Die bui verplaatst zich ook langzaam zeg..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:11 schreef E.T. het volgende:
Ik had daarnet het licht aangedaan.. het werd donker ten oosten van Rotterdam![]()
Paar hele grote druppels gevallen en er valt af en toe nog een spetter nu en het wordt weer lichter
De zon is niet voor jou bedoeld hoorquote:
Boeiendquote:
Ik geloof dat Helga van Leur er nog niet uit was of dat een valse echo is of niet...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef Party_P het volgende:
Huh op buienradar iets opmerkelijks. De grote bui trekt naar noorden terwijl er in Noord Brabant een bui richting Oosten/zuid-oosten trekt.
Half uur later hangt hij nog op dezelfde plek.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik geloof dat Helga van Leur er nog niet uit was of dat een valse echo is of niet...
Ík was er wel uit dat het een valse echo isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:14 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Half uur later hangt hij nog op dezelfde plek.![]()
Ik zat ook al te twijfelen hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ík was er wel uit dat het een valse echo is.
Is geen valse echoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ík was er wel uit dat het een valse echo is.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:06 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Is geen valse echo. Kijk maar op weerwoord.
Iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
Dat ding blijft de hele avond daar hangen zowat.![]()
Zijn de wolken nog niet leeg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef Muchacha20 het volgende:
Ik zit onder die wolk die de hele avond al blijft hangen en dat is te merken ook aan de hoeveelheid regen die constant naar beneden komt
Die buien blijven ook maar hangen zeg,de ene gaat naar het noorden,de andere naar het zuiden.quote:Bron: Het Nieuwsblad:
DE PANNE/KOKSIJDE - De Westhoek wordt geteisterd door wateroverlast. De brandweer moest al talloze keren tussenbeide komen. Vooral De Panne en Koksijde zijn zwaar getroffen.
Vanmorgen rond 5 uur was er een wolkbreuk die meerdere straten zette. Er zijn ook talloze kelders en garages ondergelopen. In De Panne zou het water op sommige plaatsen een meter hoog staan. 'Vooral in De Panne liepen kelders onder water', verklaarde burgemeester Marc Vanden Bussche aan vrt.
ja, ziet er hoogst merkwaardig uit op de radarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:32 schreef Fredo55 het volgende:
2 buien schuiven gewoon over elkaar heen.![]()
Daar in de Westhoek hebben ze een aantal weken geleden ook al veel last gehad. Poperinge was toen toch onder water gelopen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef Fredo55 het volgende:
Wateroverlast aan de Belgische kust.
[..]
Die buien blijven ook maar hangen zeg,de ene gaat naar het noorden,de andere naar het zuiden.
Ik hoop niet op regen,moet straks nog weg.![]()
Ja klopt, heb het gevoel dat ik straks heel wat regen ga krijgen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar in de Westhoek hebben ze een aantal weken geleden ook al veel last gehad. Poperinge was toen toch onder water gelopen?
Iddquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:58 schreef Klonk het volgende:
De buien durfen een groot deel van de middag de grens niet meer over
Ik heb dat nooit echt begrepen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:42 schreef it_was_me het volgende:
Ik snap het weer niet meer!
Kun je wel nagaan hoeveel regenwater daar uit komt,quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
en nog steeds komen ze niet verder, heel bizar
Ah, het weer is alweer zoals je verwacht:quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Normaal ga je niet naar Noorwegen voor de hoge temperaturen, maar ik geloof dat ik nu toch de onverwacht de juiste keuze voor de vakantiebestemming (qua weer) heb gemaakt. Nog een week of 2
.
quote:HASSELT - Hasselt, Genk en Maasmechelen hebben te kampen met wateroverlast door de hevige regenval. De brandweerkorpsen delen er zandzakjes uit aan de bewoners. In Genk, in de wijk Terboekt, en in Hasselt liepen verschillende kelders van woningen onder.
In Hasselt dreigde een beek op de Rootstraat over te lopen, maar dankzij tussenkomst van de brandweer is het gevaar inmiddels geweken.
In Maasmechelen kwam de Rijksweg blank te staan en liep het op- en afrittencomplex van de E314 onder water.
In Sint-Truiden was er even een probleem met de riolering, maar dat is inmiddels opgelost.
Noord- en Zuid-Limburg hebben voorlopig nog geen last van de hevige regenval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |