Met die maten blijft het een beetje lastig, ik ben 1.80 maar vrij breed dus koop alles in Large. Dezequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:56 schreef jay-v het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de maten bij A&F? Ik draag hier meestal S of M. Van de H&M alles S. Kan ik gewoon een S bestellen of kan ik beter voor een M gaan? Wil graag deze bestellen.
Ik heb geen polo's maar wel gewone shirtjes van Abercrombie. Met shirtjes houd ik dezelfde maat aan, qua broeken ga ik een mt kleiner zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:01 schreef booo het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het zit het met de maten van de damespolo's? Ik heb meestal M maar mijn Tommy Hilfiger Denim polo is L, daarbij zat M echt te strak. En nu weet ik niet wat ik moet doen
is aardig van je ik ben bang dat veel mensen je aan die belofte gaan houden.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 05:13 schreef Proper_fucked het volgende:
Ik zit alweer bijna een maand in San DiegoAangezien ik op budget zit heb ik alleen nog maar 2 shirts en het luchtje gekocht..
Aangezien ik ook niet de beroerste ben wil ik wel een keer wat spullen verzenden. Ben nu alleen nog heel druk(sport hier op college, en zitten in seizoen) Maar vanaf januari heb ik er wel wat tijd voor..
Volgens mij pas aan het einde van het jaar. En het kan goed dat de problemen met de douane dan nog niet zijn opgelost.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:36 schreef sjeppert het volgende:
is het al mogelijk om vanaf de site te bestellen en versturen naar nederland
Inderdaad. Ik heb een bestelling voor ¤202 gedaan (voor $154quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef jay-v het volgende:
Bah via ellen is wel mooi maar, tering wat is dat duur zeg! voor $260,- aan kleding ben je ¤296,- kwijt... En dat is nog voor het douane gebeuren...
Voor 260 dollar aan kleding zeg je. Bij Abercrombie zou je dan ook nog behoorlijke verzendkosten moeten betalen en ook dat gaat door de douane heen. Bij Ellen zijn de douanekosten iig altijd lager geweest dan middels de officiële wegen. Ik heb wel wat moeite met die 5% die zij hanteert, die is in mijn optiek niet nodig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:32 schreef jay-v het volgende:
Bah via ellen is wel mooi maar, tering wat is dat duur zeg! voor $260,- aan kleding ben je ¤296,- kwijt... En dat is nog voor het douane gebeuren...
het ligt inmiddels bij m'n oudersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:52 schreef Ace1 het volgende:
El_Hijo_Del_Jefe
JIj je stuff al binnen?
Nou toch maar gelijk even langs gegaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:40 schreef Ace1 het volgende:
Weet iemand hier die fleece dingen vallen... Moet ik die ook M nemen, net als de tshirts.. of S net als de overhemden?
Hoe zit die M gestreepte longsleeve??quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:06 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Nou toch maar gelijk even langs gegaanDit is dus mijn M fleece, heb dus t-shirts en polo's ook M, en overhemden S
[afbeelding]
vind 'm zelf precies goed, mouwen zijn dus tikkeltje lang, die moet je wel omvouwen oid
Maar daar zijn de mauwen ook nog wat te lang voor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:16 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Even geen foto, maar die longsleeve is M ook perfect, valt hetzelfde als polo's en t-shirts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |