abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52044741
Woehoe, Wilders cs slaan steeds verder door. Of niet? Moet je dit zien dan:

PVV-Tweede Kamerlid Agema wil een verbod op de volgens hem 'volstrekt overbodige maagdenvlieshersteloperaties'. Agema heeft hierover kamervragen gesteld aan de minister van VWS.
Aanleiding voor de vragen is het bericht uit Metro dat honderden (zo niet duizenden) moslima's jaarlijks 'de medisch overbodige ingreep van een maagdenvlieshersteloperatie laten uitvoeren.'
( http://tweedekamer.blog.n(...)herstel-maagdenvlies )

Euhrz???
pi_52044759
Dan wil ik een verbod op haarbleekmiddeltjes.

Mijn god wat een komkommerellende.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_52044764
Goed plan
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:05:54 #4
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52044796
goed plan alle cosmetische chirurgie gewoon verbieden

of zou de PVV dat nou net weer niet bedoelen?

wat een kneuzenkermis die club
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_52044799
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:04 schreef N.icka het volgende:
Goed plan
Ja, meer verbieden! Want dat zijn meer wetjes en regeltjes, meer controles, meer ambtenaren, meer meldpunten-voor-overtredingen, meer onderzoeken naar die overtredingen... heerlijk!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_52044807
Dus de Partij van de VRIJHEID wil dat VERBIEDEN ?
pi_52044812
Verbod is idioot. Als men het uit eigen zak wil betalen: prima. Anders kunnen we ook over cosmetische ingrepen gaan miepen die ook zeer geregeld volstrekt overbodig zijn.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:06:38 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_52044822
Zolang het niet vergoed wordt door de verzekering gaan ze hun gang maar.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:07:49 #9
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52044862
de vragen:
quote:
Verbod op maagdenvlieshersteloperaties - Kamervragen PDF Afdrukken E-mail
donderdag 02 augustus 2007
Vragen van het lid Agema (PVV) aan de minister van VWS over een verbod op volstrekt overbodige maagdenvlieshersteloperaties.

1.)
Bent u bekend met het bericht (*) dat honderden (zo niet duizenden) moslima's jaarlijks de volstrekt medisch overbodige ingreep van een maagdenvlieshersteloperatie laten uitvoeren.

2.)
Bent u met mij van mening dat deze perverse ingreep waarbij de vaginawand wordt dichtgenaaid om deze bij de geslachtsgemeenschap expres kapot te laten scheuren verboden moet worden? Zo neen, waarom niet?

3.)
Bent u met mij van mening dat operatiekamers en medisch personeel niet belast moeten worden met deze medisch volstrekt overbodige ingreep? Zo neen, waarom niet?

4.)
Wie betaalt deze medisch volstrekt overbodige en perverse ingreep? Bent u met mij van mening dat in geen geval de Nederlandse zorgpremie/belastingbetaler dat moet zijn? Zo neen, waarom niet
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_52044863
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef PearlsGirl het volgende:
Dus de Partij van de VRIJHEID wil dat VERBIEDEN ?
'' Partij van de Vrijheid voor westerse blanke mannen en zeker niet voor enge moslims' klonk marketingtechnisch gezien niet zo.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:09:32 #11
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52044908
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

'' Partij van de Vrijheid voor westerse blanke mannen en zeker niet voor enge moslims' klonk marketingtechnisch gezien niet zo.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:14:19 #12
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_52045050
verbieden niet iig. alles zelf betalen..
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_52045160
Alles zelf betalen en alleen uitvoeren indien er geen enkele vorm van wachtlijst is voor cosmetische ingrepen voor bv patienten met brandwonden, littekens na ongevallen etc.
Maw afschaffen en lekker in marokko laten doen
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:19:38 #14
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_52045194
probleem is, dat als je dit verbied het in het land van herkomst zal worden gedaan...

maar op zich goed initiatief. Dit is ook een ronduit smakeloze operatie. Die meisjes mogen best tegen hun familie en dergelijke worden beschermd.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:21:40 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52045244
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:18 schreef Sjonnjoop het volgende:
Alles zelf betalen en alleen uitvoeren indien er geen enkele vorm van wachtlijst is voor cosmetische ingrepen voor bv patienten met brandwonden, littekens na ongevallen etc.
Maw afschaffen en lekker in marokko laten doen
schaf je dan meteen de borstvergrotingen, flapoorcorrecties, nosejobs etc ook even af?
pi_52045262
Ze doen maar. Zolang ze het zelf betalen, mag iemand zich wat mij betreft tot tijger laten verbouwen.
pi_52045280
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

schaf je dan meteen de borstvergrotingen, flapoorcorrecties, nosejobs etc ook even af?
Lijkt me een goed plan
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:23:30 #18
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_52045295
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:19 schreef MrDice het volgende:
probleem is, dat als je dit verbied het in het land van herkomst zal worden gedaan...

maar op zich goed initiatief. Dit is ook een ronduit smakeloze operatie. Die meisjes mogen best tegen hun familie en dergelijke worden beschermd.
ik vind liposuctie smakelozer... en daar zijn al doden bij gevallen.
pi_52045330
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Sjonnjoop het volgende:

[..]

Lijkt me een goed plan
What about piercings? Ook maar afschaffen!
pi_52045341
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 14:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

ghehe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')