Ajax heeft meer spanjaarden dan Atleticoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef BonJovi het volgende:
Zou me niks verbazen als de Spanjaarden Gabri opeens willen ofzo
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft meer spanjaarden dan Atletico
Ja, maar verder is hij zo fit als een hoentjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:12 schreef BB-boy het volgende:
Is "de tank" geblesseerd?
Pablo, Antonio Lopez, Pernia, Mista, Luis Garcia, Raul Garcia, Reyes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ajax heeft meer spanjaarden dan Atletico
hap.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Pablo, Antonio Lopez, Pernia, Mista, Luis Garcia, Raul Garcia, Reyes.
Ajax: Gabri, Gabri en nog eens Gabri...oh ja...ook nog ene Urzaiz.![]()
Per 10 landskampioenschappen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:38 schreef Cruoninga het volgende:
Zie net dat Ajax twee sterren boven het logo heeft staan. Staan die voor het aantal gewonnen wereldbekers? Ik dacht dat je per Europa Cup 1 een ster kreeg. Bayern München heeft drie sterren op het shirt, maar heeft maar twee keer de wereldbeker gewonnen.
[afbeelding]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldbeker_Voetbal#Winnaars
Maar als zij een ster per gewonnen EC1 zouden hanteren, zouden zij er dus 4 moeten hebben, vaag. Hoe zit dit?
Ben wel benieuwd naar Rommedahl.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:43 schreef BB-boy het volgende:
Rommedahl gaat erin komen. Ik had nog een helft Baki willen zien eigenlijk.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef BobbyHill het volgende:
Iemand die weet wat een potje Stella is?
Dus PSV heeft dit seizoen voor het eerst twee sterren? En Ajax heeft nog één kampioenschap nodig voor een derde.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:39 schreef sjimz het volgende:
In nederland is het 1 ster per 10 kampioenschappen.
In duitsland is dat geloof ik 1 ster per 5 kampioenschappen.
Gangsters.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:06 schreef BB-boy het volgende:
"Give Nijland an offer he can't refuse."
Er zal vast wel een reden achter zittenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:18 schreef Chivu het volgende:
Ik snap die Ten Cate echt totaal niet met z'n Maduro achterin. Flikker toch op Henk, je brengt die jongen helemaal de vernieling in.
ow, dit is dus niet de voorronde wedstrijd voor de CL?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
Het is maar een oefenwedstrijd hoor.
Het is al de 2e oefenwedstrijd die ik heb gezien waarbij Maduro centraal achterin ingebracht wordt, terwijl al heel lang duidelijk is dat Maduro geen verdediger is en als controlerende middenvelder langzaam z'n vorm weer te pakken kreeg. Het lijkt wel alsof 'ie Maduro gewoon eruit wil sodemieteren door 'm zo te misbruiken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:19 schreef BB-boy het volgende:
Het is maar een oefenwedstrijd hoor.
Heb jij Vermaelen zien scoren dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
ow, dit is dus niet de voorronde wedstrijd voor de CL?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |