Slappe zakkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:53 schreef RayMania het volgende:
Wij zijn helemaal van ons apropo door dat gescheld, begrijp dat dan.
Bedankt. Ik zag hem zonet nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:19 schreef RayMania het volgende:
Deze: Live Eredivisieverslagen topic 07-08 #1: Het nieuwe seizoen
Was terugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
NEC-Nijmegen #17 O ja jo? DeFranseSlag is terug
quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef De_Ananas het volgende:
Kan er in topics (vooral liveverslagen) in de TT worden gezet dat er gifjes zijn?
Aangezien Raymania ze post lijkt me dat niet zo moeilijk maar wel praktisch
Uitslagen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:38 schreef RayMania het volgende:
Waarom? Dat wordt al sinds november 2006 gedaan en je bent de eerste die klaagt. Als je geen uitslagen etc wilt weten moet je niet in VBL komen.
In FeedBack, maanden geleden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:44 schreef RayMania het volgende:
Dan moet je vanaf nu maar niet in dat topic komen. Is het probleem gelijk opgelost.
En je denkt dat er een hoop meer zijn? Wie dan, heb je namen?
Waar heb je eerder geklaagd?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:49 schreef dndiek het volgende:
Het is toch algemeen bekend dat die gifjes er zijn en de mensen zijn er blij mee... dit is de eerste wanklank die ik hoor voor zover ik het me herinner
Iedereen kan daar dan snel de doelpunten kijken voor als ze studio sport ofzo gemist hebbenquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
Kan er niet gewoon een apart topic komen voor gifjes? Dat maakt alles ook een stuk overzichtelijker en je kan het later nog altijd makkelijk terugzoeken.
www.livescore.comquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In FeedBack, maanden geleden.
En ik kijk daar omdat het sneller is dan langs de lijn en reacties te lezen
Maar reakties lezen en op FOK! zitten is fijner en leukerquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef MaxPower het volgende:
[..]
www.livescore.com
teletekst.nos.nl
Onzin, je hebt maar in drie Feedback topics gereageerd en geen één keer een klacht over gifjes.quote:
Toch kan ik me herinneren dat ik er een keer over geklaagd hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Onzin, je hebt maar in drie Feedback topics gereageerd en geen één keer een klacht over gifjes.
[Feedback] #37: Twee keer geel is geen rood hier!
[FEEDBACK #50] Een kutbeleid.
[FEEDBACK #55]
En dit Feedback topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |