quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef popolon het volgende:[..]
Naast die eenmalige kosten van 90,- vind ik het eigenlijk geen geld voor een goed sportkanaal.
Het is ook prachtig kanaal, en een nobrainer voor een sportfan als mezelf. MLB, NFL, college hoops prachtig allemaal.
Maar het is niet allemaal weelde. De livewedstrijden zijn uiteraard veelal 's nachts. En ze gooien er de hele tijd dezelfde bumper in, op het moment dat de US naar de reclame gaat. Die bumpers hebben een erg hoog volume, en je zit steeds naar dezelfde Reebok en NCAA reclames te kijken.
Nu verbeterd dat wel, ze hebben inmiddels al meerdere reclames en af en toe gooien ze er een quizje doorheen. NBA kijk ik vaak via internet en dat zijn gewoon streams zonder geknip (dus met originele reclames) en dat is een stuk beter te pruimen.
Daarbij wordt niets ingeleid, dus voor
modale sportliefhebbers is het minder aantrekkelijk. Mijn pa bijvoorbeeld kijkt vaak Sport1 maar praktisch nooit NASN (en dat ligt niet alleen aan het voetbal).