In FeedBack, maanden geleden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je vanaf nu maar niet in dat topic komen. Is het probleem gelijk opgelost.
En je denkt dat er een hoop meer zijn? Wie dan, heb je namen?
Waar heb je eerder geklaagd?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef dndiek het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat die gifjes er zijn en de mensen zijn er blij mee... dit is de eerste wanklank die ik hoor voor zover ik het me herinner
Iedereen kan daar dan snel de doelpunten kijken voor als ze studio sport ofzo gemist hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
Kan er niet gewoon een apart topic komen voor gifjes? Dat maakt alles ook een stuk overzichtelijker en je kan het later nog altijd makkelijk terugzoeken.
www.livescore.comquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In FeedBack, maanden geleden.
En ik kijk daar omdat het sneller is dan langs de lijn en reacties te lezen
Maar reakties lezen en op FOK! zitten is fijner en leukerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
www.livescore.com
teletekst.nos.nl
Onzin, je hebt maar in drie Feedback topics gereageerd en geen één keer een klacht over gifjes.quote:
Toch kan ik me herinneren dat ik er een keer over geklaagd hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin, je hebt maar in drie Feedback topics gereageerd en geen één keer een klacht over gifjes.
[Feedback] #37: Twee keer geel is geen rood hier!
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
[FEEDBACK #55]
En dit Feedback topic.
Je snapt het nut van een gifje? Snel te cappen en te uploaden zodat anderen het doelpunt binnen 2-3 minuten kunnen zien. Tegen de tijd dat users Studio Sport ofzo gemist hebben zijn er al betere filmpjes op internet (YouTube).quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:51 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[..]
Iedereen kan daar dan snel de doelpunten kijken voor als ze studio sport ofzo gemist hebben
Maar het is dus niet zo. Wel makkelijk zo'n zoekfunctiequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Toch kan ik me herinneren dat ik er een keer over geklaagd heb![]()
Dat is er al, een verzameltopic. En het livescoretopic is er om te reageren.quote:Maarja, is een centraal topic voor gifjes niks dan? Dan is alles bij elkaar en kan iedereen alles snel en gemakkelijk kijken
Precies. Het geeft het livetopic juist meerwaarde. Hierdoor kan er bijvoorbeeld ook over worden gesproken (schwalbe van Suarez).quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:56 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het livetopic op deze manier juist weer wel interessant worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |