quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #718; 4-4-2
Kan iemand de TT even in 4-4-2? veranderen
Het zijn mn vriendjes niet. Behalve Sethje de gekstequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:03 schreef denthemen het volgende:
AFC Ajax-topic #718; 4-4-2
Kan iemand er even voor zorgen dat alle onzin van Robbie en vriendjes weg gaat.
Robbie, als je voortaan wilt doen of je dronken bent doe dat niet in het Ajax topic, dank u
Zeker weten. Gesloten, dank je!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:18 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[Centraal]Railway Cup Moskou 2007 Is al een topic over
Het is idd echt een kwaliteitsuser...quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:14 schreef sjimz het volgende:
Wat is DeSiever eigenlijk allemaal aan het doen?
Afonso Alves topic #4 Feanster kanarie met gouden SCHoen? Topic dichtposten met plaatjes?
offtopic in het Ajaxtopic zijn.
Van Nistelrooy stelt zich weer beschikbaar Hier snap ik de bedoeling ook niet van.
voorspel en EC, nee dank jequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een Voorspel de Uitslag van de Eredivisie-topic? En zo nee, is er behoefte aan?
[Seizoen 2007/2008] Voorspellingen dat komt een beetje in de buurtquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is er al een Voorspel de Uitslag van de Eredivisie-topic? En zo nee, is er behoefte aan?
Topicbans bestaat niet. Een ban geldt voor het hele forum.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:11 schreef BB-boy het volgende:
Heeft hij een ban op het Ajax topic of zo? Ik heb hem er (gelukkig) nog niet gezien.
Je bedoelt voorspellingen van de nummers 1 t/m 18. Is er nog niet, lijkt mij wel leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dan voel ik de varianten ook al opkomen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je bedoelt voorspellingen van de nummers 1 t/m 18. Is er nog niet, lijkt mij wel leuk.
Oh, een topic hoe laag Feyenoord gaat eindigen zal ik sluitenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan voel ik de varianten ook al opkomen...
de merge heeft plaatsgevonden, voorlopig deze tt overgenomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[CENTRAAL] Jeugdspelers kopen, kinderarbeid?
ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |