Dat is een goed teken!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Bovendien hebben de zaakwaarnemers water bij de wijn gedaan, Groningen hoeft dus niet zoveel af te staan aan dat volk.
Eind goed, al goed. Iedereen blijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef venomsnake het volgende:
Ajax heeft 8 miljoen betaald plus daar komen nog bonussen overheen.
Bovendien hebben de zaakwaarnemers water bij de wijn gedaan, Groningen hoeft dus niet zoveel af te staan aan dat volk.
quote:Suárez per direct naar AFC Ajax
FC Groningen heeft met AFC Ajax overeenstemming bereikt over een onmiddellijke overgang van Luis Suárez naar de Amsterdamse club.
Direct nadat de arbitragecommissie van de KNVB een uitspraak heeft gedaan over de zaak die Suárez had aangespannen om zijn contract te ontbinden, heeft Ajax contact opgenomen met FC Groningen. Onderhandelingen hebben zojuist geleid tot een overeenstemming en de transfer van Suárez naar Ajax.
Met de overgang van Suárez is een bedrag van circa acht miljoen euro gemoeid inclusief de afkoop van de solidariteitsbijdrage. Daarnaast heeft FC Groningen de afspraak gemaakt dat Ajax een bonus van maximaal één miljoen euro zal overmaken, afhankelijk van de sportieve resultaten van Ajax in de komende twee seizoenen.
Directeur Hans Nijland in reactie op deze transfer: “Wij denken dat deze afwikkeling voor alle partijen in deze situatie de juiste oplossing is en wensen Luis veel succes bij Ajax en in zijn verdere carričre. Om de transfer tot stand te laten komen heeft het management van Suárez – dat recht heeft op een bepaald percentage van de transfersom – water bij de wijn gedaan.”
http://www.fcgroningen.nl
Tja mij hoor je nu niet maar ben het met je eens. Suarez is goed, maar zoveel..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind het veel te veel geld. Hooguit 5 miljoen, meer is die niet waard.
Gewoon prima gedaan, poot stijf houden en toch een flink bedrag binnenhalen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:03 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij best goed gehandeld van Hans
VI.nlquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
vi.nl nog altijd met een lullige kop: 'Ajax moet Luis Suárez uit zijn hoofd zetten'
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
vi.nl nog altijd met een lullige kop: 'Ajax moet Luis Suárez uit zijn hoofd zetten'
quote:Ajax betaalt Groningen direct ¤ 7,5 miljoen voor de overgang van de speler.
Ik denk iets minder dan de helft.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel van dat geld is nou voor Groningen?
Dan geloof ik toch eerder Ajax ivm de aandelen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens Nijland 8 miljoen + maximaal 1 miljoen extra over 2 jaar met het behalen van sportieve dingetjes./
In die 8 miljoen zal nog 5 ton opleidingsvergoeding zitten voor Nacional.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:38 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dan geloof ik toch eerder Ajax ivm de aandelen.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 19:28 schreef BigFire het volgende:
TOPIC HIJACK! ALLE BOEREN WEG EN ALLE AJACIEDEN NAAR BINNEN!
ja Ajax-hatende Tukkers ookquote:
Dat zal 'ie niet doen, aangezien hij geblesseerd is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Belachelijk. Ik hoop maar dat ie de winnende maakt tegen Praag, dan is het geld eruit.
was dat niet een excuus vanwege de breuk?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:34 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zal 'ie niet doen, aangezien hij geblesseerd is.
Viel mij ook al op. En nog steeds niet gewijzigd.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef mcyodogg het volgende:
4-1-2-1-2 dan maar, ook al hebben we twee rechtsbuitens aangeschaft? Want mag toch hopen dat men in Luis Suarez geen linksbuiten ziet? Ryan Babel was nog meer een linksbuiten, moet je nagaan. Als men hem als linksbuiten gescout heeft, is er veel teveel voor betaald. Maar mocht men hem gehaald hebben als spits in een tweespisten-systeem, dan kan het best weleens wat worden en levert hij binnen twee jaar het dubbele op.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:59 schreef MaxPower het volgende:
Is MONTANA op vakantie? Ben benieuwd naar zijn mening?
quote:Kassa rinkelt voor FC Groningen
Luis Suárez vertrekt toch naar Ajax. FC Groningen heeft met de Amsterdamse club een akkoord bereikt over de transfer. De nationale recordkampioen legt 7.875.000 miljoen euro op tafel voor de Uruguayaan. De clubs zijn bovendien een bonusregeling overeengekomen.
Die kan bij goede prestaties van Ajax in Europees verband voor FC Groningen oplopen tot 1 miljoen euro. Zo krijgt FC Groningen al een bonus als Ajax zich de komende weken via Slavia Praag plaatst voor de groepsfase van de Champions League. En hoe verder de Amsterdammers dit en volgend seizoen komen in het meest prestigieuze Europese clubtoernooi, des te harder gaat de kassa bij FC Groningen rinkelen.
”Bovendien”, zo laat algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen weten, ”heeft Daniël Fonseca, de zaakwaarnemer van Luis Suárez, een gedeelte van de 35 procent die hij contractueel zou ontvangen van de meeropbrengst van de koopprijs laten vallen. Ik zeg niet hoeveel.
FC Groningen weekte Luis Suárez vorig jaar zomer voor 1.585.000 euro los van Nacional Montevideo. Met de jonge voetballer werd een vijfjarig contract overeengekomen. Suárez (20) scoorde het afgelopen seizoen vijftien keer en was de lieveling van de fans.
Aanvankelijk konden FC Groningen en Ajax elkaar niet vinden in de hoogte van de transfervergoeding. FC Groningen wilde 9,5 miljoen euro beuren voor zijn steraanvaller, Ajax wilde niet verder gaan dan 6,5 miljoen euro. Maar gistermiddag kwam de droomtransfer van Luis Suárez toch tot stand. (bron: DvhN)
35% vind ik wel erg veel.quote:”Bovendien”, zo laat algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen weten, ”heeft Daniël Fonseca, de zaakwaarnemer van Luis Suárez, een gedeelte van de 35 procent die hij contractueel zou ontvangen van de meeropbrengst van de koopprijs laten vallen. Ik zeg niet hoeveel.
Waarom dat dan hij is toch geblesseerd?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:56 schreef venomsnake het volgende:
Die kan bij goede prestaties van Ajax in Europees verband voor FC Groningen oplopen tot 1 miljoen euro. Zo krijgt FC Groningen al een bonus als Ajax zich de komende weken via Slavia Praag plaatst voor de groepsfase van de Champions League.
Nee joh, dat was maar een grapje, bedacht door z'n zaakwaarnemerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 13:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Waarom dat dan hij is toch geblesseerd?
quote:
http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63746quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Nog steeds niet gepresenteerd?
Het lijkt wel of Ajax het druk heeft met iets anders...
Je bedoelt dat Groningen geld krijgt als ze presteren?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Madhouse11 het volgende:
Pure competitievervalsing die voorwaarden in het contract!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |