Zou goed kunnen. Stadion was ook snel leeg want Moose gooide niet goed en Tigers wonnen ruim. Ben ik er een keer verliezen ze. Beetje jammerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met de prestaties van de Tigers drie jaar geleden.
2004 Tigers: 72 W - 90 L .444quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Stadion was ook snel leeg want Moose gooide niet goed en Tigers wonnen ruim. Ben ik er een keer verliezen ze. Beetje jammer
Nou popolon! Goede reden om weer eens naar Detroit te rijden bij een eventuele volgende wedstrijd waar hij mag pitchen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 03:40 schreef maril het volgende:
Bij de hoofdmacht van Detroit Tigers neemt Jurrjens de plaats in van Kenny Rogers, één van de vier geblesseerde werpers binnen het team. Hierdoor krijgt de Nederlandse international de kans om morgenavond zijn debuut te maken in de Major League.
Ik moet eerst een nieuw machinegeweer op m'n suv monteren anders durf ik niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:43 schreef maartena het volgende:
[..]
Nou popolon! Goede reden om weer eens naar Detroit te rijden bij een eventuele volgende wedstrijd waar hij mag pitchen!
Niet klagen joh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 04:03 schreef maartena het volgende:
Helaas spelen de Angels morgen TWEE wedstrijden, beide tegen de Red Sox in Boston. Vervelend, want zij hebben een dag rust, en de Angels moeten vanavond nog vliegen. Dat wordt dus een zware dobber.
Kan leuk worden, 1-1 in de series nu.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:40 schreef maril het volgende:
Vanavond op NSAN Detroit tegen de Yankees.
Beidequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Kan leuk worden, 1-1 in de series nu.
En Detroit moet winnen natuurlijk, Rodriguez, de enige echte beste catcher uit de MLB, doet ook weer mee dus heb je wat om naar te kijken ipv alleen maar naar Jeter.
Gagne is toch wel een van de trade blunders tot nu toe.Wat doet 'ie het slecht zeg!quote:
Die twee hebben een schitterende charisme.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:56 schreef popolon het volgende:
Dacht ik al.
Toch vreemd dat er nog steeds zo weinig mensen met NASN zijn.Voor dat geld kun je het toch niet laten?
Ja, en zo blijven de Angels 3 games boven de Mariners staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef Colplay het volgende:
De tweede winnen de Angels wel, vooral omdat Gagne voor de Red Sox weer drie runs opgeeft. ERA van Gagne sinds hij naar Boston is gekomen is 15.00.
Naast die eenmalige kosten van 90,- vind ik het eigenlijk geen geld voor een goed sportkanaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Die twee hebben een schitterende charisme.![]()
voordat je NSAN hebt moet je een decordertje kopen van ongeveer 90euro, ik heb hem voor 30 euro(was reclamestuntje) en dan kun je tegenwoordig zelfs kiezen voor sportblok van 3,95 per maand waar je al die sportzenders(ESPN classic, NASN eurosport 2 en Sailing , motorsport), krijgt, ik heb de hel mikmak (op sport 1 en film 1 na), voor zo,n 9 euries, maar goed op die decorder na kun je dus beslissen om alleen die sportkanalen te nemen(uitgezonderd sport 1)
dan is het 3,95 bij @home.maar misschien dat die andere kabellaars het ook zo doen.
Meestal hebben ze de decoder goedkoper vw reclame, buiten dat is je tvbeeld daardoor scherper en mooier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Naast die eenmalige kosten van 90,- vind ik het eigenlijk geen geld voor een goed sportkanaal.
Ik heb ook zo'n 'kastje', voor HDTV o.a. en nog wat filmkanalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
Meestal hebben ze de decoder goedkoper vw reclame, buiten dat is je tvbeeld daardoor scherper en mooier.
Ik heb er weer een favo bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef popolon het volgende:
Eerste MLB hit van de twintigjarige rookie Maybin.
Op een oude fiets moet hij het lerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:03 schreef popolon het volgende:
Hij is wel wat jong voor jou.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef popolon het volgende:
Is Clemens niet meer wat voor jou?
1-1 nu.
Leyland, de manager, ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef maril het volgende:
Yes homerus Maybin, Popo ik zie gewoon wanneer iemand goed is
It's a teenager.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:24 schreef maril het volgende:
A gossie hij heeft een beugelt zijn geloof ik moederlijke gevoelens LOL
![]()
Johquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:27 schreef popolon het volgende:
[..]
En voor de rest ben ik het met mitt eens.
No Yankees allowed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Phoolie het volgende:
Let's go Yankees!
Het is ook prachtig kanaal, en een nobrainer voor een sportfan als mezelf. MLB, NFL, college hoops prachtig allemaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Naast die eenmalige kosten van 90,- vind ik het eigenlijk geen geld voor een goed sportkanaal.
Okee, niet gelezen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef Phoolie het volgende:
Daar doelde ik ook op met een eerdere post Jeroen.
Ik heb NASN nu ook al een tijd via TVHome, en irriteer me al vanaf het begin aan die bumper met die klote herrie erbij.
Zo was het niet bedoeld hoor, meer dat ik het met je eens was.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Okee, niet gelezen.
PTI vind ik een leuk programma, dat keek ik al een tijdje voordat het op NASN was. Around the horn vind ik een beetje te slap eerlijk gezegd.
ATH is me te druk, PTI is net mooi. Bovendien trek ik die Tony Reali heel matig.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Around The Horn is wat minder idd. Maar kijk het wel regelmatig daar het vaak voor PTI wordt uitgezonden. Beide programma's hebben ook vaak dezelfde onderwerpen, wat ook weer logisch is![]()
En nog maar 2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:34 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, en zo blijven de Angels 3 games boven de Mariners staan.
Ja, gisteren staan we met 5-0 voor.... ga ik in de 5e inning even bij mijn schoonmoeder langs voor e.e.a., op de terugweg zet ik de radio aan.... staat het ineens 10-5 voor Boston in de bottom of the 8th....quote:
Lionsquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:46 schreef popolon het volgende:
The Tigers suck again.
Bleh, bring on NFL, dit is ook niets zo.
En de 3 die thuis zijn, zijn tegen de Angels.quote:Op maandag 20 augustus 2007 01:06 schreef fanneke het volgende:
Mariners 'sweepen' de White Sox. Vandaag 11-5.
Van de komende 20 wedstrijden zijn er liefst 17 'on the road'. Kijken hoe we daar uitkomen.
Een van de beste inderdaad, en pas 28. Hij was nogal teleurgesteld over de gang van zaken bij Minnesota, dus het zou zomaar kunnen dat hij na 2008 gaat vertrekken. Ondanks z'n prijskaartje meteen halen, want een garantie voor zulk goede pitching vind je niet.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:43 schreef fanneke het volgende:
Johan Santana gooit in 8 innings liefst 17 K's en krijgt slechts 2 hits tegen (geen runs).
Wat een geweldige pitcher is dat toch.
Lions gaan verassen.quote:
Inderdaad, absoluut een geweldenaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:43 schreef fanneke het volgende:
Johan Santana gooit in 8 innings liefst 17 K's en krijgt slechts 2 hits tegen (geen runs).
Wat een geweldige pitcher is dat toch.
Jammer ik geef dus niet om NFL , maar ik gun jullie, jullie pleziertje.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Phoolie het volgende:
[..]
Inderdaad, absoluut een geweldenaar.
Vanavond Cardinals - Cubs op NASN en dan vannacht NFL![]()
Saunders stond lekker te werpen inderdaad. Toch jammer dat Scott Shields een run liet lopen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:28 schreef mitt het volgende:
En de Angels doen het prima met 2 gewonnen wedstrijden op Fenway Park (Saunders was echt geweldig). Nu in ieder geval niet gesweept worden door de Yankees, en dan gaat het de goede kant op. Mariners blijven toch wel sterk dichtbij
Als je een keertje kijkt (zondagavond 19.00 vanaf 2 sept begint het echte season):quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef Phoolie het volgende:
NFLvolg ik niet heel intensief, maar wel leuk om zo eens een keer te kijken. Leuk dat je dat vanuit Nederland zo toch nog live kunt volgen
NHL vind ik trouwens weinig aan Maarten. Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk. Ik kan die puck ook nooit volgen![]()
Little League World Series wordt trouwens ook door NASN uitgezonden vanaf woensdag geloof ik, de halve finales en dan zaterdag de finale.
Jurrjens heeft idd een puike partij geworpen.Ik was echt onder de indruk!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 02:38 schreef popolon het volgende:
Nederlander Jurrjens verlaat het veld in de 7e met maar 1 run tegen.
Here comes Zumayaaaaaaa. Daar is 'ie eindelijk weer.
En New York zette zijn 3e pitcher al in in de 3e inning.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 05:40 schreef Jasza het volgende:
Wat een wedstrijd Angels-Yankees, van de slagmensen dan hehe, geweldig, 12-5 na 3 innings![]()
Geniaal, maar wel slapen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |