Wat?quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit vraagt om een paint / foto reconstructie want ik begrijp de ballen van wat je bedoelt met inbakeren van pasgeborenen.
Hier is het gezelligerquote:
En nu nog even met pijlen laten zien wat het probleem is.quote:
Geef me ongelijk dan:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef yvonne het volgende:
Maar beste Trigger, waarom zouden alleen de Koerden een plat achterhoofd hebben?!
Nou?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geef me ongelijk dan:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En nu nog even met pijlen laten zien wat het probleem is.
Doe maar beide, heb je wat te doenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wil je Folklore of de wetenschappelijke constatering?
Ja oké, ik zie ook wel dat het hoofdje daar ingewikkeld is, maar dat zit dus te strak of zo? Of is het als een soort spinnenweb dat als dat kind teveel beweegt het steeds strakker op het hoofd drukt?quote:
Wetenschappelijke: Geen idee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe maar beide, heb je wat te doen
Te strak en het kind laten ze constant in één houding liggen, zo'n koppie is nog erg zacht en kan een mooi rond bolletje worden als je het op alle kanten laat liggen en lekker masseert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja oké, ik zie ook wel dat het hoofdje daar ingewikkeld is, maar dat zit dus te strak of zo? Of is het als een soort spinnenweb dat als dat kind teveel beweegt het steeds strakker op het hoofd drukt?
Leuk verhaaltje, maar no can do.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wetenschappelijke: Geen idee!
Folklore: Ottomaanse Sultans zetten Koerden in frontlinies zodat de Turken niet als eerste vielen, Koerden weigerden constant, waren koppig en hun hoofd werd zo hard door het verzet dat ze vierkante hoofden kregen waarmee ze zelfs sloten kunnen breken.
Het is geen ONZquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef teamlead het volgende:
zeg.. zullen we dit anders ff lekker in ONZ doen ofzo...?
Kijk! Nu komen we ergens,quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:02 schreef Tamaartje het volgende:
chinezen hebben dat ook
Die liggen ook tussen kussens met hun hoofd als ze baby zijn
Ik weet niet of je het echt serieus bedoeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk! Nu komen we ergens,
het kan dus van moeder op dochter zo al eeuwen gedaan worden!
Ik ben écht serieus!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:07 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het echt serieus bedoeld
Maar om er toch even serieus op in te gaan...
Chinezen die worden echt zo in een bed gelegd en die mogen dus niet draaien
zo krijgen ze een plat achterhoofd, en als ze dat niet hebben is dat dus raar en anders in hun cultuur
Mijn moeder heeft op een chinees babytje gepast, en die moest dat dus zo doen van die moeder
Is het gewoon niet genetisch, aangepast door middel van temperatuur, voeding etc?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben écht serieus!
Dit is al een heel plausibele verklaring.
En mijn beste Trigger, wat zou de natuur daar dan in godsnaam mee bedoelen?!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is het gewoon niet genetisch, aangepast door middel van temperatuur, voeding etc?
Het op de rug dragen van babies zoals ik het ken is met het gezicht naar de rug toe, dan zouden ze een plat voorhoofd moeten hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:05 schreef KopieerMachine het volgende:
Nee kijk, Ik heb ooit gehoord dat ze kinderen in die zakken dragen op hun rug.
En omdat dan hun hoofdje tegen het hardere hoofd van de moeder aankomt(die hen draagt)
Wordt het achterhoofdje van het kindje wat platter.
Ik weet niet of dit een mythe is of wat... slechts een keertje gehoord
Als je het zo gaat bekijken, wat voor nut heeft jouw eierhoofd dan?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En mijn beste Trigger, wat zou de natuur daar dan in godsnaam mee bedoelen?!
Dat heeft toch totaal geen nut?!
En nee, babies worden geboren met een normaal koppie, ietwat verfrommeld bij een moeilijke bevalling, dat weer wel.
Omdat je moeder je ingebakerd heeft en je nooit in een andere houding draaide!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:21 schreef zarGon het volgende:
Even volgen waarom ik er een heb.
http://en.wikipedia.org/wiki/Head#Cultural_importquote:Cultural import
For humans, the head and particularly the face are the main distinguishing feature between different people, due to their easily discernible features such as hair and eye color, nose, eye and mouth shapes, wrinkles, etc.
People who are more intelligent than normal are sometimes depicted in cartoons as having bigger heads, as a way of indicating that they have more brains; in science fiction, an extraterrestrial having a big head is often symbolic of high intelligence. However, minor changes in brain size do not have much effect on intelligence in humans. [1]
In English slang, sometimes a boastful individual is said to have a "big head."
The weight of the average adult human head is about 5 kilograms or 12 pounds.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat je moeder je ingebakerd heeft en je nooit in een andere houding draaide!
Dat, of je bent een Koerd volgens Trigger
Neen, Yvonne hangt de bekende Xenofoob uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
hebban olla urken platun hoofdan ?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
Wel veelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:29 schreef Bosbeetle het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neen, Yvonne hangt de bekende Xenofoob uit.![]()
Schat, askim, habibti, bebek, canim, hayati, darling...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
face it, TR is een smeltkroes van tig volkeren, er is net al verteld dat het bij de Chinezen een gebruik is, waar komt het dan vandaan in TR?!
Mijn achterhoofd is eigenlijk ook best platquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
face it, TR is een smeltkroes van tig volkeren, er is net al verteld dat het bij de Chinezen een gebruik is, waar komt het dan vandaan in TR?!
ja.. 1 broodje graag.. met extra knoflookquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:39 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
Mijn achterhoofd is eigenlijk ook best plat![]()
Misschien ben ik wel een turk, maar heb ik het nooit geweten![]()
*galataserai shirt aantrekt en dönner klaarmaakt
Ik ga zo eerst rummikub-en in het koffiehuis!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja.. 1 broodje graag.. met extra knoflook![]()
quote:
sorryquote:
Zie het topic als een prototype topic in WFL, is het vruchtbaar en komt er een inhoudelijk discussie binnen WFL kan het alleen maar goed gaan, gaat het verkeerd en komt er alleen maar bagger dan gaan de komende topics ook per direct op slot en krijgen ze geen kans, maar als je objectief dient te zijn moet je het wel eerst een kans geven zonder vooringenomen standpunten dat het absoluut niet en nimmer nooit in WFL kan horen.quote:
Ja en als je een beetje hebt opgelet ben ik diegene die mede het topic naar WFL liet brengen, reactie gaat dan ook uit naar Donner verkopers etc, ga niet zitten cross posten, als je wat te reageren hebt doe het in het wfl-FB topic.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:19 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zie het topic als een prototype topic in WFL, is het vruchtbaar en komt er een inhoudelijk discussie binnen WFL kan het alleen maar goed gaan, gaat het verkeerd en komt er alleen maar bagger dan gaan de komende topics ook per direct op slot en krijgen ze geen kans, maar als je objectief dient te zijn moet je het wel eerst een kans geven zonder vooringenomen standpunten dat het absoluut niet en nimmer nooit in WFL kan horen.
doe dan meteen even dat 23 topic naar TRU ?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:01 schreef teamlead het volgende:
zeg.. zullen we dit anders ff lekker in ONZ doen ofzo...?
Klopt wel denk ik.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:35 schreef yvonne het volgende:
Nee zeg ik, moeders in TR zonder al teveel voorlichting bakeren hun pasgeboren baby in en laten het enkel en alleen op hun rug liggen, ergo, geen mooi rond koppie>> plat dus
Ontsla deze culturele onbenul terstond, hij miskent een van de weinige lichtpunten van het gehele forum.quote:
Wat zijn laag-Kaukasische rassen? Mensen uit de lager gelegen gebieden van de Kaukasus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Gast84 het volgende:
Iedereen heeft wel wat plattere achterhoofd, maar wanneer is het dan pas plat genoeg voor jou?
Overigens, de woestijnnegers (somaliërs bijvoorbeeld), een mix van laag-Kaukasische rassen, dus sec bezien niet van negroïde afkomst, hebben enigszins ook een beetje plattere achterhoofd dan de blanken. Zou het goed kunnen dat de Turken daaruit deels hun afkomst, en zo hun platte achterhoofd, hebben?
wil ik ook wel wetenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:04 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Wat zijn laag-Kaukasische rassen? Mensen uit de lager gelegen gebieden van de Kaukasus?
En waar haal jij zo veel turkse info vandaan a temsamaniquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:39 schreef Triggershot het volgende:
Hoax!
Yvonne is gewoon afgezet, Bodrum geboekt maar gewoon afgezet ergens in Kerkuk, en nu denkt ze dat alle Turken een platte hoofd hebben
De originele turken en chinezen zijn volgens mij verwant.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht dat Turken afstamden van Mongolen (het volk dus)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:32 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
De originele turken en chinezen zijn volgens mij verwant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |