quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:32 schreef qonmann het volgende:
platje ?
Hoi ER !quote:
Zo heet het instrument, maar ala, ik keur het goed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef qonmann het volgende:
beiaard ?
Een van de sterkste jonge spelers ter wereld op dit momentquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:11 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Noorwegen ?
Hij is van 1990 en loopt alweer een 5 of 6 jaar mee in de internationale schaakwereld.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef ElizabethR het volgende:
Jonge speler?? Ik dacht dat schakers allemaal verzuurde ouwe mannetjes waren die naar een 14-dagen onderbroek en bibliotheek ruiken??
Welke film?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:15 schreef ElizabethR het volgende:
Jonge speler?? Ik dacht dat schakers allemaal verzuurde ouwe mannetjes waren die naar een 14-dagen onderbroek en bibliotheek ruiken??
Eigenlijk heet hij opvallend genoeg Harry Potter and the Sorcerer's Stone in het Engels volgens imdb. Maar ik reken dit goed omdat ik snel weg moet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:24 schreef Asap het volgende:
Harry potter, philosopher's stone
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Bokasa?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:32 schreef qonmann het volgende:
Amin
zo had ik het plaatje zelf genoemd. ik schat de gemiddelde user hier hoger in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:32 schreef qonmann het volgende:
Niemand die Chess intikte, de naam van het plaatje![]()
terechtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:37 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
zo had ik het plaatje zelf genoemd. ik schat de gemiddelde user hier hoger in.
Heel goed, net als het bekende ned. warenhuis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:40 schreef SaskiaR het volgende:
bijenkorven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |