Is het zo'n groot topkantoor geworden zoals je geloof ik van plan was?quote:Op zondag 9 september 2007 12:26 schreef Pool het volgende:
Dank je!Werk is inmiddels al aan de gang, dus ben een echte burger nu.
![]()

Ik PM je wel ff, werk <---> fok! enzo.quote:Op zondag 9 september 2007 12:34 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Is het zo'n groot topkantoor geworden zoals je geloof ik van plan was?

Ich verstehe. Ik hou ook wat sollicitatie-ontwikkelingen achterquote:Op zondag 9 september 2007 12:41 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik PM je wel ff, werk <---> fok! enzo.![]()

Nouja dat verklaart de zaalkeuze...quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Apart, vorig jaar zaten er 35 mensen in een zaal waar er 100 in konden.

Gefeliciteerd Pool!quote:Op zondag 9 september 2007 11:43 schreef Pool het volgende:
Zo dat papiertje is ook weer binnen, cum laude enzo, geen student meer.
Zet mij maar bij de arbeiders.![]()

Volgens mij heb ik jou gespot vandaag.quote:Op maandag 3 september 2007 19:55 schreef Memento-Mori het volgende:
bowlen is leuk![]()
maar eigenlijk is het gewoon een begeleide onderwijsweek he, de werkgroepen beginnen meteen al

quote:Op donderdag 13 september 2007 18:10 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou gespot vandaag.![]()

quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:50 schreef bladibladibla het volgende:
Vanochtend ontdekt: gebouw C heeft een studiezaal...![]()
Dat is toch wel vrij dramatisch als je al 3 jaar op een toch niet zo heel grote campus rondloopt.

ergens in januari /februari, vlak voor je weer moet beginnenquote:Op zondag 16 september 2007 22:53 schreef Marloes het volgende:
Weet iemand wanneer de rooster voor semester 2 ongeveer bekend worden gemaakt/zijn? (UU)

Het is inderdaad 'hardnekkig' volk.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:52 schreef bladibladibla het volgende:
Na een aantal colleges Strafrechtelijke aansprakelijkheid ben ik tot de conclusie gekomen dat zo ongeveer alle mensen die een eierschaalschedel hebben a) verdomd lullig aan hun einde komen en b) familie hebben die maar blijft doorprocederen tot aan de Hoge Raad.

Ah okquote:Op maandag 17 september 2007 14:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ergens in januari /februari, vlak voor je weer moet beginnen

Die samenvattingen zijn vaak echt nogal karig van kwaliteit, ik zou in ieder geval niemand aanraden het op die samenvattingen aan te laten komen. Sterker nog, ik zou iedereen willen adviseren vooral geen geld uit te geven aan de JSVU samenvattingenquote:Op woensdag 19 september 2007 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Gewoon doorlezen en per week je stof gedaan hebben, bij grondslagen werk je eigenlijk steeds verder in op de stof per week, verder de sheets doornemen met aantekeningen, de opdrachten doornemen opnieuw voor de toets (met de juiste antwoorden etc) en je kan idd samenvattingen kopen bij de jsvu.

die heb ik pas in week 40 en wat erg dat dat voor ons lang isquote:Op woensdag 19 september 2007 18:40 schreef Addict89 het volgende:
Ik maak altijd mijn eigen samenvatting, dan leer ik het tegelijkertijd. Als ik gewoon ga lezen dan lees ik te snel en mis ik dingen.
Morgen practicum van IER, dus van 11 tot 5 college.![]()

Hehe, ja ik weet het.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die heb ik pas in week 40 en wat erg dat dat voor ons lang is11-17 valt op zich ontzettend mee

Inderdaad!quote:Op woensdag 19 september 2007 18:43 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die samenvattingen zijn vaak echt nogal karig van kwaliteit, ik zou in ieder geval niemand aanraden het op die samenvattingen aan te laten komen. Sterker nog, ik zou iedereen willen adviseren vooral geen geld uit te geven aan de JSVU samenvattingen.

Met een eierschedel heb je ook een bord voor je kop nodig.quote:Op woensdag 19 september 2007 17:41 schreef bladibladibla het volgende:
Nou, daar heb ik een 'hard hoofd' in...

nee maar telt wel mee voor toets A hequote:Op woensdag 19 september 2007 18:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Hehe, ja ik weet het.Verwend zijn we.
Volgens mij stelt dat practicum trouwens niet zoveel voor.

Yep. Heb zelfinstructie doorgelezen en die oefenopdrachten van WebCT gemaakt. Dus hoop op die 3 of toch tenminste 2 puntenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar telt wel mee voor toets A he

Maar het lijkt me toch eigenlijk een beetje onmogelijk om van alles zelf samenvattingen te maken, dus waar moet je ze dan vandaan halen?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:43 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Die samenvattingen zijn vaak echt nogal karig van kwaliteit, ik zou in ieder geval niemand aanraden het op die samenvattingen aan te laten komen. Sterker nog, ik zou iedereen willen adviseren vooral geen geld uit te geven aan de JSVU samenvattingen.

Je moet tijdens het lezen gelijk markeren. Scheelt heel erg veel als je daarna terugkijkt om het te leren. Dat zijn je samenvattingen.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef Marloes het volgende:
[..]
Maar het lijkt me toch eigenlijk een beetje onmogelijk om van alles zelf samenvattingen te maken, dus waar moet je ze dan vandaan halen?![]()

Of een helmquote:Op woensdag 19 september 2007 19:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Met een eierschedel heb je ook een bord voor je kop nodig.

Of je koopt geen pantoffels voor je man, zodat hij die ook niet perongeluk naar je hoofd kan gooienquote:Op donderdag 20 september 2007 09:19 schreef bladibladibla het volgende:
Ik markeer altijd tijdens het lezen en nadat ik colleges voor een bepaald vak heb gevolgd maak ik een uitwerking van dat college, aangevuld met samenvattingen van de jruisprudentie en samenvattingen van stukken uit de literatuur. Kost wat tijd, maar scheelt veel werk vlak voor het tentamen en je bent intensief met de stof bezig zodat het beter blijft hangen.
[..]
Of een helm

quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef Leonoor het volgende:
Of je koopt geen pantoffels voor je man, zodat hij die ook niet perongeluk naar je hoofd kan gooien

Knap dat je het weer gaat proberen. Succesquote:Op zondag 23 september 2007 14:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Mag ik erbij bij Leiden?

Dat heb ik nu ook gedaan. Met de juiste antwoorden en uitleg van de docent erbij, is de tekst vaak opeens wel te begrijpen. Lastige is dat je dan nooit weet of je uiteindelijk zelf op de goede antwoorden was gekomen.quote:Op maandag 24 september 2007 00:22 schreef Sessy het volgende:
Nou ik ben er nooit uit geweest en ik heb er ook moeite mee. Je krijgt ook gewoon een gigantische lading text, en niet alles is even begrijpelijk.
Ik merk dat ik wel slordiger wordt naarmate de studie vordert. Vroeger, als iets niet lukte, ging ik er heel lang over zitten nadenken, tobben, het toch proberen te maken, bezorgde ik mezelf heel veel stress. Nu heb ik zo iets van, ik wacht de werkgroep wel af.

Waarschijnlijk verwachten de docenten niet dat je er zelf echt uit komt, anders hadden ze geen werkgroepen aangeboden. Ik dacht eerst dat ik ook alles zelf meteen moest begrijpen, maar college's zijn er niet voor niks en je zit daar tenslotte om te lerenquote:Op maandag 24 september 2007 09:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat heb ik nu ook gedaan. Met de juiste antwoorden en uitleg van de docent erbij, is de tekst vaak opeens wel te begrijpen. Lastige is dat je dan nooit weet of je uiteindelijk zelf op de goede antwoorden was gekomen.

Wij zijn te hard aan het studerenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:45 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Er gebeurt niet veel meer in dit topic tegenwoordig![]()

gegaste uien!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:49 schreef Captain_Redbeard het volgende:
welk arrest?
[afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |