Het is al jaren duidelijk dat het geen CV is, maar om nou te zeggen dat hij in de vernieling wordt geholpen door deze oefenwedstrijden...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:22 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is al de 2e oefenwedstrijd die ik heb gezien waarbij Maduro centraal achterin ingebracht wordt, terwijl al heel lang duidelijk is dat Maduro geen verdediger is en als controlerende middenvelder langzaam z'n vorm weer te pakken kreeg. Het lijkt wel alsof 'ie Maduro gewoon eruit wil sodemieteren door 'm zo te misbruiken.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:32 schreef BB-boy het volgende:
Gabri![]()
Was Rooney vorig jaar niet geschorst voor de competitie door het AT?
Ben blij dat die wedstrijd ertussen zit. Iig 1 competitie wedstrijd minder geschorst.quote:
Waarom de knvb niet dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wordt niet geschorst toch? Is alleen bij de FA zo?
Mwah we moeten niet de hele tijd op die joch k** speelde gewoon solide, durft niet veel moet gezegt worden, maar hield zijn mannetje wel staande.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
Collin maakte niet echt indruk op me vandaag.
Colin speelde foutloos vandaag. In tegenstelling tot de wedstrijd tegen de Rangers vond ik hem vandaag heel erg goed spelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef Pritt het volgende:
Collin maakte niet echt indruk op me vandaag.
Wie? Henk Kesler?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dat vertelt iemand me op MSN.
Wayne Rooney werd 2 competitiewedstrijden geschorst vanwege een rode kaart in de Amsterdam Tournament.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:36 schreef devv05 het volgende:
Lijkt me niet dat ie voor de competitie geschorst wordt, zou belachelijk zijn.
Maar wel weer dom hoor
Tjah..... spanjolen héquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef SoupNazi het volgende:
WHAT THE FUCK doet Gabri? Mongool.
Scholesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:41 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wayne Rooney werd 2 competitiewedstrijden geschorst vanwege een rode kaart in de Amsterdam Tournament.
Vandaag was dat ook lastig aangezien hij nu met zijn rechterbeen linksback stond.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:49 schreef MaxC het volgende:
Ik vind Colin verdedigend prima, maar aanvallend brengt hij veel te weinig!
hehe hijs erger dan davids!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:51 schreef denthemen het volgende:
Is al de 3e rode kaart van Gabri bij Ajax..
Maar die waren iets nuttigerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu had er 3 in minder tijd.
RKC, Lyon en..? Maar Lyon was belachelijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
Roda toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:55 schreef denthemen het volgende:
[..]
RKC, Lyon en..? Maar Lyon was belachelijk!
Hangt van de knvb afquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Gabri nu geschorst worden voor de competitie net als Scholes?
Ik dacht om Huntelaar te sparen, maar als dat tegen Rangers en Falkirk ook al het geval was... Vreemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef jna het volgende:
Waarom Donald in de spits werd gezet in mij ook een raadsel. Gebeurde tegen Rangers en Falkirk ook al![]()
Dat weet je nooit met de KNJB..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:04 schreef venomsnake het volgende:
Gaat Gabri nu geschorst worden voor de competitie net als Scholes?
Die is zo fit als een hoentje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja wat is er met die urzais.
Iets met een orgaanquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
Zo fit als een hoentje, op die blessure na dan...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef ub40_bboy het volgende:
O, dan mag het wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:52 schreef Aanvoerder het volgende:
als het de knjb is dan weet je het juist wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dat weet je nooit met de KNJB..
Blijkbaar ziet Ten Cate iets in hem als aanvaller. In de jeugd speelde Donald vooral als verdedigende middenvelder volgens mij. Maar goed... we zullen zien wat hij kan. Hij is pas 18 jaar en Henk ziet het echt in hem zitten, ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:03 schreef jna het volgende:
Waarom Donald in de spits werd gezet in mij ook een raadsel. Gebeurde tegen Rangers en Falkirk ook al![]()
Mwah, hij wordt ook minder aangespeeld dan 1,5 jaar geleden. Het team is niet meer helemaal om hem heen gebouwd. En als Huntelaar niet aangespeeld wordt heb je niks aan hem. Hij zal zelf niet veel creëeren.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef devv05 het volgende:
Donald heeft niks laten zien, maar Huntelaar ook niet. Geen schim van de topspits van 1,5 seizoen terug.
Hmmm ja.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
als het de knjb is dan weet je het juist wel.
Jesus, niet alles zo serieus nemen!quote:
En dat baseer je op een halfgaar potje zomeravondvoetbal met 4000 toeschouwers?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef devv05 het volgende:
maar Huntelaar ook niet. Geen schim van de topspits van 1,5 seizoen terug.
Heeft hij in de playoffs al gehad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hmmm ja.
Is Gabri trouwens sowieso niet geschorst? Voor de bekerfinale? Of heeft ie daar geen scorsing voor gehad?
Dan weet je het idd met de KNJB.
Owjaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heeft hij in de playoffs al gehad.
Alsof Huntelaar 1,5 jaar terug regelmatig een solo vanaf het middenveld maakte en hem tot slot nog ff in de kruising schoot...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:06 schreef devv05 het volgende:
Donald heeft niks laten zien, maar Huntelaar ook niet. Geen schim van de topspits van 1,5 seizoen terug.
Colin speelde gewoon goed, prima speler voor de breedte maar ik hoef 'm niet in de basis te zien in de CL. Rommedahl en Kennedy weer prima gespeeld. Nu nog 2 spelers erbij op links (Suarez en...) en dan hebben we voor zowel 4-4-2 als 4-3-3 nog best een leuk team staan. Al zal de strijd om het kampioenschap dit jaar aardig zwaar gaan worden.
Hoop dat hij komt, maar ik zie hem echt niet meer komen..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:27 schreef Nashje het volgende:
Motta heeft om een transfervrije status gevraagd. Nu zal Van Geel dus wel geinteresseerd zijn. Barcelona wil ook binnen 2 weken af zijn van Motta.
- Zeer korte termijn, binnen 2 wekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:29 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Hoop dat hij komt, maar ik zie hem echt niet meer komen..
650 miljoen niet 4000quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
En dat baseer je op een halfgaar potje zomeravondvoetbal met 4000 toeschouwers?
KJH staat er straks wel weer als het moet, in de voorronde CL.
Wie is Henk?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef BonJovi het volgende:
Ja + ze kennen elkaar nog toen Henk bij Barca zat.
Dat was ook de opstelling. Links is opengelaten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:11 schreef Sethje het volgende:
Respect voor Gabri, heerlijke stoot. Verder is Kennedy echt een aanwinst en gaat Rommedahl alleen maar diezelfde kennedy in de weg lopen, wat ik wel jammer vind omdat ROmmedahl opzich ook best nuttig kan zijn denk ik.
En er moet zeker wat aanvallends op links bijkomen want dit was niets.
ja boeiuh het ging opzich welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:13 schreef toma het volgende:
ik snapte trouwens helemaal niks van de tactiek vandaag
----------------------Stekelenburg-----------------
Ogararu-----Stam---------Vermaelen-----Colin
------------Heitinga-----Gabri------------------
----------------------Sneijder---------------Emanuelson
Kennedy-----------Huntelaar-------------------------
ik kon er geen touw aan vastknopen
[afbeelding]
Voor zijn beenbreuk?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Krijgt Davids eigenlijk straf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |