Die twee hebben een schitterende charisme.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:56 schreef popolon het volgende:
Dacht ik al.
Toch vreemd dat er nog steeds zo weinig mensen met NASN zijn.Voor dat geld kun je het toch niet laten?
Ja, en zo blijven de Angels 3 games boven de Mariners staan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:36 schreef Colplay het volgende:
De tweede winnen de Angels wel, vooral omdat Gagne voor de Red Sox weer drie runs opgeeft. ERA van Gagne sinds hij naar Boston is gekomen is 15.00.
Naast die eenmalige kosten van 90,- vind ik het eigenlijk geen geld voor een goed sportkanaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:40 schreef maril het volgende:
[..]
Die twee hebben een schitterende charisme.![]()
voordat je NSAN hebt moet je een decordertje kopen van ongeveer 90euro, ik heb hem voor 30 euro(was reclamestuntje) en dan kun je tegenwoordig zelfs kiezen voor sportblok van 3,95 per maand waar je al die sportzenders(ESPN classic, NASN eurosport 2 en Sailing , motorsport), krijgt, ik heb de hel mikmak (op sport 1 en film 1 na), voor zo,n 9 euries, maar goed op die decorder na kun je dus beslissen om alleen die sportkanalen te nemen(uitgezonderd sport 1)
dan is het 3,95 bij @home.maar misschien dat die andere kabellaars het ook zo doen.
Meestal hebben ze de decoder goedkoper vw reclame, buiten dat is je tvbeeld daardoor scherper en mooier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Naast die eenmalige kosten van 90,- vind ik het eigenlijk geen geld voor een goed sportkanaal.
Ik heb ook zo'n 'kastje', voor HDTV o.a. en nog wat filmkanalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:27 schreef maril het volgende:
[..]
Meestal hebben ze de decoder goedkoper vw reclame, buiten dat is je tvbeeld daardoor scherper en mooier.
Ik heb er weer een favo bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:38 schreef popolon het volgende:
Eerste MLB hit van de twintigjarige rookie Maybin.
Op een oude fiets moet hij het lerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:03 schreef popolon het volgende:
Hij is wel wat jong voor jou.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef popolon het volgende:
Is Clemens niet meer wat voor jou?
1-1 nu.
Leyland, de manager, ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:21 schreef maril het volgende:
Yes homerus Maybin, Popo ik zie gewoon wanneer iemand goed is
It's a teenager.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:24 schreef maril het volgende:
A gossie hij heeft een beugelt zijn geloof ik moederlijke gevoelens LOL
![]()
Johquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:27 schreef popolon het volgende:
[..]
En voor de rest ben ik het met mitt eens.
No Yankees allowed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:50 schreef Phoolie het volgende:
Let's go Yankees!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |