Ja, meer verbieden! Want dat zijn meer wetjes en regeltjes, meer controles, meer ambtenaren, meer meldpunten-voor-overtredingen, meer onderzoeken naar die overtredingen... heerlijk!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef N.icka het volgende:
Goed plan
quote:Verbod op maagdenvlieshersteloperaties - Kamervragen PDF Afdrukken E-mail
donderdag 02 augustus 2007
Vragen van het lid Agema (PVV) aan de minister van VWS over een verbod op volstrekt overbodige maagdenvlieshersteloperaties.
1.)
Bent u bekend met het bericht (*) dat honderden (zo niet duizenden) moslima's jaarlijks de volstrekt medisch overbodige ingreep van een maagdenvlieshersteloperatie laten uitvoeren.
2.)
Bent u met mij van mening dat deze perverse ingreep waarbij de vaginawand wordt dichtgenaaid om deze bij de geslachtsgemeenschap expres kapot te laten scheuren verboden moet worden? Zo neen, waarom niet?
3.)
Bent u met mij van mening dat operatiekamers en medisch personeel niet belast moeten worden met deze medisch volstrekt overbodige ingreep? Zo neen, waarom niet?
4.)
Wie betaalt deze medisch volstrekt overbodige en perverse ingreep? Bent u met mij van mening dat in geen geval de Nederlandse zorgpremie/belastingbetaler dat moet zijn? Zo neen, waarom niet
'' Partij van de Vrijheid voor westerse blanke mannen en zeker niet voor enge moslims' klonk marketingtechnisch gezien niet zo.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef PearlsGirl het volgende:
Dus de Partij van de VRIJHEID wil dat VERBIEDEN ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
'' Partij van de Vrijheid voor westerse blanke mannen en zeker niet voor enge moslims' klonk marketingtechnisch gezien niet zo.
schaf je dan meteen de borstvergrotingen, flapoorcorrecties, nosejobs etc ook even af?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
Alles zelf betalen en alleen uitvoeren indien er geen enkele vorm van wachtlijst is voor cosmetische ingrepen voor bv patienten met brandwonden, littekens na ongevallen etc.
Maw afschaffen en lekker in marokko laten doen![]()
Lijkt me een goed planquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
schaf je dan meteen de borstvergrotingen, flapoorcorrecties, nosejobs etc ook even af?
ik vind liposuctie smakelozer... en daar zijn al doden bij gevallen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:19 schreef MrDice het volgende:
probleem is, dat als je dit verbied het in het land van herkomst zal worden gedaan...
maar op zich goed initiatief. Dit is ook een ronduit smakeloze operatie. Die meisjes mogen best tegen hun familie en dergelijke worden beschermd.
ghehe...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
'' Partij van de Vrijheid voor westerse blanke mannen en zeker niet voor enge moslims' klonk marketingtechnisch gezien niet zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |