Nu doe je het zelf ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Van mij mogen de FOkkers die zulke dingen zeggen met hun caravan in het water vallen![]()
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Op het Frontpage stond er een bericht over een ingestorte brug in Amerika. En je zag gelijk de klote Fokkers reageren met grapjes over een brug ofzo, terwijl er best veel mensen zijn gestorven. Je kan wel grapjes maken over dingen, maar over zulke dingen moet je geen grapjes maken. Het kan net zo goed hier gebeuren, en dan is het opeens wel erg enzo. Van mij mogen de FOkkers die zulke dingen zeggen met hun caravan in het water vallen![]()
Klacht: Achterlijke Fokkers
hoger dan die brug in ieder gevalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..
Ja het is wel duidelijk dat je Amerika hoog in het vaandel heb staan
hahahahahahquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hoger dan die brug in ieder geval.
Dat meen je niet!!.... ik zat me serieus net hetzelfde af te vragen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef Gripper het volgende:
Wie schudt daar zo aangenaam met haar heupen gekke rekkie?
Wie dat in je usericon?? Shakira?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef Rekkie het volgende:
Wie dit leest is GEK!!
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef Gripper het volgende:
Wie schudt daar zo aangenaam met haar heupen gekke rekkie?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!.... ik zat me serieus net hetzelfde af te vragen...
ik dacht shakira
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Wie dat in je usericon?? Shakira?
Gebruik je in het dagelijksleven ook zovaak het woord achterlijk??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.
Ach huilie moet je eens in het gemiddelde moslimbash topic kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.
Da's 63 gram in totaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef BereNDD het volgende:
3 zielen..
trouwens.. ik heb tenminste foto's gepost..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat was wel een vette film trouwens..quote:
Nou dan pas je precies in de het merendeel van de populatie van fok die je al in de titel aangeeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Lol wat jij wil te lelijk voor woorden, wat heeft het met dit topic te maken dan?
Nee jij bent lekker in je reacties..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef BonJovi het volgende:
Sukkel het gaat om het feit dat mensen zulke reacties geven op zoiets ergs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Amerikaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Welke? "Achterlijke" en "mongolen" of "Fokkers" en "Achterlijke mongolen"?quote:
Kortzichtig, of heb je bewijs ? ik denk dat de TS het ook vervelend zou vinden als er een brug in Afrika zou zijn ingestort oidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zegt de grootste achterlijke mongool op Fok!
Als het niet over een brug in Amerika had gegaan maar over een brug in Afrika had hij er niet om gemaald.
that's my point..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zegt de grootste achterlijke mongool op Fok!
Als het niet over een brug in Amerika had gegaan maar over een brug in Afrika had hij er niet om gemaald.
De post historie van onze eigen George W spreekt voor zich.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:04 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Kortzichtig, of heb je bewijs ? ik denk dat de TS het ook vervelend zou vinden als er een brug in Afrika zou zijn ingestort oid
Rest van de klacht overbodigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Op het Frontpage...
Hmm daar kan ik niet over praten, misschien vind hij dat dan minder erg. Maar dan nog vind ik dat we met eerbied over de slachtoffers van de brug moeten praten, netzoals dat dat zou moeten als het in Afrika gebeurde. Alle mensen levens zijn immers gelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De post historie van onze eigen George W spreekt voor zich.
Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar ik gok dat ik gelijk heb.
Ik heb geen topics van TS gezien over de reacties op de Frontpage bij andere ernstige gebeurtenissen buiten de US.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:04 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Kortzichtig, of heb je bewijs ? ik denk dat de TS het ook vervelend zou vinden als er een brug in Afrika zou zijn ingestort oid
Dus omdat hij daar niet over klaagt mag hij hier ook niet over klagenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen topics van TS gezien over de reacties op de Frontpage bij andere ernstige gebeurtenissen buiten de US.
Ik wens niet betuttelend en badinerend teoegesproken te worden door zo'n iemand. Als hij nou consequent was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik niet over praten, misschien vind hij dat dan minder erg. Maar dan nog vind ik dat we met eerbied over de slachtoffers van de brug moeten praten, netzoals dat dat zou moeten als het in Afrika gebeurde. Alle mensen levens zijn immers gelijk![]()
Dat zeg ik niet. Ik geef alleen reactie op jouw post.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Dus omdat hij daar niet over klaagt mag hij hier ook niet over klagen![]()
Gast.. ga huilen man...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:19 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Dus omdat hij daar niet over klaagt mag hij hier ook niet over klagen![]()
Dat kan niet meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:29 schreef ELdudeness het volgende:
Gast spring van de dichtstbijzijnde brug af ofzo.
ah gossiequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Gast.. ga huilen man...
Het is gewoon analprobe cumshot fuckface gay-USA-lover
Ik hoop dat je moeder sterft aan beenmergkankerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
mja iemand nog grappen over kanker, of is dat ineens taboe >?
Sommige mensen zijn gewoon zo gauw aangebrandquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Heb maar even de berichten gelezen. TS stelt zich aan. Wat moeten we dan? Depressief voor ons uit lopen kijken? Hoeveel grappen zijn er gemaakt over Enschede en de brand in Volendam, de aanslag op het WTC en ga zo maar door? Zulke dingen horen er nu eenmaal bij. Het is allemaal erg wat er is gebeurt, maar door een beetje triest voor je uit te kijken worden die mensen echt niet levend en gaat die brug ook niet weer rechtop staan.
Ondertussen loopt TS ook mongolen te beledigen, daar kan ik dan ook wel een topic over aanmaken![]()
weet je zeker dat ze benen heeft dan ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik hoop dat je moeder sterft aan beenmergkanker![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef MetalSonic het volgende:
Hm ja heeft wel gelijk veel mongolen op fok enzo, blind USA gebash etc
Ik ben ook Pro USA , als in 2 USA vlaggen en ik koop met veel plezier USA merk kleding dus jaquote:
Jij komt ook alleen maar om ruzie te maken, hoevel lompe reacties heb ik wel niet van jou gezien op de FP bij o.a columns , huilieeeequote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Weet je wat pas echt kansloos is: mensen die lopen te klagen over de FP.
Bemoei je met je eigen zaken en blijf lekker op je eigen deel van Fok! als het je niet aanstaat.
Ai ok dan echt chillquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik ben ook Pro USA , als in 2 USA vlaggen en ik koop met veel plezier USA merk kleding dus ja![]()
![]()
Exact.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:33 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Jij komt ook alleen maar om ruzie te maken, hoevel lompe reacties heb ik wel niet van jou gezien op de FP bij o.a columns ,
Nee, de huilies zijn mijn slachtoffers, zoals jij op dit moment.quote:huilieeee![]()
Ja wat heeft het hiermee te maken dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:35 schreef justmattie het volgende:
TS jij bent toch die gozert met zn 2 diamanten oorbelletjes
Nou en of, ben je ook al in New York geweest ? Sinds mijn bezoek aan NY ben ik helemaal Pro USA geworden. Sinds die tijd dus 2 vlaggen gehaald, verder een USA dekbed overtrek en op school nog wat PRO USA aanval in Irak presentaties.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:36 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ai ok dan echt chillmet jou kan ik praten
Jij bent hier de domme oliebol, het zal je familie maar zijn of een vriend ofzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef ShaoliN het volgende:
Het is niet ons probleem dat cynisme je vreemd is domme tering yank.
Ik heb geen rednecks in mijn familie of vriendenkring.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jij bent hier de domme oliebol, het zal je familie maar zijn of een vriend ofzo.
idd, maarja sommige kunnen zich niet echt inleven in anderen enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:39 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jij bent hier de domme oliebol, het zal je familie maar zijn of een vriend ofzo.
niksquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja wat heeft het hiermee te maken dan?
nope die zouden je uit de familie ontdoen met je trieste bling bling onder titelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb geen rednecks in mijn familie of vriendenkring.
Ja precies, mensen hebben er geen idee van. Maar de meeste Fokkers komen niet eens buiten De Camping of Spanje ofzo dus ze weten het toch nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Nou en of, ben je ook al in New York geweest ? Sinds mijn bezoek aan NY ben ik helemaal Pro USA geworden. Sinds die tijd dus 2 vlaggen gehaald, verder een USA dekbed overtrek en op school nog wat PRO USA aanval in Irak presentaties.
Kijk meesten gaan dan weer dom doen enzo, maar ik heb daar schijt aan het is mijn mening en daar kom ik voor uit. Ik heb nu geen zin erin om uit te leggen waarom we achter Amerika moeten staan enzo maar dat komt binnenkort wel weer
![]()
Maar los hiervan moet ik zeggen dat het me echt voor elk land kut lijkt als een brug instort , vreselijke manier om om te komen![]()
Plaatje van een rapper.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:42 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
nope die zouden je uit de familie ontdoen met je trieste bling bling onder titelen het plaatje van een rapper. Vraag me sowiso af wat je in deze topic doet
![]()
True, goed dat je 't weer even vermeld. 24 / 7 achter de pc en dan een enkele keer naar Salou ofzo, en dan op een Nederlandse campingquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, mensen hebben er geen idee van. Maar de meeste Fokkers komen niet eens buiten De Camping of Spanje ofzo dus ze weten het toch niet. Maar ja ik moet ook vaak discusseren met die mensen, ik werkte ook voor een Amerikaans bedrijf dus ik weet hoe de Amerikanen zijn enzo
Sukkel, misschien iemand die daar is voor zijn werk of iemand die daar op vakantie is.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb geen rednecks in mijn familie of vriendenkring.
Ja precies, en ze zeggen ook dat ze zo onvriendelijk zijn maar ik werkte liever met hun dan die Nederlandse zuurpruimenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:44 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
True, goed dat je 't weer even vermeld. 24 / 7 achter de pc en dan een enkele keer naar Salou ofzo, en dan op een Nederlandse camping. Enfin Amerikanen zijn erg leuk enzo, heb zelf ook een presentatie gegeven voor Sun Microsystems als een project voor school en gewoon goede samenwerking etc
![]()
Das nog zo'n vooroordeel dat complete onzin is, dat alle vrouwen daar en veel mensen in 't algemeen te dik zijn. Ook naar verhouding misschien meer dikke mensen, maar op straat is dat niet te zien. Ken genoeg kennissen die er ook zijn geweest en het juist opviel dat veel Amerikanen juist sportief waren, veel joggen en sporten enzo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, en ze zeggen ook dat ze zo onvriendelijk zijn maar ik werkte liever met hun dan die Nederlandse zuurpruimen. Verder zijn de vrouwen daar ook wel mooi, ze denken dat iedereen daar dik is ofzo. En de dames zijn veel spontaner en vriendelijker
Ja, en misschien zijn er vandaag ook wel een paar Afrikaantjes overleden door Armoe. Een paar Aziaten aan vogelgriep. Hey wie weet heeft je buurman zich wel te pletter gereden in de spits. Misschien moet je maar een aantal stille tochten gaan organiseren. Vuige stinkhippie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:45 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Sukkel, misschien iemand die daar is voor zijn werk of iemand die daar op vakantie is.
met je kanslose avatar als rapper look a like , gast wat doe je hier. Je weet niet eens waar je over praat. En als je nu pro USA bent ben je alles behalve hippie, pro USA betekent atm ook dat je achter de militaire strategie staat. Enfin dat ik hier nog op ingaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:50 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, en misschien zijn er vandaag ook wel een paar Afrikaantjes overleden door Armoe. Een paar Aziaten aan vogelgriep. Hey wie weet heeft je buurman zich wel te pletter gereden in de spits. Misschien moet je maar een aantal stille tochten gaan organiseren. Vuige stinkhippie.
Ja ik heb nog wel een leuke herrinering met een Amerikaanse, ik zat met haar zus in een hottub was wel relax. Daarna alleen met haar gaan zwemmen enzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:49 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Das nog zo'n vooroordeel dat complete onzin is, dat alle vrouwen daar en veel mensen in 't algemeen te dik zijn. Ook naar verhouding misschien meer dikke mensen, maar op straat is dat niet te zien. Ken genoeg kennissen die er ook zijn geweest en het juist opviel dat veel Amerikanen juist sportief waren, veel joggen en sporten enzo.
En ik had nog 2 msn addressen van 2 chicks, niet dat dat nog wat geworden is , maar de meiden zijn ook hot en erg ambitieus en tenminste niet zo feministisch als hier in NL![]()
Knul, als je geen benul hebt wat er in mijn avatar staat, kun er beter ook niet over beginnen. Het maakt de rest van je betoog een beetje knullig. Wannabe rapper.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:53 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
met je kanslose avatar als rapper look a like , gast wat doe je hier. Je weet niet eens waar je over praat. En als je nu pro USA bent ben je alles behalve hippie, pro USA betekent atm ook dat je achter de militaire strategie staat. Enfin dat ik hier nog op inga.
Btw als straks familie of vrienden van je doodgaan en jij erom huilt dan ga ik ook zeggen "ach in Afrika zijn nu ook mensen omgekomen " damn je probeert te bashen maar doe 't dan goed want wat er nu uitkomt is echt slap gelul![]()
kwa looks wel, en dat jij alleen je eigen avatar verdedigd zegt ook genoeg, verder kan je niks verdedigenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:57 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Knul, als je geen benul hebt wat er in mijn avatar staat, kun er beter ook niet over beginnen. Het maakt de rest van je betoog een beetje knullig. Wannabe rapper.![]()
![]()
Als ik mijn opleiding International Management afheb gemaakt en dan nog m'n master heb ga ik zeker naar de USAquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:59 schreef Duvel86 het volgende:
Hebben de pro-amerika-people geen plannen om er te gaan wonen?
Mja volgens mij ben je in Nederland zelf ook nooit verder dan de randstad gekomen want dat hangt compleet van de regio af. Net als dat het in ook al in regio's in Amerika kan verschillen. New York volk is weer heel anders dan bijvoorbeeld mensen uit de kleine dorpjes.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:46 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja precies, en ze zeggen ook dat ze zo onvriendelijk zijn maar ik werkte liever met hun dan die Nederlandse zuurpruimen. Verder zijn de vrouwen daar ook wel mooi, ze denken dat iedereen daar dik is ofzo. En de dames zijn veel spontaner en vriendelijker
Daar ging het wel op lijken als je naar boven scrolltquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:00 schreef BonJovi het volgende:
Tuurlijk, maar hoezo word dit een verkapte Amerika discussie topic?
Wil je dat ik Zweden ga verdedigen om dat ik wel iets bij de Ikea gekocht heb? Nee, zulke onnozele zaken laat ik wel aan jou over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:58 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
kwa looks wel, en dat jij alleen je eigen avatar verdedigd zegt ook genoeg, verder kan je niks verdedigen![]()
![]()
![]()
ga nu maar snel weer op straat hangen met je mede marokaantjes enzo
![]()
Zoals een Amerikaan dusquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef roque79 het volgende:
dat is leed met humor relativeren, anders zouden we allemaal door andermans leed totaal depressief in een hoekje van de kamer gaan zitten uit angst dat het heel misschien ook ons kan overkomen.
Don't bother. Je faalt waarschijnlijk gruwelijk voor NL's.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Als ik mijn opleiding International Management afheb gemaakt en dan nog m'n master heb ga ik zeker naar de USA![]()
Jean Reno was nou niet bepaald n wannabe rapperquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wil je dat ik Zweden ga verdedigen om dat ik wel iets bij de Ikea gekocht heb? Nee, zulke onnozele zaken laat ik wel aan jou over.
Ow en even voor je achtergebleven ontwikkeling:
[afbeelding]
Dit is die wannabe rapper in mijn avatar. Nou hup, ga nu maar weer een kleurplaat maken ofzo.
Goede acteurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wil je dat ik Zweden ga verdedigen om dat ik wel iets bij de Ikea gekocht heb? Nee, zulke onnozele zaken laat ik wel aan jou over.
Ow en even voor je achtergebleven ontwikkeling:
[afbeelding]
Dit is die wannabe rapper in mijn avatar. Nou hup, ga nu maar weer een kleurplaat maken ofzo.
En hij heeft in Amerikaanse films gespeeld. Dus nu moet ik Amerikanen ook lief vinden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:04 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Jean Reno was nou niet bepaald n wannabe rapper, eerder n goed acteur
Achja jij zal 't wel goed maken als schoonmakerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Don't bother. Je faalt waarschijnlijk gruwelijk voor NL's.
Vergeet vooral een terugticket te kopenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:02 schreef MetalSonic het volgende:
Als ik mijn opleiding International Management afheb gemaakt en dan nog m'n master heb ga ik zeker naar de USA![]()
Je bent nog dommer dan je overkomtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:05 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
En hij heeft in Amerikaanse films gespeeld. Dus nu moet ik Amerikanen ook lief vinden.
Je mag ook wel zelf gaan schoonmaken, maar daar voelen mensen als jij je te goed voor en huren dat soort mensen in. Ik zou er maar blij mee wezen als ik jou was, dat ze andermans zooi opruimen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:06 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Achja jij zal 't wel goed maken als schoonmaker![]()
waarom zou ik terugaan, ik zal alleen vanuit Amerika zeggen "told ya so" als Nederland helemaal overgenomen is door de moslimsquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet vooral een terugticket te kopen
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan je overkomt. Dus je denkt dat je een amerikaan lief moet vinden als je een acteur goed vind
![]()
Ik werk ook in de horeca en daar voel ik mij dus niet te goed voor het schoonmaakwerk , soms is het juist prettig. Maar het is ook niet zo dat ik het de rest van me leven wil doen aangezien er niet genoeg uitdaging inzitquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je mag ook wel zelf gaan schoonmaken, maar daar voelen mensen als jij je te goed voor en huren dat soort mensen in. Ik zou er maar blij mee wezen als ik jou was, dat ze andermans zooi opruimen.
see you there my friendquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
waarom zou ik terugaan, ik zal alleen vanuit Amerika zeggen "told ya so" als Nederland helemaal overgenomen is door de moslims.
werd tijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef ShaoliN het volgende:
[..]. Nu ga ik dit topic verlaten. Dit is te makkelijk.
En neem die ruige rocker Bon Jovi mee, in Nederland is het te zwaar voor 'm, dat gaat 'ie niet redden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet vooral een terugticket te kopen
Leer smileys kut noobquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:07 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Je bent nog dommer dan je overkomt. Dus je denkt dat je een amerikaan lief moet vinden als je een acteur goed vind
![]()
Dan snap ik niet waarom je minachtend doet over schoonmakers. Tenminste, zo kwam het op mij over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:09 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik werk ook in de horeca en daar voel ik mij dus niet te goed voor het schoonmaakwerk , soms is het juist prettig. Maar het is ook niet zo dat ik het de rest van me leven wil doen aangezien er niet genoeg uitdaging inzit![]()
Das dan verkeerd overgekomen, ik vind 't namelijk dus niet erg om mijn handen vies te maken of te vegen ofzo. Ik bedoel het moet ook gedaan worden, en het moet er netjes uitzienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je minachtend doet over schoonmakers. Tenminste, zo kwam het op mij over.
Prima. Lachen wij terug als jij een kernbom op je kop krijgt van Iranquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:08 schreef MetalSonic het volgende:
waarom zou ik terugaan, ik zal alleen vanuit Amerika zeggen "told ya so" als Nederland helemaal overgenomen is door de moslims.
Want die word ook echt niet onderschept ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Prima. Lachen wij terug als jij een kernbom op je kop krijgt van Iran
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef BonJovi het volgende:
Iran zou dat nooit doen anders bestaat Iran niet eens meer
Mensen die sarcasme niet doorhebben..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:12 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
mensen die smilies gebruiken om sarcasme aan te tonen, grow up![]()
mensen die 't sowiso gebruikenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:16 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Mensen die sarcasme niet doorhebben..![]()
sowiso ja?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:17 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
mensen die 't sowiso gebruiken![]()
Blijf jij maar lekker geloven in dat Missile Defense System hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:16 schreef MetalSonic het volgende:
Want die word ook echt niet onderschept ofzoMaarja 't lachen zal je snel vergaan in NL dont worry bout that
![]()
En de helft van Amerika ook niet...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:15 schreef BonJovi het volgende:
Iran zou dat nooit doen anders bestaat Iran niet eens meer
Trust me geen land durft een kernbom op Amerika te gooienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En de helft van Amerika ook niet...
Wanneer ga je trouwens naar Amerika MetalSonic? Ik heb gehoord dat die kernbommetjes van Iran pas over 2 jaar klaar zijn
Zeik een land lang genoeg af en ze komen vanzelf wel hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
Trust me geen land durft een kernbom op Amerika te gooien
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Zeik een land lang genoeg af en ze komen vanzelf wel hoor
Naïef, geloof maar niet dat de USA als ze een kernbom op hun grond krijgen dat ze eentje terug schieten en de levens van onschuldige burgers riskeren. En ze zullen al helemaal geen strijdmachten sturen naar een land die eral op stond tewachten dat de USA met hun leger komt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Trust me geen land durft een kernbom op Amerika te gooien
Grappen over kanker getuigen nou niet echt van gevoel voor tumor en verpest over het algemeen een gezwellige sfeer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:51 schreef WhiteLightning het volgende:
mja iemand nog grappen over kanker, of is dat ineens taboe >?
Die opmerking moest gewoon komenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:47 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Grappen over kanker getuigen nou niet echt van gevoel voor tumor en verpest over het algemeen een gezwellige sfeer.![]()
Ik hou wijs mijn mondquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen topics van TS gezien over de reacties op de Frontpage bij andere ernstige gebeurtenissen buiten de US.
Nu krijg je een eigen topic van hem, zoiets kan als admin natuurlijk nietquote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:55 schreef yvonne het volgende:
"Gelukkig hebben we Arnhem nog"
Many rivers to crossquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:02 schreef Seneca het volgende:
We hebben in ieder geval nog een lange afstand te overbruggen voor we op het niveau van de TS zitten.
Frikandelhoofd heb je een korte termijn geheugen ofzoquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:14 schreef De_Ananas het volgende:
Ach, waarschijnlijk is TS nog een brugklasser
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Frikandelhoofd heb je een korte termijn geheugen ofzo
FLikker op Yvonne met je gezeik
Ik krijg epilepsie van jouw avatar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:49 schreef keepwalking het volgende:
Als ts nou eens alles niet zo vreselijk serieus zou nemen, zou hij ook niet telkens om niets uit zijn dak hoeven te gaan.
Ik heb ergere gezien dus ik zou maar oppassen als ik jou was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:54 schreef mark2012 het volgende:
[..]
Ik krijg epilepsie van jouw avatar.
Ga van een brug afspringen ofzo, kutnewbie.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Frikandelhoofd heb je een korte termijn geheugen ofzo
FLikker op Yvonne met je gezeik
Liever niet in Amerika, gare zooi daar!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:01 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ga van een brug afspringen ofzo, kutnewbie.
Hoe makkelijk wil je het hebben? Je hoeft alleen maar op de brug te gaan staan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Liever niet in Amerika, gare zooi daar!
Cool die heb ik ook thuis...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:28 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Ik ben ook Pro USA , als in 2 USA vlaggen en ik koop met veel plezier USA merk kleding dus ja![]()
![]()
Amen....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als BonJovi en MetalSonic nou eens vrijwilligers werk gaan doen in Mineapolis hebben wij er geen last meer van.
Stelletje dwazen.
Als het je niet bevalt in Nederland ga je toch lekker weg
Kijken of het je in America wel bevalt. Zorg wel dat je goed verdient, want mijn oom zit in een verzorgingstehuis waar hij zich scheel aan betaalt, omdat de tehuizen van de staat te slecht voor woorden zijn.
Nou komt Bush zijn medelevene betogen en over een maandje is iedereen het weer vergeten en mogen die mensen het zelf uit zoeken.
Owjaa, ik ben doodsbang voor bruggen! *ril*quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef Alicey het volgende:
Humor is ook een manier om met angsten om te gaan.
Geinige film!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef NiteSpeed het volgende:
Was de Mothman er ook?
Alsof alleen pubers er op zo'n manier mee omgaan. Zoals Alicey zegt, humor is ook een manier om met angsten om te gaan. Maar mensen zoals jij en TS hebben blijkbaar liever dat we depressief in een hoekje gaan zitten huilen om de slachtoffers. Dat terwijl er dagelijks mensen sterven aan honger, armoe, kanker, (zelf)moord en ga zo maar door waar ook geen aandacht aan wordt gegeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef AcidBurner het volgende:
Tja, ik heb er soms ook wel moeite mee. maar je mag niet vergeten dat minstens de helft van de mensen die hier komen pubers zijn. en wel het verstand komt met de jaren zeker...
Het stoort me ook enorm... maar goed ... gelukkig zijn er nog wel leuke topics te lezen hier. Maar als dat geflame en getroll is wel vermoeiend. misschien moeten de MODS is grote schoonmaak houden. Er heerst hier bij sommigen zo een "wij zijn untouchable en cool" -sfeertje want we hebben al 555454785550054 posts met gelul en onzin gepost...![]()
Daar heb je ook wel gelijk in, en respect voor de slachtoffers moet je ook wel enigszins hebben, maar ik vind de reacties op de FP nou ook weer niet zo ernstig hoor. Er staan wel eens ergere reacties op die ik ook niet vind kunnen, maar bij dit bericht vind ik het nog wel meevallen. De dubbelzinnige opmerkingen van Longmen en neegij staan er wel vaker op en dat vind ik wel grappig en wil ook niet zeggen dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers. Sommige mensen gaan er nu eenmaal anders mee om.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef AcidBurner het volgende:
ja maar BobbyB, een voorbeeldje, vind jij het gepast om te lachen met holocaust slachtoffers, of gehandicapten of zelfs rampen? ik eigenlijk niet hoor... heeft niks te maken met depressief in een hoekje te zitten. ik heb niet liever dat mensen gelukkig zijn en coole dingen te vertellen hebben op dit forum. Maar als het enige "humoristische' dat je kan lezen is ... hahahaha die graftakken in Amerika ze zijn allemaal verzopen hahahah"' ... uhm eerlijk zijn ... is dat grappig? ... Zo is een keertje mag dat wel ... maar altijd dat cynisme... nah ... dat is niet leuk meer.
Nah, tis meer iets van " dit is een cool forum met leuke mensen, we zijn een "happy family" en we leren iets van elkaar. We hebben fun! ...En dan heb je zo +-100 sukkels die het verzieken voor de rest. Ik weet niet waarom jij hier komt, maar ik kom hier voor iets bij te leren en leuk met elkaar te praten. Misschien ben ik wel naïve, maar uhm ...dit forum serieus nemen ... nog niet bijnaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Whehe, ik besef nu pas dat er mensen zijn die FOK echt serieus nemen. Wat een openbaring.
ik begrijp wat je wil zeggen, misschien ben ik wel iets te serieus ;-) ... zal komen omdat ik iets ouder aan het worden benquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, en respect voor de slachtoffers moet je ook wel enigszins hebben, maar ik vind de reacties op de FP nou ook weer niet zo ernstig hoor. Er staan wel eens ergere reacties op die ik ook niet vind kunnen, maar bij dit bericht vind ik het nog wel meevallen. De dubbelzinnige opmerkingen van Longmen en neegij staan er wel vaker op en dat vind ik wel grappig en wil ook niet zeggen dat ze geen respect hebben voor de slachtoffers. Sommige mensen gaan er nu eenmaal anders mee om.
Zo was ik laatst bij een begrafenis waar nog meer werd gelachen dan bij een cabaret voorstelling, dat had niks te maken met dat ze geen respect hadden voor de overledene, maar gewoon omdat ze heel anders met de dood omgaan. Natuurlijk is het triest, maar dat kunnen sommige mensen beter verwerken met humor.
Met de aanslag op het WTC ook, heel erg allemaal, maar toch heb ik smakelijk gelachen om sommige grapjes daarover op het internet, dat iemand het niet gepast vind is heel persoonlijk natuurlijk.
En ja, wat betreft gehandicapten, die maken vaak zelf ook grapjes over zichzelf, het is gewoon net hoe je er mee omgaat. Maar goed, buiten dat, ik vind de reacties op de FP verre van respectloos.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:47 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
ik begrijp wat je wil zeggen, misschien ben ik wel iets te serieus ;-) ... zal komen omdat ik iets ouder aan het worden ben... ik ben ook een klassiek iemand hoor... merk het meer en meer. Met jou kan ik zo een biertje gaan drinken, je praat op een volwassen manier en kan goed discussiëren. Daar hou ik wel van. Respect.
Is niet FOK! die we serieus nemen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef NiteSpeed het volgende:
Whehe, ik besef nu pas dat er mensen zijn die FOK echt serieus nemen. Wat een openbaring.
Hij snapt em nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef BonJovi het volgende:
?wtf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |