Dankquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:51 schreef sigme het volgende:
Schoolslag, zwemmen met droog haar.
Het pleziert me je te plezierenquote:
Nee, het sprokkelen van punten heeft zo'n vlucht genomen dat ik binnen afzienbare tijd m'n deur mag versieren met drs.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Het pleziert me je te plezieren.
Hoe vergaat het je, tegenwoordig? Blijf je ook na déze grote zomervakantie eeuwige student?
Wat een spuugelijke voorstelling.quote:het sprokkelen van punten heeft zo'n vlucht genomen
Ah, en toen ben je maar gestopt met school?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Zwemmen met droog haar is dat niet van Van Kooten? Net als schoolslag trouwens?
Heb ik in 3 VWO nog een enorm verslag over moeten schrijven.
Eh ja, en ik aan een post elders, onder de naam kloontje?quote:
Ga je nu Civ uitspelen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef Monidique het volgende:
Heil... de wlan-kaart aan de praat gekregen in Ubuntu...
Ik zat even ondergedoken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef sigme het volgende:
He Nighth4wk, waar heb jij zo lang gezeten?
Kloontje is nog steeds 5 jaar, wel vreemd.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh ja, en ik aan een post elders, onder de naam kloontje?
Jaja, echt, wat er toch allemaal aan bagger in mijn geheugen blijft hangen.. Eeuwig sund, dat zou ook allemaal mooie nuttige rijke kennis hebben kunnen zijn..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Eh ja, en ik aan een post elders, onder de naam kloontje?
Oh ja, dat had ik toen wel gezien. Zo langquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:18 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Ik zat even ondergedoken.( Banmeldtopic - Wie ban je nu? deel XXVIII [oude stijl] )
Ik bedoelde het letterlijk; zie hierboven.quote:[..]
Kloontje is nog steeds 5 jaar, wel vreemd.
Die van mij heeft iig een kleurtje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja, echt, wat er toch allemaal aan bagger in mijn geheugen blijft hangen.. Eeuwig sund, dat zou ook allemaal mooie nuttige rijke kennis hebben kunnen zijn..
[[url=http://discussie.30.forumer.com/html/emoticons/discussie/moon.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |