Er zat een code achter (misschien een paar btw), maar niet opgeschreven.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:42 schreef Sebasser het volgende:
http://icrontic.com/forum/showthread.php?t=50966
2de hit google, heb je nog een code erachter? 0x?
Kun je iets meer uitleggen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:58 schreef Camplo het volgende:
Intern geheugen.
Kan, maar als je voeding te weinig geeft naar je geheugen toe geeft 'ie ook dit soort error's..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:58 schreef Camplo het volgende:
Intern geheugen.
Dat is natuurlijk moeilijk te zeggen. Je zou Memtest kunnen downloaden en je geheugen daarmee testen op fouten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je iets meer uitleggen?
En waardoor wordt het veroorzaakt?
Dat houdt in een update voor windows toch? Maar mijn windows heeft de allernieuwste updates allemaal al... behalve IE7 geloof ik.quote:
Memtest moet je op een opstartbare floppy of cdrom zetten, memtest kun je niet uitvoeren vannuit WIndows.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat houdt in een update voor windows toch? Maar mijn windows heeft de allernieuwste updates allemaal al... behalve IE7 geloof ik.
Ik heb zojuist even de geheugenbalkjes eruit gehaald en er daarna weer goed ingedrukt. Wellicht zat er 1 daarvan gewoon niet goed vast ofzo?
Die memtest heb ik gedownload maar snap niet echt wat de bedoeling er van is. Als ik hem opstart dan gaat ie naar de dos-console en vraagt ie me om iets in te typen!?
Mac adept wannabe hippie sukkel. Zodra Apple software gaat devven voor andere platforms dan Mac gaan we verder praten. Lekker makkelijk, zodra je je Ford naar een Opel-dealer brengt " Tja die motor (lees: Hardware) kennen we niet!"quote:
welles..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:57 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Memtest moet je op een opstartbare floppy of cdrom zetten, memtest kun je niet uitvoeren vannuit WIndows.
Ik heb al meer dan genoeg ervaring met een Mac, en zo'n ding hoef ik dus echt niet thuis te hebben. Ondingen.quote:
ehhh, iTunes, QuickTime, Safari????quote:Zodra Apple software gaat devven voor andere platforms dan Mac gaan we verder praten.
Srry, OS bedoel ik natuurlijk... Applicaties heb ik het niet over. Nu jij weer.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:19 schreef magnifor het volgende:
[..]
ehhh, iTunes, QuickTime, Safari????
kun je niet booten met je XP cd, dan naar System Restore gaan en dan runnen vanaf je hardeschijf?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan genoeg ervaring met een Mac, en zo'n ding hoef ik dus echt niet thuis te hebben. Ondingen.
Ik heb nu sinds het aandrukken van het geheugen geen uitval meer gehad, maar heb ook niet echt iets inspannends gedaan.
Memtest op floppy zetten zal niet gaan, want floppydrive doet het niet (klote olidata pc), wellicht zal ik het op cd branden als het probleem zich weer voordoet en er geen andere manier is om het geheugen te testen op fouten.
Dan moet je echt wat duidelijker zijn...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:24 schreef bsekoe het volgende:
[..]
Srry, OS bedoel ik natuurlijk... Applicaties heb ik het niet over. Nu jij weer.![]()
...Maagoe, da's offtopic. :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |