quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het zou wat zijn, Apple die standaard gehakt spul als DivX en XviD om kan gaan.
Zeg, wist je al dat Windows XP (en ook Media Center 2005) standaard niet eens een DVDtje af kan spelen?
Ik heb iemand via internet die er 1450 voor wil geven en maandag komt kijken.quote:
Psst, gewoon niet doen... waarom wil je niet gewoon een .srt file en een avi samen in een mapje hebben. Je start gewoon het filmpje in VLC en boem je hebt de ondertiteling erbij, waarom zo moeilijk doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar hoe kan ik nou een .srt en een .avi file samenvoegen?
Titlelab heb ik al geprobeerd, maar dat is zo omslachtig als de pest. Ik wil gewoon pats boem klaar.
Hij kon wel blitse dingen met z'n oldschool Nokia PDA.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, en Justin Long als geek in Die Hard 4.0 vond ik niet meer geloofwaardig..
Nah, ik heb em gewoon te vaak in die get-a-mac reclame's gezien dat als je em vervolgens als soort "geek' ziet, denkt "Justin Long..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij kon wel blitse dingen met z'n oldschool Nokia PDA.
En BMW's hacken![]()
![]()
En waarom wil Apple-fundi de_sapje dat weten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:40 schreef de_sapje het volgende:
Heeft iemand Vista draaien onder Boot Camp op een MacBook? Hoe draait dat (met Aero enzo)?
Hou het dan gewoon bij CS2...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:52 schreef super-muffin het volgende:
CS3 is niet erg snel op mijn PowerBook. Er zit een kleine vertraging tussen het tekenen en het verschijnen van de lijn.
Erg irritant.
Need you ask?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al enig idee wat dat nieuwe uiterlijk van de nieuwe iMac inhoudt..? Creditcard ligt klaar, maar weet eigenlijk totaal niet wat er te verwachten valt.
Ben ik verslaafd..?![]()
Geen idee; ik vermoed wat ie ongeveer nu kost. Met onderwijskorting dus zo'n 1850 euro.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Need you ask?![]()
Wat gaat dat ding ongeveer kosten eigenlijk? Want ik begreep dat het instapmodel (de 17") gaat verdwijnen?
Hoeveel Poolse hoeren waren het ook alweer..?quote:
Nulletje teveel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoeveel Poolse hoeren waren het ook alweer..?![]()
Ik heb een tijdje gewerkt met de iTrip, maar dat is eigenlijk niks, want de FM-band zit in Nederland gewoon te vol. Klein stukje rijden en je krijgt al storing. In de US was het geen probleem.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Vraag: wie heeft er ervaring met iPod in de auto afspelen? Ik moet nog zo'n audiokit hebben om mijn iPod aan te sluiten in mijn Beetle, maar ik weet niet welke goed is.
Die Belkin iPod Audio kit lijkt me wel wat, maar ik heb dus geen cassette-adapter en andere aansluitmogelijkheden lijkt ie niet te hebben.
Iemand?
Ok, dat ga ik 's ff checken: dat zou wel een erg makkelijke oplossing zijn. Dan moet ie natuurlijk wel aan de oplader.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:32 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gewerkt met de iTrip, maar dat is eigenlijk niks, want de FM-band zit in Nederland gewoon te vol. Klein stukje rijden en je krijgt al storing. In de US was het geen probleem.
Ik heb nu het paard maar aan de andere kant van de wagen gespannen, en een nieuwe autoradio gekocht, nl eentje met aux-in aan de voorkant. Dus nu gebruik ik gewoon een jack-jack snoertje vanuit mijn iPod naar het frontje van mijn radio, en dat werkt prima.
Ja, ik heb er zo'n Griffin 12v-lader bij. Wat dat betreft was die iTrip fijner, omdat dat meteen ook een oplader was, maar ja... de ideale oplossing is natuurlijk zo'n BMW om je iPod caraudio heen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik 's ff checken: dat zou wel een erg makkelijke oplossing zijn. Dan moet ie natuurlijk wel aan de oplader.
Die Harman Kardon lijkt me ook wel wat, maar dat is me blijkbaar toch iets te uitgebreid.
Of Mercedes..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:47 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik heb er zo'n Griffin 12v-lader bij. Wat dat betreft was die iTrip fijner, omdat dat meteen ook een oplader was, maar ja... de ideale oplossing is natuurlijk zo'n BMW om je iPod caraudio heen.![]()
Omdat ik de boel naar de Xbox gestreamed wil hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Psst, gewoon niet doen... waarom wil je niet gewoon een .srt file en een avi samen in een mapje hebben. Je start gewoon het filmpje in VLC en boem je hebt de ondertiteling erbij, waarom zo moeilijk doen
Dan zorg je dat je Xbox ondertiteling ondersteund, je hebt em nu toch al gemod toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Omdat ik de boel naar de Xbox gestreamed wil hebben.
Ergens ben ik nieuwsgierig naar 't uiterlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al enig idee wat dat nieuwe uiterlijk van de nieuwe iMac inhoudt..? Creditcard ligt klaar, maar weet eigenlijk totaal niet wat er te verwachten valt.
Ben ik verslaafd..?![]()
Wat schrijf je nou af op zo'n hobby? Ik weet dat macs redelijk waardevast zijn, maar als je altijd het nieuwste koopt, verlies je daar wel wat op, denk ik?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:05 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ja, ik ook. Maar deze iMac ga ik wel missen. Ik heb nog nooit een Mac langer dan 7 maanden gehad en dit beestje staat er al bijna 11 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |