Tjonge jonge daar gaat mijn halfjaarlijks herstel des maagdenvliesosquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef flappentap het volgende:
Woehoe, Wilders cs slaan steeds verder door. Of niet? Moet je dit zien dan:
PVV-Tweede Kamerlid Agema wil een verbod op de volgens hem 'volstrekt overbodige maagdenvlieshersteloperaties'. Agema heeft hierover kamervragen gesteld aan de minister van VWS.
Aanleiding voor de vragen is het bericht uit Metro dat honderden (zo niet duizenden) moslima's jaarlijks 'de medisch overbodige ingreep van een maagdenvlieshersteloperatie laten uitvoeren.'
( http://tweedekamer.blog.n(...)herstel-maagdenvlies )
Euhrz???
Damn. En ik had je nog wel zo graag willen nemen met extra bloed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Tjonge jonge daar gaat mijn halfjaarlijks herstel des maagdenvliesos![]()
Lol, sex voor het huwelijk was hier nog niet zo heel lang geleden nogal ' not-done'. Je hebt het aan die linkse hippies en ander werkschuw tuig te danken dat je kan genieten van je huidige vrijheid. Conservatieve rechtse mannetjes die pronken met vrijheden waar zij zelf nul komma nul aan bij hebben gedragen zijn pas wereldvreemd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:10 schreef progrock het volgende:
Groot gelijk! Die ingrepen kosten goudgeld. Moeten de moslims dat (westerse) wereldvreemde stukje cultuur / religie maar 's een keer loslaten. Hebben wij een eeuw of wat geleden al gedaan.
Lijkt me sterk, maar misschien heb je gelijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:19 schreef MrDice het volgende:
probleem is, dat als je dit verbied het in het land van herkomst zal worden gedaan...
Dus het verbieden van een operatie is een bescherming tegen familie en dergelijke?quote:maar op zich goed initiatief. Dit is ook een ronduit smakeloze operatie. Die meisjes mogen best tegen hun familie en dergelijke worden beschermd.
Pffft...waar haal je die onzin nou weer vandaan? Misschien waren dat geluiden die uit de kerk kwamen ja, maar die werden door het gros van de mensen gewoon genegeerd, zoals het hoort trouwens. Van een taboe op sex voor het huwelijk is hier nooit geen sprake geweest, iedereen ging gewoon van bil zoals het hun uit kwam, soms stiekem, maar meestal gewoon openlijk.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Lol, sex voor het huwelijk was hier nog niet zo heel lang geleden nogal ' not-done'. Je hebt het aan die linkse hippies en ander werkschuw tuig te danken dat je kan genieten van je huidige vrijheid. Conservatieve rechtse mannetjes die pronken met vrijheden waar zij zelf nul komma nul aan bij hebben gedragen zijn pas wereldvreemd.
Van een taboe op seks voor het huwelijk was wel degelijk sprake. Zelfs al hield niet iedereen zich daaraan, dat kan ik niet beoordelen. Mijn ouders, 57 jaar geleden getrouwd, waren er trots op zich daaraan te hebben gehouden. En mijn toenmalige vriendin en ik mochten niet samen slapen bij haar ouders (doopsgezinden!) rond 1980. Bij mijn ouders (katholiek) hebben we het maar niet eens gevraagd. Verder heb ik in 1981 nog iemand ontmoet, die volkomen onbekend was met het verschijnsel scheiding.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft...waar haal je die onzin nou weer vandaan? Misschien waren dat geluiden die uit de kerk kwamen ja, maar die werden door het gros van de mensen gewoon genegeerd, zoals het hoort trouwens. Van een taboe op sex voor het huwelijk is hier nooit geen sprake geweest, iedereen ging gewoon van bil zoals het hun uit kwam, soms stiekem, maar meestal gewoon openlijk.
ow nou dat nemen kan wel maar dat bloed gaat ff niet door sorry hoor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:46 schreef oddman het volgende:
[..]
Damn. En ik had je nog wel zo graag willen nemen met extra bloed!
Wou je dat dan werkelijk gaan vergelijken met de moslim situatie? Want daar gaat het hier toch over? Want als je die twee naast elkaar wil leggen zal je zien waar het werkelijke taboe steekt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:40 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Van een taboe op seks voor het huwelijk was wel degelijk sprake. Zelfs al hield niet iedereen zich daaraan, dat kan ik niet beoordelen. Mijn ouders, 57 jaar geleden getrouwd, waren er trots op zich daaraan te hebben gehouden. En mijn toenmalige vriendin en ik mochten niet samen slapen bij haar ouders (doopsgezinden!) rond 1980. Bij mijn ouders (katholiek) hebben we het maar niet eens gevraagd. Verder heb ik in 1981 nog iemand ontmoet, die volkomen onbekend was met het verschijnsel scheiding.
Kortom: jouw wereld is ook maar een deel van de werkelijke wereld en niet de standaard!
Overigens heb ik ook wel gehoord van erg christelijke dorpen, waar men 's nachts ging vrijen en pas trouwde als de bruid zwanger (dus vruchbaar) was.
Precies. Niet voor niets had je toen zoveel 'moetjes' (gedwongen huwelijken wegens zwangerschap)quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Pffft...waar haal je die onzin nou weer vandaan? Misschien waren dat geluiden die uit de kerk kwamen ja, maar die werden door het gros van de mensen gewoon genegeerd, zoals het hoort trouwens. Van een taboe op sex voor het huwelijk is hier nooit geen sprake geweest, iedereen ging gewoon van bil zoals het hun uit kwam, soms stiekem, maar meestal gewoon openlijk.
Ach, schande niet, maar het was zielig voor de kinderen die het betrof.quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik kom ook uit het Roomse zuiden. Op de lagere school werd er gewoon niet over gepraat wie gescheiden ouders had, dat werd als schande beschouwd.
En jij gelooft dat die opscheppende kids dat menen? Dat is slechts therapie, denken aan materialiele dingen om het emotionele maar te ontwijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Ach, schande niet, maar het was zielig voor de kinderen die het betrof.
Ik ben nog ouder dan jij en dat was meer hoe ik het destijds ervoer.
Tegenwoordig hoor je er pas bij als je ouders gescheiden zijn. Kids scheppen er over op welke spullen ze allemaal bij mama hebben en wat allemaal bij papa. Ze gaan lekker twee keer op vakantie, enz.... Geweldig, als je ouders gescheiden zijn.![]()
Vandaar ook die smiley. Jammer dat je die niet begreep.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En jij gelooft dat die opscheppende kids dat menen? Dat is slechts therapie, denken aan materialiele dingen om het emotionele maar te ontwijken.
Eh...ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En jij gelooft dat die opscheppende kids dat menen? Dat is slechts therapie, denken aan materialiele dingen om het emotionele maar te ontwijken.
Dat is het natuurlijk ook, maar als je daar problemen mee kunt voorkomen dan snap ik een verbod niet zo. Je kunt beter werken aan een oplossing waardoor de operatie niet meer nodig is i.p.v. aan dit soort symboolpolitiek en symptoombestrijding te doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:51 schreef Gia het volgende:
Maar goed, weer even teruglinken naar het topic.
Net zoals kindertjes van gescheiden ouders 'denken' dat al die spullen het emotionele goedmaken, zo menen moslimmannen dat een (gefabriceerd) stukje huid, de maagdelijkheid garandeert.
In beide gevallen niets meer dan een ordinair zoethoudertje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |