig! Anders wordt het me gewoon te duur.. maar ik heb al wel door dat je met heel veel dingen gewoon heel lang kunt doen. Aangezien je er telkens maar kleine stukjes van mag hebben.
Als ik tussendoor trek krijg, kan ik dan gewoon fruit pakken? Of is het beter te wachten op een tussendoortje?
Okee, dan probeer ik datquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten op het tussendoortje. Na een paar dagen ben je er aan gewend. De truc is juist om niet aan je trek toe te geven
Sorry, maar als ik je posts lees in het 'Wat eet je vandaag topic' dan heb ik niet het gevoel dat je aan het SB'en bent?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:57 schreef Patries86 het volgende:
Heb overdag nergens geen moeite mee, alleen met de avondtrek..
Dan pak je toch iets vergelijkbaarsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar zijn die aardappeltorentjes nou verkrijgbaar? Ik kan die dingen maar niet vinden.
Een grotere beloning dan kilo's er af bestaat haast nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit nu weer keurig aan mn twee volkoren crackers halva jam.
En ben al bezig met mijn tweede grote glas water
Ben nu nog aan het verzinnen welke beloningen ik mezelf zal geven en bij hoeveel kilo?
Hoe doen jullie dat? Of doen jullie daar niet aan?
Ja okee, maar dat shoppen voor leuke kleding wil ik eigenlijk pas op het einde doen..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een grotere beloning dan kilo's er af bestaat haast niet
Maar ik zal natuurlijk wel gaan shoppen voor leuke kleding![]()
Je kan ook wat leuks gaan doen. Of iets anders kopen wat geen kleding is (schoenen, tassenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja okee, maar dat shoppen voor leuke kleding wil ik eigenlijk pas op het einde doen..
Ik wilde mezelf eigenlijk verwennen met lingerie, maar dat lijkt me ook niet heel handig, want die maten zouden misschien ook weleens kunnen veranderen! Hmmm..
dat is wel het andere uiterste om dan meteen na de krentenbollen en hagelslag te grijpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik had serieus veel honger en toen had ik ipv 1 plakje ontbijtkoek 3 krentenbollen en 1 boterham met hagelslag genomen
maar was wel iets van 4 uur beetje aan t winkelen (niet gezeten) en ga waarschijnlijk spinning doen zo..
Ik spaar sinds ik Sonja Bakker Trollbeads. Dat is een bedelarmbandjessysteem en ik mag per twee kilo een bedeltje kopen, alhoewel ik ook soms zomaar wel een bedeltje koop.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ben nu nog aan het verzinnen welke beloningen ik mezelf zal geven en bij hoeveel kilo?
Hoe doen jullie dat? Of doen jullie daar niet aan?
vitalinea chocolademous (stond in dat ik dat als tussendoortje moest eten)quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik je posts lees in het 'Wat eet je vandaag topic' dan heb ik niet het gevoel dat je aan het SB'en bent?Chocolademoes, ijsje bij de Ikea..
Kijk, dat is nu een leuk ideequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:25 schreef LaFemmeObscur het volgende:
[..]
Ik spaar sinds ik Sonja Bakker Trollbeads. Dat is een bedelarmbandjessysteem en ik mag per twee kilo een bedeltje kopen, alhoewel ik ook soms zomaar wel een bedeltje koop.
Ik ben echt verliefd op die bedeltjes.
[afbeelding]
![]()
Okee, sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Patries86 het volgende:
[..]
vitalinea chocolademous (stond in dat ik dat als tussendoortje moest eten)
En heb geen ijsje gegeten (wou ik misschien gaan doen), heb 2 hapjes van hotdog genomen
die dingen kosten toch 10 euro of zo? hier bij de kralenwinkel heb je precies dezelfde maar dan voor 2 euro per stuk..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:25 schreef LaFemmeObscur het volgende:
[..]
Ik spaar sinds ik Sonja Bakker Trollbeads. Dat is een bedelarmbandjessysteem en ik mag per twee kilo een bedeltje kopen, alhoewel ik ook soms zomaar wel een bedeltje koop.
Ik ben echt verliefd op die bedeltjes.
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |