Kuisheidsgordel?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook, maar als je daar problemen mee kunt voorkomen dan snap ik een verbod niet zo. Je kunt beter werken aan een oplossing waardoor de operatie niet meer nodig is i.p.v. aan dit soort symboolpolitiek en symptoombestrijding te doen.
Ja, pff, als je niet kan bloeden dan ben je niet goed genoeg voor me, hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow nou dat nemen kan wel maar dat bloed gaat ff niet door sorry hoor!
Mail gerust de regering hoor!!!!!!!
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef TubewayDigital het volgende:
zolang de moslimas het zelf betalen heb ik er geen probleem mee.
Ben ik ook met je eens. Als je het hele topic had gelezen, had je gezien dat ik niet voor een verbod ben, hoewel ik wel tegen het fenomeen ben. Oftewel, helemaal met je eens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:09 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook, maar als je daar problemen mee kunt voorkomen dan snap ik een verbod niet zo. Je kunt beter werken aan een oplossing waardoor de operatie niet meer nodig is i.p.v. aan dit soort symboolpolitiek en symptoombestrijding te doen.
Nu ja, er staat in de Koran nergens dat een vrouw moet bloeden tijdens haar huwelijksnacht. En volgens datzelfde boek kan alleen Allah je reinigen wanneer je gezondigd hebt. Dus voldoet zo'n meisje niet aan de normen van de Islam maar alleen aan de normen van haar cultuur wanneer ze haar maagdenvlies laat herstellen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef oddman het volgende:
[..]
Damn. En ik had je nog wel zo graag willen nemen met extra bloed!
Je haalt me de woorden uit de mond. Tot in detail!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef Hexagon het volgende:
De PVV wordt steeds geschifter
Wat een vrijheid wensen ze ons
Maargoed helemaal 100% vind ik die hersteloperaties ook niet. Het zou niet nodig moeten zijn. Het is slechts een uitwas van uiterst kleinburgerlijk en bekrompen denken. Die hele maagdencultus is natuurlijk gewoon in en in triest. Imo iets voor hele sneue mensjes in achterlijke gemeenschappen. Dat is iets dat me als libertijn stoort. Maar dat is vooral iets dat ik verafschuw bi dit soort cultuur in het algemeen en heeft niet direct met de islam te maken.
Maargoed uit pragmatische overwegingen kunnen deze operaties er zijn. En aangezien zorgverzekeraars geliberaliseerd zijn kan een zorgverzekering zelf kiezen of hij dit vergoed.
ja bij mij ook al!quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Tot in detail!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |