Ja. Er werden in het huidige Europeze gebied in de tijd van atlantis nog niet eens hunnebedden gebouwd. Dit geldt overigens alleen als de wetenschappelijke datering van de laatste grote verschuiving kloptquote:
Je gaat ervan uit dat de piri reis kaart echt is en ook daadwerkelijk uitbeeldt wat velen willen, namelijk Antarctica. Dat staat bij lange na niet vast.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef cptmarco het volgende:
toc hzou het nog steeds een optie kunnen zijn: zoals hier boven al beschreven werd staat op de bewuste kaart van Piri-Reis Antarctica zeer nauwkeurig getekend. En in die tijd was het al helemaal bedekt met ijs. Hoe kon die beste man dat weten? Kennis van vervlogen tijden?
atlantis, piri-reis kaart
http://en.wikipedia.org/wiki/Orichalcumquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Bastard het volgende:
In een fictie boek waar ik over Atlantis lees hebben ze het ook over een soort van koper/goudlegering die het bestaan van Atlantis zou bewijzen, is daar iets over bekend?
het idee dat Antarctica antlantis is, vind ik toch leuker...quote:Op maandag 5 januari 2009 12:49 schreef The_stranger het volgende:
Deze site geeft een mooi overzicht waarom het niet Antarctica hoeft te zijn, maar een uit proporties gehaalde stukken kust van Zuid Amerika...
Fictie is altijd leuker dan feitquote:Op maandag 5 januari 2009 15:18 schreef cptmarco het volgende:
[..]
het idee dat Antarctica antlantis is, vind ik toch leuker...
verder googlend kwam ik deze site tegen, de kaart met een vertaling van alle teksten die er opgeschreven staan. Volgens mij zou de " X " volgens de liefhebbers Antarctica moeten zijn...
Very hot? Dan moet het wel erg oude info zijn, aangezien Antarctica al een tijdje redelijk frisjes is.... Een Zuid Amerikaanse woestijn lijkt mij logischer, maar wie weet...quote:X. This country is a waste. Everything is in ruin and it is said that large snakes are found here. For this reason the Portuguese infidels did not land on these shores and these are also said to be very hot.
Er zijn anders genoeg onderzoekers die denken/beweren dat die uitwisseling er wel degelijk was & (nog steeds) zichtbaar. (zie "Eve of Destruction" link die ik eerder poste voor meer info hierover) & de reeds eerder genoemde overeenkomsten tussen de Maya piramides & Egyptische.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Maurice76 het volgende:
Wat opvallend is, is dat de beschaving van Atlantis kennelijk beperkt is gebleven tot Atlantis zelf. Zeker bij een volk dat een grote zeevloot heeft, verwacht je dat ze naar alle uithoeken van de wereld zijn uitgevaren en daarbij vele contacten gelegd hebben. Daarbij is uitwisseling van technologie en kennis haast niet te voorkomen. Toch zien we daar niet veel van terug.
<snip>
Ik ben niet sceptisch, maar wel kritisch, over het Atlantis verhaal.
Misschien een interessante bron voor je: (maar misschien ook niet)quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:25 schreef Maurice76 het volgende:
Bovendien heeft de menselijke aard aangetoond dat er kolonisatie drang is: in de late middeleeuwen hebben we dat veelvuldig gedaan. Als de Atlanteans ook mensen waren, waarom zouden zij die drang dan niet hebben gehad? In plaats daarvan is hun hele beschaving gecentreerd geweest op 1 (grote) locatie en weggevaagd.
Ik denk dat er wel een aantal "full cavity searches" aan te pas zullen komen, als iemand daar inderdaad met schep, hamer & pikhouweel komt aanzettenquote:Op donderdag 15 januari 2009 14:46 schreef R0N1N het volgende:
Al die dingen heb ik ook gehoord en gelezen ja, & die Hawas is inderdaad een lastig mannetje.
Die staat waarschijnlijk ook meteen met een peloton MP's naast je als je daar met je schepje en je emmertje aan de slag gaat.
Juist in Afrika en Zuid Amerika zijn de oudste bouwwerken gevonden. Antarctica valt dus precies binnen je stelling.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Er zijn anders genoeg onderzoekers die denken/beweren dat die uitwisseling er wel degelijk was & (nog steeds) zichtbaar. (zie "Eve of Destruction" link die ik eerder poste voor meer info hierover) & de reeds eerder genoemde overeenkomsten tussen de Maya piramides & Egyptische.
Antartica valt daarmee overigens qua locatie dus wel uit de boot, want ... zouden ze dan niet als eerste in Zuid-Afrika& het zuiden van Zuid-Amerika i.p.v. het Noorden bouwwerken enzo achterlaten ?
My 2 cents![]()
Daarbij ... Kritisch zijn & blijven is zeer gezond
De suggestie dat het toch echt antarctica is iis logischer. Het land van antarctica onder het ijs staat er toch echt op afgebeeldt. Ook al zou het een `nep kaart` zijn die dan al sinds het einde van de 19e eeuw beschikbaar is, dan nog is het onmogelijk dat hij precies weet hoe het land er uit ziet onder het ijs.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:16 schreef cptmarco het volgende:
toc hzou het nog steeds een optie kunnen zijn: zoals hier boven al beschreven werd staat op de bewuste kaart van Piri-Reis Antarctica zeer nauwkeurig getekend. En in die tijd was het al helemaal bedekt met ijs. Hoe kon die beste man dat weten? Kennis van vervlogen tijden?
atlantis, piri-reis kaart
Niet helemaal. Ik zeg niet voor niets ZUID-Afrika.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:56 schreef FreeExtremeKnowledge het volgende:
Juist in Afrika en Zuid Amerika zijn de oudste bouwwerken gevonden. Antarctica valt dus precies binnen je stelling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |