Colin speelde foutloos vandaag. In tegenstelling tot de wedstrijd tegen de Rangers vond ik hem vandaag heel erg goed spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
Collin maakte niet echt indruk op me vandaag.
Wie? Henk Kesler?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat vertelt iemand me op MSN.
Wayne Rooney werd 2 competitiewedstrijden geschorst vanwege een rode kaart in de Amsterdam Tournament.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me niet dat ie voor de competitie geschorst wordt, zou belachelijk zijn.
Maar wel weer dom hoor
Tjah..... spanjolen héquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef SoupNazi het volgende:
WHAT THE FUCK doet Gabri? Mongool.
Scholesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wayne Rooney werd 2 competitiewedstrijden geschorst vanwege een rode kaart in de Amsterdam Tournament.
Vandaag was dat ook lastig aangezien hij nu met zijn rechterbeen linksback stond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:49 schreef MaxC het volgende:
Ik vind Colin verdedigend prima, maar aanvallend brengt hij veel te weinig!
hehe hijs erger dan davids!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef denthemen het volgende:
Is al de 3e rode kaart van Gabri bij Ajax..
Maar die waren iets nuttigerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu had er 3 in minder tijd.
RKC, Lyon en..? Maar Lyon was belachelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu had er 3 in minder tijd.
Roda toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
RKC, Lyon en..? Maar Lyon was belachelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |