Nope, verwacht er niet te veel van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:38 schreef JohnFoK het volgende:
kans op zwareonweersbuien morgen?
Ik vind dit eigenlijk ook te warm,je kan gewoon niets doen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
29.1
Mah lasagna buiten zettenquote:
http://www.buienradar.nl/ onderaan ff op de naam van het weerstation klikken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
Kan je ergens nakijken wat de waarnemingen de afgelopen 24 uur waren?
Ik had vanmiddag geen verbinding en wil nog wel ff kijken hoe de standen toen waren officieel..
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/ onderaan ff op de naam van het weerstation klikken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:20 schreef E.T. het volgende:
[..]ik had daar nog nooit verder naar beneden gescrolld
helaas pindakaas.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef Againzender het volgende:
Condities voor stevig onweer morgen lijken helaas niet aanwezig, dit gaat een relatief rustige overgang naar koel weer worden lijkt het...
ach ja, smaken verschillenquote:
Yups, voor mij hoeft die hitte nietquote:
ik vond het wel weer even lekker, hoef ik de babykamer zo niet warm te stoken als de baby komtquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yups, voor mij hoeft die hitte nieten strak blauwe lucht, geef mij maar een vette storm
volgens mij werd de hitte van 2003 ook zonder noemenswaardig noodweer verdreven, ookal was het toen enorm heet geweest de gehele zomer. Dat was wel een anticlimax te noemen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Fredo55 het volgende:
Enkele dagen boven de 25 graden en daarna een overgang naar koel weer zonder
onweer vind ik behoorlijk kut. Net zoals die 17-07-04, zo zou het moeten zijn.![]()
Oke zonder onweer iddquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Fredo55 het volgende:
Enkele dagen boven de 25 graden en daarna een overgang naar koel weer zonder
onweer vind ik behoorlijk kut. Net zoals die 17-07-04, zo zou het moeten zijn.![]()
quote:Tegen de middag vallen in het westen de eerste buien. Later in de middag is het oostelijk deel van het land aan de beurt, vooral daar kunnen enkele pittige onweersbuien vallen, soms met windstoten tot maximaal 75 km/uur
Als je de vertikaalbeweging vergelijkt met de neerslag kaarten lijkt het erop dat de roze plek in NL gewoon regen voorspelt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:27 schreef richie29 het volgende:
Het lijkt er toch niet echt op dat we het zonder onweer moeten doen, toch?
Voor vanavond is toch wel wat te verwachten, hoorde ik op het nieuws.
Oh en kan iemand mij vertellen wat dit nou betekend? Ziet er zwaar spannend uit
Vertikaalbeweging..
[afbeelding]
Bron
Dat vond ik dus ook al vreemd...en ook de cape+lifted index (ook daarvan heb ik geen idee wat dat precies isquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:39 schreef Party_P het volgende:
[..]
Als je de vertikaalbeweging vergelijkt met de neerslag kaarten lijkt het erop dat de roze plek in NL gewoon regen voorspelt.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef Adelante het volgende:
zonde, kon wel wennen aan een paar weken dit weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |