Het heeft toch wel ff flink geregend in Eindhoven andersquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:43 schreef DemonRage het volgende:
Het zielige neerslaggebiedje boven Nederland lost op...
nog steeds niets..quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef ACT-F het volgende:
Hier regent het nu heel licht. Hoe is dat in Enschede?
die lezen volgens mij nog het bericht van vanmiddag voor. Toen zeiden ze dit ook al... geen idee waar zij de gegevens vandaan halen want er klopt geen hol vanquote:
ik heb 3FM wel vaker gemaild dat ze hun weerberichten eens wat vaker moeten updaten, maar daar verder geen reactie op gekregen....quote:
PMén mag altijd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:03 schreef DarkElf het volgende:
[..]
offtopic:
he beeb, is je vrouw nog te pm-en op dit uur?
Jij bent niet ongeduldig hèquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap ik, maar ja als ze slaapt heb ik er nu ff niets aan
nee hoor helemaal nietquote:
van de regen? of....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik kom net van de kroeg. Wat een pest pokke weer zeg. Mijn broek is zeiknat
doe eens je mond houden jijquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:33 schreef Party_P het volgende:
saai weer vandaag. Blij dat ik morgen in het vliegtuig zit naar het zonnige zuiden (turkije)
Er is ook een bui ontstaan tussen Rotterdam en Gouda zo te zien, kennelijk is de zaak onstabiel genoegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef Fredo55 het volgende:
Je ziet de bloemkolen hier gewoon groeien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |