Morgen wordt het mooi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:17 schreef Pheno het volgende:
Totaal niet. Nou ja, ik 'werk' toch , dus het boeit niet echt. Maar ik dacht aan een lange eenzame zonnige wandeling door dit dorpje heen. Nu maar niet....
Ja hier regent hetquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:14 schreef Pheno het volgende:
Waar is die beloofde zon? Het is hier al heel de dag bewolkt
Dan zit ik al eenzaam op deze afdelingquote:
Niet via FQR, maar gewoon via het aloude 'reageer' en dan invoeren...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:22 schreef Pheno het volgende:
0
Ik gebruik geen FQRquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Niet via FQR, maar gewoon via het aloude 'reageer' en dan invoeren...![]()
zonder spatie danquote:
Gelukkig niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:25 schreef OA het volgende:
[..]
zonder spatie dan![]()
Nou ja, in zat net een topic te lezen en in principe is het niet mogelijk om via reageer een 0 te posten...![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Afteltopics gaan maar tot 1
jawel, maar het openbaar vervoer kost ook een bak geld, en dat heb ik even niet.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:57 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Das vervelend dan!![]()
Maar is je eigen huisje nog niet bewoonbaar dan?
Jezus, wat een enorme tieten heeft dat mens.quote:
Dat hangt sneller als ze ouder wordtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat een enorme tieten heeft dat mens.
Geen reden om jaloers te zijn dus. Tof.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:19 schreef Pheno het volgende:
Dat hangt sneller als ze ouder wordt
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat hangt sneller als ze ouder wordt
That's me, tjakka!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Geen reden om jaloers te zijn dus. Tof.
Het is wel weer handig bij russischquote:
Na mij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:34 schreef Pheno het volgende:
Mobieltjes, bron van al het kwaad
Jij bent oppermobiel!quote:
Nu met Orange welquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:38 schreef Pheno het volgende:
Jij bent oppermobiel!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef covie het volgende:
![]()
Ik kan gewoon niet via internet mijn abonnement verlengen bij orange.
dus ik bel daarheen, kan het wel via de klantenservice maar dan kan je dus niet alle telefoons bestellen.
Ik wil de N73 in het zwart. Via de klantenservice kan alleen in zilver.
Via internet kan wel in het zwart maar dan kan je je abonnement niet verlengen.
Volgens die gast kan je dan in de winkel ook niet in het zwart krijgen.
Maar als je via t for telecom ofzo besteld wel weer, en dan kan je ook je abonnement verlengen.
Vaag zeg allemaal.![]()
Niet nemen, die van mij doet het al niet meer na 6 maanden (en echt bij normaal gebruik)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:32 schreef covie het volgende:
![]()
Ik kan gewoon niet via internet mijn abonnement verlengen bij orange.
dus ik bel daarheen, kan het wel via de klantenservice maar dan kan je dus niet alle telefoons bestellen.
Ik wil de N73 in het zwart. Via de klantenservice kan alleen in zilver.
Via internet kan wel in het zwart maar dan kan je je abonnement niet verlengen.
Volgens die gast kan je dan in de winkel ook niet in het zwart krijgen.
Maar als je via t for telecom ofzo besteld wel weer, en dan kan je ook je abonnement verlengen.
Vaag zeg allemaal.![]()
You evil koekjestrommel!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet nemen, die van mij doet het al niet meer na 6 maanden (en echt bij normaal gebruik)
Dat vraag ik me ook altijd af...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:31 schreef Aarti het volgende:
waarom begrijpen kappers een zin als "ik wil het lang houden" niet?
het begon goed met een klein stukje van 2 cm of zo. maar als het dan in model moet worden geknipt, gaat er steeds meer van af. op een gegeven moment zag ik plukken van wel 10cm eraf gaan. en ingrijpen heeft dan ook geen zin meerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:32 schreef OA het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af...![]()
d.w.z. als mijn vriendin dat zegt, wordt er ook niet geluisterd...![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ach je komt er wel achter
Ik heb nu deze:
[afbeelding]
Meer info HIER
dan heb je de mijne nog nooit gezienquote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jezus, wat een enorme tieten heeft dat mens.
Je weet al wat voor antwoorden je daarop gaat krijgen hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dan heb je de mijne nog nooit gezien
DANKquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zal ik nou eens een noob reactie geven :
Geweldig topic
Ehm, nee.quote:
Je gedraagt je nogal n00b. Maar, hoi.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
Je weet al wat voor antwoorden je daarop gaat krijgen he
Feauteux
T For Telecom heeft hem zeker weten hoor, daar heb ik hem gekochtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:44 schreef covie het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEe
fuckzooi
Die wilde ik dus!!!! Maar kan m nergens vinden!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had m gezien maar wist niet welk merk.
Heb t hier gisteren nog gevraagd [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nou ja nu komen ze mijn telefoon morgen al bezorgen.
Leg maar blootquote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:48 schreef Muck het volgende:
[..]
dan heb je de mijne nog nooit gezien
dat houden we ook zoquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
Je gedraagt je nogal n00b.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:02 schreef Muck het volgende:
dat houden we ook zo
en covie: neeeeeeee geen telfort![]()
Zie posthistoriequote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gedraagt je nogal n00b. Maar, hoi.
Ik zal me minder n00b gedragen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je gedraagt je nogal n00b. Maar, hoi.
Hoi persoon dat zich als n00b gedraagtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zal me minder n00b gedragen.
Hoi
Hallo Teardrop. Alles goed Teardrop?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zal me minder n00b gedragen.
Hoi
She's got teardrops in her eyesquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:06 schreef Pheno het volgende:
Welke server heb je laatst nog geteardropt?
teardrop, oh wat heb ik me vermaakt op de uniquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
She's got teardrops in her eyes [afbeelding]
Dat is met die cashewnoten?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Kuukske het volgende:
Gisteren nog Kip Siam op. Héérlijk.
Eer-ik, eer-ik, eer-ik!!!quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:18 schreef Pheno het volgende:
Eergisteren wraps op. Van die grote met kip.
Natuurlijk zelf gemaakt![]()
ik vind de meeste wel lekker eigenlijk....quote:Ik ben een beetje van de wereldgerechten af, heb ze allemaal geprobeerd, en sommige lekkere maken we gewoon zelf zonder de knorr zakjes
MTVquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:27 schreef Muck het volgende:
video killed the radiostar [afbeelding]
true, true, maar ik vind paella sowieso niet echt lekkerquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:26 schreef Pheno het volgende:
Ik vond de paella tegenvallen, en de stroganov ook
Maar die hoeven er niet in hoor. Er zijn hartstikke veel soorten paellaquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:28 schreef Muck het volgende:
[..]
true, true, maar ik vind paella sowieso niet echt lekker
garnalen
whehe, ben ik gemist vandaag?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Eer-ik, eer-ik, eer-ik!!! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |