Nu doe je het zelf ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Van mij mogen de FOkkers die zulke dingen zeggen met hun caravan in het water vallen![]()
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Op het Frontpage stond er een bericht over een ingestorte brug in Amerika. En je zag gelijk de klote Fokkers reageren met grapjes over een brug ofzo, terwijl er best veel mensen zijn gestorven. Je kan wel grapjes maken over dingen, maar over zulke dingen moet je geen grapjes maken. Het kan net zo goed hier gebeuren, en dan is het opeens wel erg enzo. Van mij mogen de FOkkers die zulke dingen zeggen met hun caravan in het water vallen![]()
Klacht: Achterlijke Fokkers
hoger dan die brug in ieder gevalquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Klacht: Achterlijke Amerika geilers..
Ja het is wel duidelijk dat je Amerika hoog in het vaandel heb staan
hahahahahahquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
hoger dan die brug in ieder geval.
Dat meen je niet!!.... ik zat me serieus net hetzelfde af te vragen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef Gripper het volgende:
Wie schudt daar zo aangenaam met haar heupen gekke rekkie?
Wie dat in je usericon?? Shakira?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef Rekkie het volgende:
Wie dit leest is GEK!!
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:21 schreef Gripper het volgende:
Wie schudt daar zo aangenaam met haar heupen gekke rekkie?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!.... ik zat me serieus net hetzelfde af te vragen...
ik dacht shakira
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Wie dat in je usericon?? Shakira?
Gebruik je in het dagelijksleven ook zovaak het woord achterlijk??quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.
Ach huilie moet je eens in het gemiddelde moslimbash topic kijken.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het niet goed is om daarover grapjes te maken met je achterlijke hoofd, het is net zo erg als dat in Japan zou gebeuren en mensen zouden erover lachen.
Da's 63 gram in totaal.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:23 schreef BereNDD het volgende:
3 zielen..
trouwens.. ik heb tenminste foto's gepost..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat was wel een vette film trouwens..quote:
Nou dan pas je precies in de het merendeel van de populatie van fok die je al in de titel aangeeftquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:27 schreef BonJovi het volgende:
Lol wat jij wil te lelijk voor woorden, wat heeft het met dit topic te maken dan?
Nee jij bent lekker in je reacties..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:29 schreef BonJovi het volgende:
Sukkel het gaat om het feit dat mensen zulke reacties geven op zoiets ergs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Amerikaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:19 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Welke? "Achterlijke" en "mongolen" of "Fokkers" en "Achterlijke mongolen"?quote:
Kortzichtig, of heb je bewijs ? ik denk dat de TS het ook vervelend zou vinden als er een brug in Afrika zou zijn ingestort oidquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zegt de grootste achterlijke mongool op Fok!
Als het niet over een brug in Amerika had gegaan maar over een brug in Afrika had hij er niet om gemaald.
that's my point..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zegt de grootste achterlijke mongool op Fok!
Als het niet over een brug in Amerika had gegaan maar over een brug in Afrika had hij er niet om gemaald.
De post historie van onze eigen George W spreekt voor zich.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:04 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Kortzichtig, of heb je bewijs ? ik denk dat de TS het ook vervelend zou vinden als er een brug in Afrika zou zijn ingestort oid
Rest van de klacht overbodigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:16 schreef BonJovi het volgende:
Op het Frontpage...
Hmm daar kan ik niet over praten, misschien vind hij dat dan minder erg. Maar dan nog vind ik dat we met eerbied over de slachtoffers van de brug moeten praten, netzoals dat dat zou moeten als het in Afrika gebeurde. Alle mensen levens zijn immers gelijkquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
De post historie van onze eigen George W spreekt voor zich.
Natuurlijk weet ik het niet zeker, maar ik gok dat ik gelijk heb.
Ik heb geen topics van TS gezien over de reacties op de Frontpage bij andere ernstige gebeurtenissen buiten de US.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:04 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Kortzichtig, of heb je bewijs ? ik denk dat de TS het ook vervelend zou vinden als er een brug in Afrika zou zijn ingestort oid
Dus omdat hij daar niet over klaagt mag hij hier ook niet over klagenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen topics van TS gezien over de reacties op de Frontpage bij andere ernstige gebeurtenissen buiten de US.
Ik wens niet betuttelend en badinerend teoegesproken te worden door zo'n iemand. Als hij nou consequent was.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:16 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hmm daar kan ik niet over praten, misschien vind hij dat dan minder erg. Maar dan nog vind ik dat we met eerbied over de slachtoffers van de brug moeten praten, netzoals dat dat zou moeten als het in Afrika gebeurde. Alle mensen levens zijn immers gelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |