abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52058961
http://www.originalcharacters.nl/weblog

Ik heb weinig info nodig in deze startpost. Kijk die filmpjes. Zet je TV aan, wat een ongelofelijk domme zooi weer dit.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_52059116
Hun poll wordt ook gepwnd
quote:
Celstraffen op handel in gekopieerde games en software, moet kunnen?

* Nee
* Ja
* Ligt eraan

stem resultaat
57% Nee
13% Ja
31% Ligt eraan
pi_52059244
Ik vind het wel leuker gebracht ( mario game die verneukt is) dan dat BIG gedoe..
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 22:48:54 #4
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52059387
Weer een poging
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52059388

"Siliconen"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:01:40 #6
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_52059740
Het is in ieder geval beter op jongeren gericht dan al die andere 'jongeren'-reclames .
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_52059792
Vreselijk zeg... zo paternalistisch ook... En die teksten

Be-droe-vend...
pi_52059895
lekkere vergelijkingen ook

een softwarekopie is 1 op 1 het zelfde als het origineel!
................reken er maar niet op.
pi_52059983
Siliconen voelen nooit zo lekker als het origineel....

Waar slaat dat op? Wordt dat tegenwoordig ook al geïmporteerd of zo? Nepsiliconen?
pi_52060093
Verkapte BIG
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52060151
siliconen kan je niet deunleuden
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  donderdag 2 augustus 2007 @ 23:18:23 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_52060275
Veldmause: Reageer eens normaal man.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_52060363
Nou wat een gestapo, opkomen voor de rechten van de personen aan wie het toehoord!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_52060486
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef Roi het volgende:
Nou wat een gestapo, opkomen voor de rechten van de personen aan wie het toehoord!
De eerste huilie heeft zich alweer gemeld in het topic
pi_52060530
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:21 schreef Roi het volgende:
Ben je ook lid van BREIN?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52060620
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ben je ook lid van BREIN?
Vuistdiep in de aars van BREIN waarschijnlijk !
pi_52060760
Werkelijk een klassieker dit.

pi_52062192
Stelletje gggrrristenen
pi_52063364
ik stop er nu wel mee meneer big

pi_52063397
Is er wat aan de hand?
pi_52063420
Ik begrijp echt niet wat ze met die zinnen bedoelen.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:33:12 #22
131745 Quatertemper
Koninkrijck Hollandia.
pi_52063433
Wij zijn hip en warez zijn gaar. Je waids.
Had ik je al verteld hoe ik op de quatertemperdagen als vondeling werd gevonden door mijn stiefouders?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 02:59:05 #23
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_52063616
ben benieuwd wanneer we de defacing van die site kunnen verwachten
pi_52063877
91% Nee
3% Ja
6% Ligt eraan

pi_52063895
http://www.originalcharacters.nl/xtra/nepste/3288
XD

[ Bericht 32% gewijzigd door clrscrn op 03-08-2007 04:17:59 ]
pi_52064021
quote:
Lekker bezig geweest in 010.
origineel bedacht, waar halen ze dat soort uitspraken toch vandaan !
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 07:11:29 #27
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52064222
Wedden dat ze ook een Hyves hebben.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:21:22 #28
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52064615
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef veldmuis het volgende:
Hun poll wordt ook gepwnd
Inmiddels wordt hun pol nog veel harder gepwnd
quote:

stem resultaat
91% Nee
3% Ja
6% Ligt eraan
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:24:24 #29
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_52064647
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Inmiddels wordt hun pol nog veel harder gepwnd
[..]
ik mis de optie " ik weet wat de webmasters opa deed in 40-45 "
pi_52064739
Ja leuk, weer een lekker bash de-anti-elektronische-diefstal-beweging topic
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:37:03 #31
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_52064797
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:32 schreef STING het volgende:
Ja leuk, weer een lekker bash de-anti-elektronische-diefstal-beweging topic
En die nazivergelijkingen zijn ook zo fijn op hun plaats.

Even aan je opa uitleggen: Kijk opa, het zit zo, ik jat wel eens een spelletje, en nou zijn er gemene mensen die niet willen dat ik spelletjes jat, dus dat is heel goed te vergelijken met degenen die u destijds in een kamp hebben gestopt en uw vader, moeder en broertje hebben vermoord.
pi_52064831
God wat triest, die WO2 vergelijkingen van wat pubers die niet verder komen dan hun XBOX360.

Wal-ge-lijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:40:39 #33
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52064847
*Hosselcopter*
pi_52064857
Als je jat vervangt met dupliceert en nazi iets minder serieus neemt (meer dan 60 jaar geleden, kom op ) dan komen we al een heel eind.
pi_52064907
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je jat vervangt met dupliceert en nazi iets minder serieus neemt (meer dan 60 jaar geleden, kom op ) dan komen we al een heel eind.
Kennelijk vinden al die l337-l33ch3rs het serieus genoeg om er plaatjes van USB sticks met hakenkruis van te fabriceren. Het is net als het hardrijden: prima als je het doet, maar ga niet miepen als je (aan)gepakt wordt.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_52065081
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:44 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kennelijk vinden al die l337-l33ch3rs het serieus genoeg om er plaatjes van USB sticks met hakenkruis van te fabriceren. Het is net als het hardrijden: prima als je het doet, maar ga niet miepen als je (aan)gepakt wordt.
Och och, het hoort allemaal bij de drang om zich los te maken van hun ouders en het liefst tegen alles aan te schoppen wat op autoriteit lijkt En schermen met controversiële termen is natuurlijk vet.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:07:43 #37
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_52065169
Ze hebben wel met 1 ding gelijk: electrische barbeques zijn
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:13:25 #38
15967 Frollo
pi_52065234
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Als je jat vervangt met dupliceert
Je maakt zonder te betalen gebruik van iets waar een bedrijf de nodige tijd, mankracht en resources in heeft gestoken, ik zou niet weten waarom dat geen jatten zou zijn.
quote:
en nazi iets minder serieus neemt (meer dan 60 jaar geleden, kom op ) dan komen we al een heel eind.
Er leven nog steeds mensen die het meegemaakt hebben en er nog dagelijks nachtmerries van hebben.
pi_52065410
BREIN is kut, maar doen alsof warez normaal is is ook kut.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_52065456
Oh, als dat plaatje wordt wegge-edit zal ik er niet rouwig om zijn. De humor is ver, ver, veeeeer te zoeken. Maar janken dat ik BIG/BREIN/BSA/MPAA/Elton John vergelijk met de Gestapo (Opgezet om de führer en het reich te beschermen) en de muziekindustrie met de führer zelf vind ik dan weer een beetje... drama maken om niets.

Het is 60 jaar geleden. De mensen die in de oorlog hebben gezeten zitten dijkwijls niet op internet, en al helemaal niet op een jongerenforum. Voor de rest blijft het leuk om een nazi-analogie te maken. Op de een of andere manier blijven mensen maar volhouden dat het ethisch niet verantwoord is. Ethiek mijn reet .
pi_52065465
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 08:44 schreef Jarno het volgende:
Het is net als het hardrijden: prima als je het doet, maar ga niet miepen als je (aan)gepakt wordt.
*eens

Natuurlijk pakken ze het aan. Een deel is al bij wet verboden, bij het andere deel (muziek & films) kun je ethische vraagtekens plaatsen. Je weet dat wat je doet eigenlijk niet mag, de hele discussie die dan volgt over "ik zou de spellen anders toch niet kopen" is leuk en de argumenten zijn wel valide maar hoe je het ook wilt draaien het is en blijft illegaal en dus moet het aangepakt worden.

Ik zal overigens niet vooraan staan in een dergelijke kruistocht
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52065497
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef NiteSpeed het volgende:
Voor de rest blijft het leuk om een nazi-analogie te maken.
Als je idee van leuk 'Geer en Goor rimmen er op los' is, dan misschien wel ja!
pi_52065515
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef FJD het volgende:
het is en blijft illegaal en dus moet het aangepakt worden.

Ik zal overigens niet vooraan staan in een dergelijke kruistocht
Die redenering slaat echt nergens op. Het is nou eenmaal illegaal, dús moet je maar gestraft worden. Que? Zou je jezelf niet eerst eens afvragen of het wel illegaal moet zijn? Moet het wel strafbaar zijn? Moet de wet niet aangepast worden naar de huidige maatschappij?

Beetje gek dat we nog met copyrightwetgeving rondlopen uit een tijd zonder grootschalige netwerken. De auteurswet komt uit 1912 . Kom op zeg, er is teveel veranderd in die tijd om je blindelings aan de wet vast te blijven houden.
pi_52065528
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als je idee van leuk 'Geer en Goor rimmen er op los' is, dan misschien wel ja!
Hey, die vind ik nog grappig ook.
pi_52065545
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:30 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Die redenering slaat echt nergens op. Het is nou eenmaal illegaal, dús moet je maar gestraft worden. Que? Zou je jezelf niet eerst eens afvragen of het wel illegaal moet zijn? Moet het wel strafbaar zijn? Moet de wet niet aangepast worden naar de huidige maatschappij?

Beetje gek dat we nog met copyrightwetgeving rondlopen uit een tijd zonder grootschalige netwerken. De auteurswet komt uit 1912 . Kom op zeg, er is teveel veranderd in die tijd om je blindelings aan de wet vast te blijven houden.
Ach gut, je bent de wereld aan het verbeteren? Laat me raden, je doet het voor al die arme, onderdrukte, artiesten die onder het dagelijks juk van een platendeal gebukt gaan? Nog even en we moeten je dankbaar zijn dan je dit toch maar aan de kaak durft te stellen?

.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 09:33:11 #46
15967 Frollo
pi_52065568
Auteursrecht of niet, waarom denk je recht te hebben op een product
quote:
waar een bedrijf de nodige tijd, mankracht en resources in heeft gestoken
?
pi_52065586
Wereld verbeteren? Waar haal je die nonsens vandaan. Ik wil gewoon lekker warez kunnen downloaden zonder gejank van semi-grappige moraalridders.
pi_52065629
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:30 schreef NiteSpeed het volgende:
Het is nou eenmaal illegaal, dús moet je maar gestraft worden. Que?
Tis anders wel een beetje de basis van een rechtsstaat.
quote:
Zou je jezelf niet eerst eens afvragen of het wel illegaal moet zijn? Moet het wel strafbaar zijn? Moet de wet niet aangepast worden naar de huidige maatschappij?
Aanpassen alleen maar omdat de manier van verspreiden is veranderd? Je kopieert spul waar iemand anders tijd, geld en moeite in heeft gestoken. Die persoon heeft dan ook het recht om dit te verspreiden. Dat recht heb jij niet en ik zie niet in waarom jij dat recht zou moeten krijgen. Als je de omschrijving van auteursrecht erbij pakt dan zie ik niet in wat daar achterhaald aan is:

Het auteursrecht is het uit­sluitend recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.

Muziek en film zullen onder kunst vallen, zo niet dan zou dat nog een wijziging kunnen zijn maar wat valt hier aan te moderniseren? Alleen maar omdat het verspreiden nu belachelijk makkelijk is (gelukkig maar ) zou de auteurswet maar zo aangepast moeten worden dat het legaal is om het te verspreiden
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52065733
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Frollo het volgende:
Auteursrecht of niet, waarom denk je recht te hebben op een product
[..]

?
Ligt eraan hoe ik het ga gebruiken. De meeste software die ik thuis gebruik is illegaal, maar die gebruik ik niet productief, ik verdien er geen geld mee. Adobe zal heus geen 2000 euro mislopen omdat ik Photoshop gebruik om af en toe een foto te bewerken. De software die ik voor mijn studie gebruik (en later voor mijn werk) is 100% legaal. Dat is de markt waar ze op richten, en ik vind dat ze dan ook het geld verdienen.

Muziek? Voornamelijk illegaal, ik heb alleen DVD's en CD's van mijn favoriete artiesten als ik het echt een meerwaarde vind. Voor de rest probeer ik concerten te bezoeken en merchandise te kopen. Vooral als je gaat vergelijken wat de winst marges zijn op een CD voor de artiest zelf en de platenmaatschappij is het een no-brainer om MP3's te downen.

Films? Soms de bioscoop. Er zijn alleen zo weinig leuke films. DVD's kopen doe ik geloof ik écht nooit. Ik heb alleen een mooie boxset van Family Guy gekocht. Waarom? Omdat ik die serie geweldig vind en het de makers gun.

Dus nee, ik ben niet heilig. Ik wil ook niet heilig zijn. Zolang ik een product geen geld waard vind, betaal ik niets.
pi_52065772
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:40 schreef NiteSpeed het volgende:

Zolang ik een product geen geld waard vind, betaal ik niets.
Maar je wilt het wel hébben of consumeren? Misschien wat kritischer worden dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')