het begon goed met een klein stukje van 2 cm of zo. maar als het dan in model moet worden geknipt, gaat er steeds meer van af. op een gegeven moment zag ik plukken van wel 10cm eraf gaan. en ingrijpen heeft dan ook geen zin meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af...![]()
d.w.z. als mijn vriendin dat zegt, wordt er ook niet geluisterd...![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach je komt er wel achter
Ik heb nu deze:
[afbeelding]
Meer info HIER
dan heb je de mijne nog nooit gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat een enorme tieten heeft dat mens.
Je weet al wat voor antwoorden je daarop gaat krijgen hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dan heb je de mijne nog nooit gezien
DANKquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zal ik nou eens een noob reactie geven :
Geweldig topic
Ehm, nee.quote:
Je gedraagt je nogal n00b. Maar, hoi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Je weet al wat voor antwoorden je daarop gaat krijgen he
Feauteux
T For Telecom heeft hem zeker weten hoor, daar heb ik hem gekochtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef covie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEe
fuckzooi
Die wilde ik dus!!!! Maar kan m nergens vinden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had m gezien maar wist niet welk merk.
Heb t hier gisteren nog gevraagd [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nou ja nu komen ze mijn telefoon morgen al bezorgen.
Leg maar blootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dan heb je de mijne nog nooit gezien
dat houden we ook zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Je gedraagt je nogal n00b.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Muck het volgende:
dat houden we ook zo
en covie: neeeeeeee geen telfort![]()
Zie posthistoriequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gedraagt je nogal n00b. Maar, hoi.
Ik zal me minder n00b gedragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gedraagt je nogal n00b. Maar, hoi.
Hoi persoon dat zich als n00b gedraagtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal me minder n00b gedragen.
Hoi
Hallo Teardrop. Alles goed Teardrop?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zal me minder n00b gedragen.
Hoi
She's got teardrops in her eyesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Pheno het volgende:
Welke server heb je laatst nog geteardropt?
teardrop, oh wat heb ik me vermaakt op de uniquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
She's got teardrops in her eyes [afbeelding]
Dat is met die cashewnoten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren nog Kip Siam op. Héérlijk.
Eer-ik, eer-ik, eer-ik!!!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Pheno het volgende:
Eergisteren wraps op. Van die grote met kip.
Natuurlijk zelf gemaakt![]()
ik vind de meeste wel lekker eigenlijk....quote:Ik ben een beetje van de wereldgerechten af, heb ze allemaal geprobeerd, en sommige lekkere maken we gewoon zelf zonder de knorr zakjes
MTVquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:27 schreef Muck het volgende:
video killed the radiostar [afbeelding]
true, true, maar ik vind paella sowieso niet echt lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:26 schreef Pheno het volgende:
Ik vond de paella tegenvallen, en de stroganov ook
Maar die hoeven er niet in hoor. Er zijn hartstikke veel soorten paellaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true, maar ik vind paella sowieso niet echt lekker
garnalen
whehe, ben ik gemist vandaag?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik, eer-ik, eer-ik!!! [afbeelding]
mijn broer heeft een uber-faute cd gemaakt voor een collega die weg gingquote:
Immer!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
Dat is opzich best een leuk liedje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:30 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn broer heeft een uber-faute cd gemaakt voor een collega die weg ging
alle liedjes die hij regelmatig op kantoor liep te zingen
ik zit er nu naar te luisteren en te grinniken
Ik heb stiekem met je gedanst, ik hoop dat je het leuk vond
eens even kijken hoor... ik schrijf alles voor je op, monumentjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is opzich best een leuk liedje.Welke staan er nog op?
Middag allen.![]()
![]()
zo mag ik het horenquote:
ehm, elke keer als we gezopen hebben, hebben we de briljantste ideeen, die vervolgens weer weggeebt zijn wanneer het er van moet komen...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:35 schreef OA het volgende:
Eer, hoe staat het met jouw nummer, dat je met een maat gaat maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |