Een zwart shirt met een vraagteken in het midden, ik vind het maar niksquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:52 schreef DRD het volgende:
[..]
http://knvbshop.nl/shop/product.asp?s=C7013D019DC64DFAABE10C9453603C96&pid=6370
Wat de FUCK?quote:Nike heeft tijdens het ontwerp van dit shirt haar inspiratie gehaald uit de Amsterdamse grachten, de Rotterdamse kubuswoningen en het waterrijke landschap.
Alles wat op '88 lijkt is prima.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb geen idee hoe ze weilanden en grachten in een shirt willen verwerken, maar die kubussen kan wellicht iets '88 worden.
quote:Iedereen die het shirt bij ons in de voorverkoop bestelt ontvangt een gratis bijpassende Nederland muts ter waarde van ¤14,95
raar kraagje...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuw Italie uitshirt.
De vorige editie van Mexico was al van adidas, maar als je het shirt van het wk 2006 bedoeld dan was Nike daar de fabrikant van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:05 schreef Erasmusch het volgende:
Van welk merk was die vorige Mexico? Met zon adelaar/inca-shizzle erin gedrukt
Boeit me ook niet, alleen de KNVB loopt het allemaal zo "spannend" te maken, die zullen niet blij zijn als hun verrassing meteen overal op internet staat......quote:
zo maar even kijken danquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:01 schreef DRD het volgende:
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1821536.ece
Denk niet dat de KNVB er blij mee is als ze het echt na 24.00(0.00??) bekend gaan maken.
quote:Nieuw uittenue voor Oranje
HILVERSUM - Het Nederlands elftal speelt in de eerstvolgende uitwedstrijd tegen Wit-Rusland, op 21 november in Minsk, in een nieuwe outfit. Het uittenue combineert een lichtblauw shirt met donkerblauw broekje en witte sokken.
Voor het eerst is gekozen voor de kleur nassaublauw, een kleur die nauw verbonden is met het Koninklijk Huis. De drie kleuren van de nationale vlag - rood, wit en blauw - lopen als dunne strepen over de borst.
De eerste regels van het Wilhelmus zijn subtiel in het shirt verwerkt. Aan de binnenzijde van de kraag staat in kleine letters: ,,Wilhelmus van Nassouwe, ben ik, van Duitsen bloed, den Vaderland getrouwe, blijf ik tot in den dood.''
Het Nederlands elftal zal het nieuwe tenue de komende twee jaar tijdens uitwedstrijden dragen. Het nieuwe thuistenue wordt volgend jaar gepresenteerd.
quote:Oranje presenteert lichtblauwblauw uitshirt
ROTTERDAM - Oranje is een begrip. Maar soms is Oranje niet oranje. Zoals volgende week tegen Wit-Rusland.
Fotomontage van Nike met Ruud van Nistelrooy in het nieuwe lichtblauwe uitshirt van Oranje.
Het Nederlands elftal speelt dan in het nieuwe uittenue, door het merk Nike ontworpen voor het EK: nassaublauw shirt, koningsblauwe broek en witte sokken. Het past in een traditie: Oranje& uittenue is meestal wit of blauw.
Hymne verwerkt in kraag
Voor internationals die het volkslied maar niet leren: in de kraag van het nieuwe uitshirt van Oranje staan de eerste vier regels van de hymne verwerkt. Het nieuwe tenue in nassaublauw, door leverancier Nike voor de komende twee jaren ontwikkeld, vervangt het huidige witte tricot met de dikke diagonale rood-wit-blauwe band.
De kleuren van de vlag komen nu als dunne strepen terug op de borst. De broek is donkerblauw. Het Nederlands elftal debuteert volgende week in het uitduel bij Wit-Rusland in deze outfit. Kledingsponsor Nike presenteert begin volgend jaar het nieuwe thuistenue van Oranje.
En waar zien we dat precies terug in het shirtquote:Nike heeft tijdens het ontwerp van dit shirt haar inspiratie gehaald uit de Amsterdamse grachten, de Rotterdamse kubuswoningen en het waterrijke landschap.
Dat blauwe zal het water dan wel zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waar zien we dat precies terug in het shirt
Die ontwerper is vroegtijdig ontslagen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waar zien we dat precies terug in het shirt
Die afbeeldingen zijn uiteraard bestemd voor advertenties.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:49 schreef TC03 het volgende:
Vraag me af of het tegenwoordig verboden is om normale foto's te maken, in plaats van deze foto's die meer lijken op computerplaatjes.
Het is een complot!quote:Op woensdag 14 november 2007 01:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[
Eigenlijk hetzelfde als bij Ajax , alleen is de kleurencombi dan andersom.
Neej man! Subtiel houden zulke dingen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:40 schreef tha_dark het volgende:
En de vlag had wel iets groter gemogen.
Die combinatie is natuurlijk oerlelijk. Vorig seizoen in de klassieker speelden ze ook al in andere broekjes, toen rood.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:09 schreef vitessezuid113 het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk hetzelfde als bij Ajax , alleen is de kleurencombi dan andersom.
Dan zal je het daar ook niet zo mooi vinden![]()
Ik zelf persoonlijk vind het idd iets minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |